![]() |
||
Citaat:
![]() *is er niet helemaal bij vandaag* Verklaart een hoop denk ik, maar niet alles...d'r is nog iets... *gaat diep nadenken...* *kraak*
|
Misschien vinden mensen t wel opwindend omdat anderen hun lichaam niet durven te laten zien. Er valt dan nog heel wat te fantaseren over hoe t eruit zou zien onder die kleren "misschien heeft ze wel wat te verbergen dat ze dr kleren nie uit wil doen, wat zou er zijn? als ik nou gewoon eens dat hele lichaam kon bekijken..."
Vaag gebrabbel ![]()
||
![]() |
Citaat:
Kan ook een goede reden zijn waarom preutsheid opwindend is. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Preutsheid vat ik wat strenger op. Een beetje groen en verlegen is juist heel lief, maar anti ( met name orale) seks want o wat is dat ranzig, en vooral niet met het licht aan, en nee, spiegels zijn hoerig en die kleren durf ik ook niet aan....Oh please zeg. Ik zou als jongen mijn kleren aantrekken en weer weg gaan. Dit is hopeloos, daar zou ik geen energie insteken, graag of helemaal niet.
Of erger nog: ik wil wachten tot na het huwelijk! Aargh, dat is toch vreselijk! Als ze nu een blok ijs in een bos prikkeldraad is, zal ze heus niet in een dag veranderen in een warmbloedige tijgerin. (Ben overigens nog nooit een preutse jongen tegengekomen)
|
![]() |
Hell nee! Preutsheid vind ik juist een turn-off. Logisch dat iemand die het nooit/niet vaak gedaan heeft een beetje preuts is, maar dat is niks voor mij en ik word er totaal niet opgewonden van. Dat geklungel dat er meestal bij hoort is ook al zoiets...
![]() Ik hou van ervaren kerels die de touwtjes in handen hebben en weinig schaamte kennen, die (liefst ook) ruw zijn.. Dŕt vind ik supergeil. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Preuts = overzedig. Tegenwoordig, met vrij losse 'zeden', is iemand pas preuts als diegene sex slecht en laag en evil vindt... en dat vind ik niet opwindend.
Wel vind ik het opwindend als m'n vriend heel erg onschuldig doet, zo van een hand in m'n broek stoppen "Ja, ik had koude handen, dus ik moet ze even opwarmen, en daar is het lekker heet", en de hele tijd doen alsof-ie niet weet wat-ie doet "hee goh, daar zit een gat... m'n hele vinger past er in... wow, ik kan er nog rondjes mee draaien ook"... maar dat doet-ie eigenlijk nooit ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Fredelie keek richting piet en snel weer weg. toen dee ze haar truitje langzaam en iets onzeker uit (maar ze dee t wel). met een lief en onzeker lachje kwam ze langzaam dichterbij en gaf voorzichtig een kort kusje bla bla bla... zoiets vinnik dan wel schattig en zelfs opwindend klinken. |
![]() |
|
![]() |
Precies, als je geen kinderen meer bent hoef je niet meer te wachten, vind ik
(Grrr. Als ze je op de proef gaan stellen of het je soms alleen om de sex gaat, lazer op zeg. Niet alleen daarom nee, maar ik wil het er definately wel bijhebben. Als ik niets voor je voelde, zou ik helemaal geen sex willen! En als ik het niet zeker wist, zou ik het je niet eens voorstellen. Oh, jij bent nog niet zeker van mij? Wat de neuk doe ik dan hier?)
|
![]() |
preustheid is lief!! ik ben het echt niet meer, dat vind me vriendin niet erg ook! maar zij af en toe nog wel, maar dat word ook beter
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dit vind ik echt een supercoole uitspraak kijk zelf zoen ik met jan en alleman maar eigenlijk vind ik dit van veel stoerder dan wat ik doe toppie meid ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Zoals Ilsje zei: Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|