Oud 15-09-2002, 20:09
Marilyn
Marilyn is offline
Ik ben er geweest en ik wil het heel graag nog even terugzien op tv, het schijnt al een keer uitgezonden te zijn op mtv (die heb ik dus gvd gemist!) en er schijnt ook een herhaling nog op tv te komen. MAAR WANNEER? Weet iemand dat?
Oud 15-09-2002, 20:11
Verwijderd
denk niet dat het nog komt, ze hadden vpro op lowlands ook geen zendrecht gegeven.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 20:15
mixtape
mixtape is offline
wat er op mtv afgelopen week uitgezonden was, was het optreden van lowlands - en van een uitzending van ahoy weet ik niks?

Ze lieten Thoughtless, Kill You, Shoots and Ladders en Got The Life zien. Heb het op tape staan.
Oud 15-09-2002, 20:25
Verwijderd
www.mtv.nl ?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 20:28
Marilyn
Marilyn is offline
Ja, dat heb ik net gezien ! Ik heb ook lopen zoeken op internet of het nog uitgezonden werd, maar niets gevonden (ik ben dan ook best wel een ramp als het om dit soort handelingen gaat, maja)Ik belde tijdens de uitzending net op mtv van lowlands een vriendin met wie ik naar ahoy was, die zei dat er al iets geweest was van het concert en dat er nog een herhaling kwam..Ik weet het in ieder geval niet zeker!.....In ieder geval bedankt! En wie weet weet iemand toch nog of....
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten