Oud 18-09-2002, 16:37
miekmuis
miekmuis is offline
Ik weet echt niet waardoor het komt, maar elke keer als ik een vriendje heb stop ik mijn gevoelens na een paar maanden weg... Ik "wil" dan niet meer verliefd zijn en ga op alle ergerlijke eigenschappen die ik maar kan bedenken letten zodat ik uiteindelijk niet meer verliefd ben.
Ik wordt er echt helemaal gek van, want ik heb dit nu al 4x gehad en alle 4 keren waren die jongens ontzettend gekwetst...
als ik een vriendje heb is het altijd ook wel serieus enso.
Maar zijn er meer mensen die dit hebben, of is er misschien iemand die mij kan vertellen wat ik hier mee aanmoet?
Misschien denken jullie dat ik een tijdje geen vriendje moet nemen, maar k heb op dit moment een vrirndje en ik wil het no way uitmaken met hem..
k Ben alleen zo bang dat het weer fout gaat
Oud 18-09-2002, 16:44
Severus
Severus is offline
Volgens mij heb je last van bindingsangst.

Ripper
Oud 18-09-2002, 16:45
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Ripper schreef:
Volgens mij heb je last van bindingsangst.

Ripper
Ik weet het niet, ik vind het juist heel fijn om een vriendje te hebben en ik heb ook geen moeite om mijn problemen te vertellen ensow...
Oud 18-09-2002, 17:17
PardonMe
PardonMe is offline
hmzz je wilt een vriendje, maar na een tijdje dan wil je het juist niet meer, want dan stop je je gevoelens weg en ga je net zo lang dingen zoeken totdat je genoeg hebt om het uit te maken.. (even globaal gezegd..)

Probeer de leuke dingen van je vriendje in het oog te houden.. Bedenk waarom je hem ookal weer zo leuk vond, en als het ff wat minder gaat en jezelf erop betrapt dat je weer naar 'irritante dingen in hem' gaat zoeken, ga dan samen iets leuk doen, geef het een nieuwe impuls, en bedenk weer waarom je hem eerst zo leuk vond..

Misschien ben je ook nog niet echt klaar voor een vriendje voor een langere tijd.. dat je het wel leuk vindt enzo, maar dat het je na een tijdje gaat vervelen ofzo met dezelfde jongen? Weet niet precies..
Oud 18-09-2002, 18:01
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
Probeer de leuke dingen van je vriendje in het oog te houden.. Bedenk waarom je hem ookal weer zo leuk vond, en als het ff wat minder gaat en jezelf erop betrapt dat je weer naar 'irritante dingen in hem' gaat zoeken, ga dan samen iets leuk doen, geef het een nieuwe impuls, en bedenk weer waarom je hem eerst zo leuk vond..

Misschien ben je ook nog niet echt klaar voor een vriendje voor een langere tijd.. dat je het wel leuk vindt enzo, maar dat het je na een tijdje gaat vervelen ofzo met dezelfde jongen? Weet niet precies..
Mjah ik weet het dus ook niet... maar thanx voor je advies.. k zal mijn best doen.
Oud 18-09-2002, 18:23
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Meis, don't be afraid, geniet!!

Als je ergens bang voor bent, komt het vaak uit....
Oud 18-09-2002, 18:26
Severus
Severus is offline
Citaat:
Pinkish Dress schreef:
Als je ergens bang voor bent, komt het vaak uit....
That is so true..... helaas....

Ripper
Oud 18-09-2002, 18:55
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Ripper schreef:
That is so true..... helaas....

Ripper
*sjugtje*

Okeej *praat mijzelf moed in* alles komt goed alles komt goed alles komt goed alles komt...... *sjugt*
Oud 20-09-2002, 09:50
Matrix9999
Matrix9999 is offline
Hey ik heb volgens mij datzelfde probleem, ik denk dat ik gewoon bang ben om me te binden, ik heb het na 1 jaar en 7 maanden uit gemaakt!!Ikk hadgewoon een rot gevoel en als ik begon te denken dat we samen later oud zouden worden kreeg ik gewoon een heel eng gevoel!Het was echt een heel bijzonder meisje en ze is ook heel lief, het doet mezelf dan ook heel erge pijn dat ik dit heb gedaan, want we hadden bijna nooit ruzie.Ik hoop ook dat ik een verstandige beslissing heb gemaakt.Ik hou wel van haar, maar ik was gewoon niet meer zo geinteresseerd.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 09:51
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Matrix9999 schreef:
Hey ik heb volgens mij datzelfde probleem, ik denk dat ik gewoon bang ben om me te binden, ik heb het na 1 jaar en 7 maanden uit gemaakt!!Ikk hadgewoon een rot gevoel en als ik begon te denken dat we samen later oud zouden worden kreeg ik gewoon een heel eng gevoel!Het was echt een heel bijzonder meisje en ze is ook heel lief, het doet mezelf dan ook heel erge pijn dat ik dit heb gedaan, want we hadden bijna nooit ruzie.Ik hoop ook dat ik een verstandige beslissing heb gemaakt.Ik hou wel van haar, maar ik was gewoon niet meer zo geinteresseerd.
1 jaar en 7 maanden is wel wat langer. Maar goed, vaag dat je het heb uitgemaakt. Ook erg hard voor dat meisje.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 10:18
Matrix9999
Matrix9999 is offline
ja ikben ook een deus, soms weet ik zelf niet hoe ik met dingen om moet gan en kan ik de voordelen en de nadelen niet goed afwegen, keuzes maken vind ik heel moeilijk en ik betwijfel ook of het een goede keuze was
want ik mis haar nu al
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 15:04
*Novah*
*Novah* is offline
Ik heb meer zoiets in de fase dat ik iemand leuk begin te vinden..dan ga ik echt naar iets opzoek om weer af te kunnen knappen..heel raar, maar ik lijk gewoon niet verliefd te willen worden ofzo. En als ik niet verliefd ben ga ik er natuurlijk ook geen werk van maken..doodzonde, want die jongens die ik leuk vond zijn meestal ook echt wel leuk..maar ik knap gewoon veel te snel af..vrij vervelend..bah.

misschien ook wel soort van bindingsangst..hoop het niet
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten