Oud 02-09-2002, 15:41
Angeloes
Angeloes is offline
Zouden ze bestaan? Want het zo zoveel easier voor mij zijn als ik kleidng en stoffen strijk! Ik raak altijd in de knoop me die k*t draad!

Thnx Bye Loes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2002, 16:42
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
hu hoe zou je dat willen realiseren?
extreem energievolle radio stralen die in het toestel omgezet worden in warmte? Of een vlam er in met brandbare vloeistof?

Ik denk dat het nagenoeg onmogelijk is
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 16:50
Boogie
Boogie is offline
Wat een vraag
Waarschijnlijk wel, als de kracht van de accu's groter wordt, zodat ook kleine accu's sterk genoeg worden om strijkijzers te kunnen laten werken.
Oud 02-09-2002, 17:44
REIE
REIE is offline
Als ik weinig strijk doe ik de stekker eruit als-ie is opgewarmd. Dan kun je nog een tijdje doorstrijken. Verder vat ik niet hoe dat steeds in de weg zit... Gewoon dat ding wegzetten als je 'm ff niet nodig hebt (op de vensterbank, lekker link ).

REIE
Oud 02-09-2002, 20:54
Bking
Bking is offline
Ja hoor die bestaan zeker weten, we hebben er hier thuis eentje vindt mijn moeder handiger maar je zet dat ding gewoon in de standaard binnen 15 sec is die warm en kan je er mee strijken hij is ook niet zo snel koud, echt een handig ding.
Oud 03-09-2002, 00:38
Verwijderd
Net zoals je scheerapparaten en föhns op batterijen hebt, zul je ongetwijfeld ook wel strijkijzers op accu's hebben. Het is alleen zo dat het vermogen van een strijkijzer dusdanig hoog is (meestal wel 1000+ watt) dat de batterijen binnen no-time op zouden zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 01:48
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef:
hu hoe zou je dat willen realiseren?
extreem energievolle radio stralen die in het toestel omgezet worden in warmte? Of een vlam er in met brandbare vloeistof?

Ik denk dat het nagenoeg onmogelijk is
zoals nare man ook al oppert... wel eens van een batterij gehoord? (je doet me denken aan de mensen die aan het eind van de 19e eeuw geleefd moeten hebben en zich ook zulke dingen afvroegen over elektrische apparaten).

Ik denk alleen dat de accu's op dit moment nog niet krachtig (of, als ze wel zo krachtig zijn groot) genoeg zijn voor dit soort zaken.,
Oud 03-09-2002, 16:27
Roytjuh
Roytjuh is offline
Er is wel een strijkplank met zo'n accu daar kun je dus de stekker van de strijkijzer in doen
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Bking schreef:
Ja hoor die bestaan zeker weten, we hebben er hier thuis eentje vindt mijn moeder handiger maar je zet dat ding gewoon in de standaard binnen 15 sec is die warm en kan je er mee strijken hij is ook niet zo snel koud, echt een handig ding.
conclusie: ze bestaan...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 19:56
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Als je draadloze energiebronnen misschien bedoelt...

Ik heb wat erover gelezen maar dat stinkt. Werkt met krachtige EM golven die dan worden omgezet in electriciteit... - gemiddeld kan je 2% van vermogen van zender gebruiken (dus voor 1000 watt strijkijzer 50.000 watt energiebron) - dus is het goedkoper om er wat sterke batterijen in te doen of een cursus 'strijken met draad' te volgen
Oud 04-09-2002, 10:12
Mabo
Mabo is offline
Alles wordt draadloos; zou wel handig zijn; zit ik me moeder tenminste niet zo i.d. weg als ze in de keuken aajnt strijken is
Oud 04-09-2002, 14:08
BBEM
BBEM is offline
bestaan wel maar ik denk dat ze of gigantisch veel geld kosten of dat je de batterij om het half uur kan opladen want zo'n ding verbruikt nogal wat stroom
Oud 04-09-2002, 14:27
Roos
Roos is offline
Citaat:
BBEM schreef:
bestaan wel maar ik denk dat ze of gigantisch veel geld kosten of dat je de batterij om het half uur kan opladen want zo'n ding verbruikt nogal wat stroom
Ik strijk nooit langer dan een half uur hoor
Oud 05-09-2002, 14:53
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
goed goed ik geef over...
Ooit zullen er wel krachtigere batterijen bestaan.

maar NU bestaan ze nog niet, en dat was de vraag toch
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 19:25
Chimera
Chimera is offline
Voordat men elektriciteit had, had men ook al strijkijzers. Gewoon een stuk metaal met een handvat waarin een hete steen werd gelegd.

Niks geen gezeur met magnetrongolven o.i.d.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 20:50
The Bachelor
The Bachelor is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Voordat men elektriciteit had, had men ook al strijkijzers. Gewoon een stuk metaal met een handvat waarin een hete steen werd gelegd.

Niks geen gezeur met magnetrongolven o.i.d.
precies, je was me voor
Oud 06-09-2002, 16:39
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Draadloos suggereerd dat een draad bij een dergelijk apparaat wel standaard is anders wordt het niet vermeld.

(muis heeft draad; draadloze muis = gebruikt nog steeds stroom en heeft batterijtjes)

Maar batterijen zijn logischer dan 'magnetrongolven' - maar het leek me leuker om daarover te beginnen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten