![]() |
|
Iron Storm
Door het 4x Studio gemaakte Iron Storm is een aardige shooter, die ik mag zien als een meeloper van de vele shooters. Het doel is simpel: Dood de vijand. De beelden zien d'r vind ik wel aardig uitzien en het grote voordeel van dit spel is dat het niet zulke hoge systeemeisen eist. Dus wil je een leuke shooter, maar heb je geen superdeluxe PC, dan is dit spel iets voor jou! Het verhaal Het is 1964 in een alternatieve tijdlijn en de Grote Oorlog, bij ons beter bekend als de Eerste Wereldoorlog, is nog in volle gang en het lijkt er niet op dat er snel een einde aan komt. Maar ineens krijg je een missie voorgeschoteld, waarmee je datgene kunt terugkrijgen wat iedereen al jaren wil: Vrede! Eerst screenshots ![]() ![]() ![]() ![]() Trailer Ook voor dit spel hebben ze een aardige trailer gemaakt. Deze geeft je een goed beeld van de game. Klik hier om de trailer te zien (11mb). Systeemeisen Pentium III of beter 128 MB RAM GeForce of betere videokaart 200 MB Harde schijfruimte Windows 98/ME/2000/XP DirectX 8.1 Online Gamen Ook deze game is online te spelen. Deathmatch, Team Deathmatch en Capture the flag zijn de 3 beperkte mogelijkheden die je hebt. Of deze game veel online gespeeld zal worden blijft voor mij een grote vraag met UT2k3 voor de deur. Demo Al een beetje nieuwsgierig geworden en wil jezelf eens kijken hoe deze game bij jou in aard valt? Download de demo! Klik hier om de demo te downloaden. (LET OP: 144mb!)
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Vervolgen van Hollywoodfilms... (2) Vinniebar | 57 | 18-03-2009 14:32 | |
Muziek |
Luister nu! Verwijderd | 256 | 09-01-2004 10:22 | |