Oud 06-09-2002, 14:26
Optima
Optima is offline
Ik volgde het tot op de seconde, geen seizoen gemist, maar nu de programering telkens wordt omgegooid, loop ik heel wat seizoenen achter

maar laatst zag ik op de BBC dat scully ineens zwanger is...maar van WIE en mulder is weer heelhuids terug na zijn verdwijning ( welke verdwijning?)
Oud 06-09-2002, 15:11
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Ik volg het ook al een tijdje niet meer. Sinds Mulders 'verdwijning' boeit het me allemaal niet meer zo...
Oud 06-09-2002, 16:15
Octopus
Octopus is offline
Citaat:
Optima schreef:
Ik volgde het tot op de seconde, geen seizoen gemist, maar nu de programering telkens wordt omgegooid, loop ik heel wat seizoenen achter

maar laatst zag ik op de BBC dat scully ineens zwanger is...maar van WIE en mulder is weer heelhuids terug na zijn verdwijning ( welke verdwijning?)
Die is toch al oud? Ze is zwanger van Mulder (hadden die aliens geloof ik gedaan ofzo) en ze was der blij om omdat Mulder was ontvoerd en zo toch nog iets van hem had.
Zo was het geloof ik
Ik kijk het ook al een tijdje niet meer zo ivm de programmering en omdat het te laat komt (op yorin).. moet de kranten 's ochtends doen
Oud 06-09-2002, 18:54
Verwijderd
had je het me 5/6 jaar geleden gevraagd.. maar tis na de biosfilm eigenlijk steeds slechter geworden en toen Mulder weg was was er helemaal geen fuck meer aan.. die Doggett is echt een loser..
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 19:11
purplerose
purplerose is offline
Hey ik ben ook een erge fan van the x-files, maar ik weet niet wanneer het weer komt want nu isset niet... maar na die ontvoering is scully gaan zoeken mja .... nooit gevonden en toen ging ze verder met die john doget en dat ze zwanger is weet ik niet maar dat zal wel dooor aliens komen want ze kon geen kinderen krijgen ..... mja
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 16:05
Sithan
Sithan is offline
Volg alleen nog maar de videobanden die te koop zijn...dat is de draad in het verhaal..en ze gaan toch aan het einde van dit jaar definiteif stoppen
Oud 08-09-2002, 17:13
Mujahideen
Mujahideen is offline
Vroeger was X-files boeiend om naar te kijken. Niet van die afgezaagde alientroep waarmee je de laatste 2 seizoenen bent doodgegooid, maar afwisselende originele verhalen. Dat maakte deze serie leuk.
Daarbij komt nog bij dat Dogget lang niet zo grappig is als Duchovny. De laatste kon wel eens sarcastische opmerkingen maken.
En die film. Wat was die slecht. Nee x-files is genoeg uitgemolken.
In de plee ermee.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 17:30
Verwijderd
laatste aflevering op de bbc werd een beetje bevestigd dat mulder de vader is, maar ze hebben geen sex gehad geloof ik.. vond het wel cool dat ze elkaar zoenden trouwens

op de bbc was het trouwens gewoon chronologisch hoor, elke zondag rond middernacht.. nu is er seizoeneinde, maar goed..
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 18:16
WolterB
WolterB is offline
ik heb het helaas door de warrige progamatuur niet echt meer gevolgd, was altdij wel een serie
Oud 08-09-2002, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef:
laatste aflevering op de bbc werd een beetje bevestigd dat mulder de vader is, maar ze hebben geen sex gehad geloof ik..
het blijft knap hè de nieuwe Jozef en Maria zijn opgestaan en werken bij de FBI..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten