ik heb al die gedichten hier geschreven om zijn reactie te krijgen, ik wilde zo graag erkenning van hem, een teken van bevestiging. Ik verlangde ernaar en toen ik het kreeg, toen voelde ik me zekerder van mezelf. Zo van wow, zo'n intelligente jongen reageert positief op iets van mij, dus dan moet ik ook wel intelligent zijn, zou ik wel willen, nee ik bereik niet die intelligentie die hij bezit. Tenminste als het dan genetisch is bepaald? Misschien begon ie al vroeg met veel lezen, was ie al vroeg bezig met denken? Begon al vroeg met lezen?
Ik zie het potentieel in hem voor het schrijverschap. Ik ben geneigd hem op gelijke voet te zetten als fjodor dostojewski, hoger. In mijn ogen is het een unieke karakter. Zoals ik er weinigen zie hier. Ik kijk niet eens naar anderen.
Soms dan post ie op feedback met mededelingen, waar de forummer die niet geinteresseerd zou zijn in het forumbaasschap, zich niet bezig mee zou houden. Maar tegelijkertijd ontkent ie dat ie geinteresserd is in het forumbaasschap. Hij zegt dat hem dat niet boeit.
Eventuele denkfouten mijnerzijds zijn te wijten aan mijn gebrekkige geheugen.