Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Heb ik het goed als ik zeg dat je als je van 4havo naar 5 vwo gaat, je dan frans 1 en duits 1 moet hebben? Moet je niet ook een duits/frans 2 doen? En kcv? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar op vwo heb je verplicht frans1/duits1, en ik geloof dat er ook wel pakketten zijn zonder ook nog frans2/duits2 erbij, maar ik weet niet of die pakketten per school verschillend zijn, en of jij dan ook niet per se duits2/frans2 erbij hoeft. en kcv... daar weet ik niks van, ik ken alleen ckv en van 4havo kan je niet naar 5vwo, dan moet je *denk ik* naar 4vwo (met al die extra vakken) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hoe laat moet jij vandaag naar school? ook 13.15? en kcv is idd klassieke culturele vorming, ik weet alleen niet wat het vak zelf inhoudt |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dan begin je gewoon opnieuw aan het begin van het studiehuis
||
Verwijderd
|
Citaat:
het is zoiets als CKV maar dan alles in verband met de klassieke oudheid. Alles van die tijd ie je in onze tijd terug vindt, ook kom je veel met kunst in aanraking vooral renaissance en barok en bouwkunst ( in ROme voornamelijk) Je moet ook handelingsdelen doen maar niet van die belachelijke opdrachten als bij CKV Meeste mensen vinden het niet zo bijzonder leuk, ik vond dat wel meevallen We zijn twee keer naar de film geweest, naar de opera, naar XAnten (Duitsland) naar Amsterdam (Paleis op de Dam) en Dordrecht (tentoonstelling) Eind vorig jaar zijn we voor KCV met zn allen naar Rome geweest ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Je kan echt wel gewoon van 5 Havo naar 5 Vwo hoor!
Dat ben ik ook aan het doen op dit moment en ik heb er totaal geen moeite mee. Bij de meeste vakken heb ik juist een gigantische voorsprong! En je hebt al ervaring met examens enzo dat scheelt ook wel, dusse dat moet wel gaan. Van 4h naar 5v lijkt me wel moeilijk.... Maar er is wel een jongen die het gedaan heeft maar dan moet je wel hele goede cijfers hebben op de havo. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
4 vwo---> 4 havo laalala | 35 | 21-11-2011 17:54 | |
Studeren |
Overstap 4/5 HAVO -> 5/6 VWO Eadlyn | 5 | 06-12-2009 19:03 | |
Algemene schoolzaken |
5 vwo > havo? Razormuse | 11 | 24-05-2007 15:03 | |
Algemene schoolzaken |
Havo---->vwo5 Verwijderd | 4 | 25-02-2003 18:07 | |
Algemene schoolzaken |
2 stellingen... vmbo-ers naar vwo nutteloos?? Verwijderd | 36 | 16-03-2002 18:22 | |
Algemene schoolzaken |
Voor de mensen uit België, wat voor soort onderwijs is ASO? stefano17 | 9 | 06-11-2001 16:38 |