| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik praat met iemand uit mijn klas over het paranormale en zo, (diegene die ook zei dat met een primaire chakra beginnen net zoiets was als het gewichtheffen beginnen met 50 kilo) en die zei dat het best moeilijk was om verschillende dingen te beoefenen.
Site over het paranormale: www.psipog.net (bij mij werkt ie niet, maar dat kan liggen aan de computer, want een paar andere sites lukken ook niet) Verder heeft diegene in mn klas een boek over tai chi, hij neemt het morgen mee. Ik zal kijken of ik daar wat links zie. (ik verwarde Tai Chi met iets anders, sorry )
Laatst gewijzigd op 03-10-2002 om 12:16. |
|
|
|
|
|
Tai chi heeft heel veel soorten, dus het is een beetje lastig om te zeggen hoe je alles precies aan moet pakken, maar je kunt het zien als een soort meditatie, je moet gewoon helemaal rustig zijn vanbinnen en dan ga je vanzelf minder spierkracht gebruiken en
meer je innerlijke energie, waar je (volgens de tai chi leer dan) meer kracht uit kan halen dan uit je spierkracht.
|
|
|
|
Ja ik heb al tientallen site's over Tai Chi gelezen, ik weet ook dat er heel veel verschillende stijlen zijn en dat je energie gebruikt. Ik weet dat allemaal al, het enige wat ik nog niet kon vinden en hier hoop te vinden is hoe, hoe ik dan m'n energie moet laten stromen en wat ik met mijn geest moet doen om door alleen energie iets op te tillen. Dat is mijn vraag.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
waarschijnlijk kan die vraag alleeen maar beantwoord worden als je het zelf ondervind.. tai chi moet je namelijk niet al kunnen voordat je eraan begint.. je mag ook normaal zijn en het leren... zoals iedereen meestal doet als ze aan iets nieuws beginnen
|
|
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Scientology Heksjuh | 45 | 22-07-2005 21:32 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |