Advertentie | |
|
![]() |
|
Hey ik ben ook een erge fan van the x-files, maar ik weet niet wanneer het weer komt want nu isset niet... maar na die ontvoering is scully gaan zoeken mja .... nooit gevonden en toen ging ze verder met die john doget en dat ze zwanger is weet ik niet maar dat zal wel dooor aliens komen want ze kon geen kinderen krijgen ..... mja
|
![]() |
|
![]() |
Volg alleen nog maar de videobanden die te koop zijn...dat is de draad in het verhaal..en ze gaan toch aan het einde van dit jaar definiteif stoppen
![]()
|
![]() |
Vroeger was X-files boeiend om naar te kijken. Niet van die afgezaagde alientroep waarmee je de laatste 2 seizoenen bent doodgegooid, maar afwisselende originele verhalen. Dat maakte deze serie leuk.
Daarbij komt nog bij dat Dogget lang niet zo grappig is als Duchovny. De laatste kon wel eens sarcastische opmerkingen maken. En die film. Wat was die slecht. Nee x-files is genoeg uitgemolken. In de plee ermee. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
laatste aflevering op de bbc werd een beetje bevestigd dat mulder de vader is, maar ze hebben geen sex gehad geloof ik.. vond het wel cool dat ze elkaar zoenden trouwens
![]() op de bbc was het trouwens gewoon chronologisch hoor, elke zondag rond middernacht.. nu is er seizoeneinde, maar goed.. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|