![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb et gewoon bij een juwelier laten doen, niks aan de hand, geen ontstekingen, geen wild vlees... en een meisje dat ik ken heeft er 2 bovenin haar oor, ook bij de juwelier laten doen, ook geen ontstekingen/wild vlees Maar wat is nou eigenlijk het verschil tussen een juwelier en een piercingshop? De juwelier schiet het gaatje, en de piercer?? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Onthou dit: bij een piercer is het duurder maar wel hygienischer, je bent echt de lul als je kraakbeen ontstoken raakt, voor je het weet heb je een gore infectie, of, nog erger een bloemkooloor.
Ook zal een piercer, mits hij goed is en de (ongeschreven?) regels naleeft, niet meer dan 1, héél misschien 2 gaatjes maken. Reken dus niet op 3 gaatjes ineen. Het is wel duurder bij een piercer, maar je moet dus de keuze maken tussen hygiene en kosten. |
![]() |
|
![]() |
ey,
bij ons hier is et piercen geloof ik 20 euro! ik heb er zelf ook een boven in me oor aleen heb ik em laten schieten maar dat doen ze hier nu niet meer omdat dat gevaarlijk is ofsow! maar ik heb toen voor het schieten 12 gulden betaald geloof ik maar dat was voor 2 oorbellen! dus heb ik er een en een vriendin van mij had der toen ook een dus moesten we allebij 6 gulden betalen! ( snap je het nog??? sorry k heb et een beetje wazig uitgelegd geloof ik) ![]() Kus |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Navel piercing ? xWaffle | 13 | 15-11-2013 19:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Labret piercing Repeltje | 20 | 19-09-2006 17:31 | |
Lifestyle |