Oud 09-10-2004, 16:38
Bloompje
Bloompje is offline
Hoi, ik heb sinds kort Myst 4: Revelation en ik vind het echt een leuk spel, alleen heb ik soms paar probleempjes met het oplossen van de puzzels... Hebben jullie dit spel ook? Wat vinden jullie ervan? Beter dan de vorige 3? Of juist slechter?
Oud 09-10-2004, 16:54
Verwijderd
Slechter als Exile kan gewoon niet. Grootste teleurstelling voor een Myst-fan. Riven is mijn favoriet.

Alleen. Wat doet URU in deze reeks... Ik dacht dat ze bezig waren met Myst 5 (die nu dus uit is) en dat Uru 4 was. Maar ik ben benieuw. Alleen ga ik niet weer zo gek zijn hem meteen te kopen omdat ie uit is, Exile heeft me in een depressie gebracht en dat voor de volle prijs.

Ik zal dalijk Uru toch nog eens bekijken (nog maar kort in bezit).
Heb Myst, Riven, Exile, Uru en Real Myst. + de soundtrack van Myst
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 19:18
Verwijderd
Heb zelf Myst 3: Exile gekocht in de budgetbak afgelopen maand. Na het eerste level had ik het al wel weer gezien, wat gaat dat ongelofelijk traag zeg.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 19:23
Verwijderd
Ik zag vandaag bij het American Book Centre een boek gebaseerd op Myst.

Maar heb Myst 1 en Riven hier liggen, geen van beiden ooit uitgespeeld, veels te moeilijk.

Myst 4 wordt nog gedownload, wacht wel tot hij in de budgetbakken ligt voor ik hem eens origineel koop.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 19:01
Meadow
Meadow is offline
Hey, dat boek is het boek waar Myst op gebaseerd is, nieta ndersom. En het si heerlijk. Wat mij betreft was Exile vooral erg mooi om te doen, maar wel eng, omdat het mijn eertse questgame was dat ik alleen gespeeld heb, en dat vodn ik stiekem best eng. Heb nu URU bijna uit met mijn vriend, lekker 's nachts gespeeld, en ik vind het maar een slap aftreksel, het heeft nergens iets mee te maken, behalcve dat je veel informatie krijgt over D'ni, en eigenlijk datgene wat je krijgt als je t boek leest.

REvelation wil ik heel graag spelen, maar nu nog ff geen geld voor...

Ik ben hyelemaal fan, ik hbe zelfs een nieuwe comp gekocht om URU te kunnen spelen .
Marreh moet je in REveletion ook weer van die pixelperfectjumps maken? DAs echt klote, ik speel questgames omdat ik gen motoriek hbe, en dat krijg je dit!
Oud 14-10-2004, 11:34
Chaucus
Chaucus is offline
Ik heb sinds n paar dagen Revelation (nu even niet, staat namelijk op de pc op mn kamer en neit bij mn ouders).
De eerdere delen ken ik niet, maar ik moet zeggen dat t me niet meevalt (ben dan ook nog niet zo ver...)...maar t is wel een uitdaging... Als ik weer op mn kamer ben ga ik lekker verder
Oud 04-01-2005, 21:41
Dirty Ole
Dirty Ole is offline
Iemand die kan wat hulp kan bieden omtrent sommige raadsels in Myst IV ?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten