Oud 16-09-2002, 19:34
Oh-BOEMah D-Lux
Oh-BOEMah D-Lux is offline
Waarom wordt poezie zonder spaties, een potentiele verfrissende nieuwe kijk op gedichten waarvoor ongetwijfeld zeer bewust is gekozen, meteen afgedaan als ontoereikend en zinloos. Ik vind dit, net als het idee om het te verplichten Art-Choq gedichten met een bijna fascistische, stigmatiserende "sticker" methode aan te geven in de titel, verwerpelijk.

Gaarne een discussie waarin veel verschillende meningen aan bod kunnen komen.
Advertentie
Oud 16-09-2002, 19:36
Hannibal
Hannibal is offline
Inderdaad, dat hokjesdenken en die separtionistische filosofie over kunst moet afgelopen zijn!
Oud 16-09-2002, 19:41
Verwijderd
Jan-Diederik (op Phil's account):

Rustig! Zijn jullie het niet met me eens dat het principe 'Art-Choq' al voor ophef zorgt onder de gelederen van het D.o.P.? Is het dan niet wijzer om dit soort ondefinieerbare kunst (sorrie, hypocriet, maar dit werk van dandybutthole snap zelfs ik niet ) voorlopig te mijden.
Ik ben het met jullie eens dat een 'tag' (doet mij enigszins denken aan een serienummer op de arm )
geen oplossing is, maar goed. Ik weet dat Anneeeee, Doc en Leanoor tot een oplossing zullen komen.
Oud 16-09-2002, 19:47
Fun4ever
Fun4ever is offline
Citaat:
Phreshness schreef:
Jan-Diederik (op Phil's account):

Rustig! Zijn jullie het niet met me eens dat het principe 'Art-Choq' al voor ophef zorgt onder de gelederen van het D.o.P.? Is het dan niet wijzer om dit soort ondefinieerbare kunst (sorrie, hypocriet, maar dit werk van dandybutthole snap zelfs ik niet ) voorlopig te mijden.
Ik ben het met jullie eens dat een 'tag' (doet mij enigszins denken aan een serienummer op de arm )
geen oplossing is, maar goed. Ik weet dat Anneeeee, Doc en Leanoor tot een oplossing zullen komen.
Whiej, agrees...
stelletje fanatiekelingen
Oud 16-09-2002, 23:35
Doc
Doc is offline
Dit hoort op Feedback...en ik heb geen zin het te verplaatsen dus je krijgt gewoon een slotje...

Er staat al genoeg gezeik op Feedback

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten