Oud 04-09-2002, 20:20
Vinzz
Vinzz is offline
De Napa mcd380 is een "discman" die gebruikt maakt van 8cm mp3 cd'tjes (single formaat). Er kunnen ongeveer 2 tot 3 hele albums op (185 - 240 mb). Deze cdtjes kunnen in alle cd branders gebrand worden. Er zitten geen lege cdtjes bij, maar deze zijn te krijgen op verschillende internet sites,computer beurzen, en audio/computer winkels (zoals grotere vestigingen van de freecordshop).

Hij is ongeveer 7 maanden oud maar niet veel gebruikt en is daarom in zeer goede staat.. geen krasjes en er zitten 2 paar (oplaadbare) batterijen bij. Verder is alles compleet in doos.

De specificaties:
MP3, CD-DA disc playback.
ID3 information display : ( V1.0 , V2.0 )
Album / Artist / Title / Playing Time
Support Multi-session CD-R/RW disc playback.
Searching by directory / file selectable.
MP3 / CD-DA with 480 / 160 seconds Anti-shock function.
5 bands EQ Mode: Classic / Pop / Jazz / Rock / Normal
Song Programming: up to 32 songs.
Play Mode: Repeat DIR / Random Repeat DIR / Introduce / Repeat One / Repeat All / Random Repeat ALL / Random.
Line remote control wiht LCD display
Song tracking : Fast forward / backward
(FF /FW scanning in one track)
Key hold
32 step Digital Volume control
Sony Mechanism

OPERATING TIME 6-7 hours (MP3/128kbps/Alkaline Type)
3-4 hours (CD-DA ESP /Alkaline Type)
4-5 hours (CD-DA without ESP/Alkaline Type)

de prijs is € 60
Advertentie
Oud 04-09-2002, 21:00
Verwijderd
Ik ben wel geinteresseerd aangezien mijn mp3speler het begeven heeft.

Nog wat vraagjes: Wat was de nieuwprijs? En wat zijn de precieze afmetingen? En dat ding is dus 7 maanden oud, er zit dus nog garantie op? Oh ja en je kan dus echt mp3's op zo'n cd'tje branden toch? Dus meer nummers...

Laatst gewijzigd op 04-09-2002 om 21:08.
Oud 04-09-2002, 21:53
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

Nog wat vraagjes: Wat was de nieuwprijs? En wat zijn de precieze afmetingen? En dat ding is dus 7 maanden oud, er zit dus nog garantie op? Oh ja en je kan dus echt mp3's op zo'n cd'tje branden toch? Dus meer nummers...
je kunt hem voor ongeveer 100 euro bestellen op mp3 speler websites.. daarbij komen dan natuurlijk nog de verzendkosten (die tegenwoordig aardig hoog zijn).. hoe het met de garantie zit weet ik niet helemaal, alles zit nog netjes in de doos..en er schijnt een jaar fabrieksgarantie op te zitten.. de bon heb ik denk ik helaas niet meer.

Je kunt die cd'tjes idd net als gewone data cd's branden.. het ligt eraan wat voor soort kleine cdtjes je koop..de meeste kunnen rond de 200 mb aan...(ruim 2 albums in mp3 formaat op 192kbps)

afmetingen:
100mm x 100mm x 25mm
169 Gram (zonder batterijen)

Laatst gewijzigd op 04-09-2002 om 22:00.
Oud 04-09-2002, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Alkahol!K schreef:

je kunt hem voor ongeveer 100 euro bestellen op mp3 speler websites.. daarbij komen dan natuurlijk nog de verzendkosten (die tegenwoordig aardig hoog zijn).. hoe het met de garantie zit weet ik niet helemaal, alles zit nog netjes in de doos..en er schijnt een jaar fabrieksgarantie op te zitten.. de bon heb ik denk ik helaas niet meer.

Je kunt die cd'tjes idd net als gewone data cd's branden.. het ligt eraan wat voor soort kleine cdtjes je koop..de meeste kunnen rond de 200 mb aan...(ruim 2 albums in mp3 formaat op 192kbps)

afmetingen:
100mm x 100mm x 25mm
169 Gram (zonder batterijen)
Hmmz, opzich wel prettig dingetje. Maar eerlijk zeggen waarom doe je hem weg? Want als ie wat nare eigenschappen heeft (niet door gebruik hoor, maar van zichzelf) dan zou ik dat toch willen weten.
Oud 05-09-2002, 07:35
Vinzz
Vinzz is offline
logische vraag ikzelf ga een mp3 speler met ingebouwd geheugen kopen omdat ik vaak verschillende muziek wil luisteren en slordig omga met de cd'tjes ..ik doe hem dus niet weg omdat ik er ontevreden over ben, ik wil gewoon wat anders

enkele "nare" eigenschappen van zo'n speler:
-hij voelt erg licht en breekbaar aan maar als je er gewoon en voorzichtig mee om ga is er niks mee aan de hand.
-cd'tjes inlezen moet horizontaal gebeuren, en dat duurt ongeveer 20-30 sec. (verschilt per cd'tje) en ze moeten even een paar seconde opgang komen voordat de schokbestendigheid ook echt goed werkt
-cd'tjes moeten natuurlijk schoon zijn, en geen krasjes bevatten
-de standaard koptelefoon is niet van zo'n goede kwaliteit, als je er iets anders op aansluit is de kwaliteit zeer goed te noemen

Laatst gewijzigd op 05-09-2002 om 07:40.
Oud 05-09-2002, 10:11
Verwijderd

Zo gaan de schijfjes er toch in?

Valt er over de prijs te praten of niet, omdat je hem nieuw immers voor 99 pleuro kunt krijgen?

Simpele cd'tjes kosten 9 euro per 5, en dat is dan 5 * 185 mb, dat is voordeliger dan de geheugenkaartjes van mijn mp3speler.

Ik word steeds geinteresseerder , is er nog wat te melden over dat ding of is alles al vermeld?!
Oud 05-09-2002, 10:18
Vinzz
Vinzz is offline
ik wou eigenlijk bij de 60 euro blijven en klopt dat is'm .. ik heb een aanbod van 60 en van 65 gehad.. de eerste die hem zeker wil hebben en geld overmaakt zodat ik hem kan sturen krijg 't em oftewel je kunt hem nog krijgen..

Ik hoop op 65 aangezien die verzendkosten ook steeds duurder zijn geworden

Laatst gewijzigd op 05-09-2002 om 10:21.
Oud 05-09-2002, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Alkahol!K schreef:
ik wou eigenlijk bij de 60 euro blijven en klopt dat is'm .. ik heb een aanbod van 60 en van 65 gehad.. de eerste die hem zeker wil hebben en geld overmaakt zodat ik hem kan sturen krijg 't em

Ik hoop op 65 aangezien die verzendkosten ook steeds duurder zijn geworden
65 inclusief verzendkosen dus? hmmz ik moet zo naar school dus je krijgt het vanmiddag te horen.
Oud 05-09-2002, 10:24
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

65 inclusief verzendkosen dus? hmmz ik moet zo naar school dus je krijgt het vanmiddag te horen.
ja klopt! dat is prima .. de verzendkosten bij bedrijven zijn meestal 11 euro das wel erg veel
Oud 05-09-2002, 10:58
Vinzz
Vinzz is offline
hmm ik heb een bod gehad van maar liefst 80 euro!!..even kijken hoe dat loopt
Oud 05-09-2002, 11:25
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik koop voor 99 euro liever een nieuwe om eerlijk te zijn, vind 60 euro veels te hoog voor een apparaat van 7 maanden oud.
Oud 05-09-2002, 11:46
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Ik koop voor 99 euro liever een nieuwe om eerlijk te zijn, vind 60 euro veels te hoog voor een apparaat van 7 maanden oud.
dat snap ik maar andere hebben er geen probleem mee .. en sja hij is ook wel 7 maanden oud maar niet veel gebruikt .. en dus in zeer goede staat. Daarbij komt nog het feit dat sommige napa mp3cdspelers fabrieks fouten bevatten waar je dan meezit, terug sturen enzo is weer zo'n gedoe .
Oud 05-09-2002, 13:42
Verwijderd
Ga dan maar voor die van 80 pleuro. Ik heb het geld niet bij elkaar kunnen krijgen...En een bod voor 80 euro als ie nieuw 99 is?

Thnx voor de info en alles btw
Oud 05-09-2002, 15:23
Rhinus
Rhinus is offline
Heyz, ik heb een MP3 speler met ingebouwd geheugen. En ik wil eigelijk zo'n ding als jij hebt. Misschien kunnen we ruilen en eventueel bijbetalen?
Oud 05-09-2002, 15:48
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef:
Daarbij komt nog het feit dat sommige napa mp3cdspelers fabrieks fouten bevatten waar je dan meezit, terug sturen enzo is weer zo'n gedoe .
Onee, laat maar .
Oud 05-09-2002, 19:05
MiZz LATEX
MiZz LATEX is offline
mijnes heeft die fout dus niet d0h! ik ben Alkahol!K btw
Oud 05-09-2002, 21:48
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
halve banaan schreef:
Ga dan maar voor die van 80 pleuro. Ik heb het geld niet bij elkaar kunnen krijgen...En een bod voor 80 euro als ie nieuw 99 is?

Thnx voor de info en alles btw
ja.. het verbaasde mij ook een beetje die 80 euro maargoed en geen dank
Oud 10-09-2002, 16:26
Vinzz
Vinzz is offline
goed diegene laat dus niet echt iets van zich horen, hij is er dus nog steeds!
Oud 10-09-2002, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Alkahol!K schreef:
goed diegene laat dus niet echt iets van zich horen, hij is er dus nog steeds!
Nog steeds voor dezelfde prijs?
Oud 11-09-2002, 13:20
Vinzz
Vinzz is offline
yup hij kost nog steeds 60 euro (ophalen) of 65 euro voor opsturen....

ik heb alweer iemand gemailed met info voor het overmaken kijken of deze wel iets van zich laat horen want het schiet niet echt op, ik krijg allerlei mailtjes van mensen die interesse hebben maar kopen nee hoor
Oud 11-09-2002, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Alkahol!K schreef:
yup hij kost nog steeds 60 euro (ophalen) of 65 euro voor opsturen....

ik heb alweer iemand gemailed met info voor het overmaken kijken of deze wel iets van zich laat horen want het schiet niet echt op, ik krijg allerlei mailtjes van mensen die interesse hebben maar kopen nee hoor
Jammer dat je niet lager gaat

Ik spaar nu maar door voor de Zillion Digital Audio Player
Oud 11-09-2002, 15:50
Vinzz
Vinzz is offline
prima
Oud 13-09-2002, 16:41
miss_virus
miss_virus is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

www.hollandglobal.nl verkopen ze em dus kijk maar ik heb er 1 die er veel op lijkt freecom beatman 2 en hijs echt aan te raden
Oud 13-09-2002, 16:41
miss_virus
miss_virus is offline
Citaat:
miss_virus schreef:

www.hollandglobal.com verkopen ze em dus kijk maar ik heb er 1 die er veel op lijkt freecom beatman 2 en hijs echt aan te raden
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten