Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hey ik heb volgens mij datzelfde probleem, ik denk dat ik gewoon bang ben om me te binden, ik heb het na 1 jaar en 7 maanden uit gemaakt!!Ikk hadgewoon een rot gevoel en als ik begon te denken dat we samen later oud zouden worden kreeg ik gewoon een heel eng gevoel!Het was echt een heel bijzonder meisje en ze is ook heel lief, het doet mezelf dan ook heel erge pijn dat ik dit heb gedaan, want we hadden bijna nooit ruzie.Ik hoop ook dat ik een verstandige beslissing heb gemaakt.Ik hou wel van haar, maar ik was gewoon niet meer zo geinteresseerd.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb meer zoiets in de fase dat ik iemand leuk begin te vinden..dan ga ik echt naar iets opzoek om weer af te kunnen knappen..heel raar, maar ik lijk gewoon niet verliefd te willen worden ofzo. En als ik niet verliefd ben ga ik er natuurlijk ook geen werk van maken..doodzonde, want die jongens die ik leuk vond zijn meestal ook echt wel leuk..maar ik knap gewoon veel te snel af..vrij vervelend..bah.
misschien ook wel soort van bindingsangst..hoop het niet ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Moet dit even kwijt JamesR10 | 9 | 20-05-2016 19:23 | |
Psychologie |
Emoties Buttervlieg83 | 5 | 26-05-2012 15:34 | |
Liefde & Relatie |
Gevoelens zakken niet.. lovelity | 9 | 29-05-2010 10:42 | |
Liefde & Relatie |
Eerste liefde nog steeds niet kunnen vergeten Diary of Dreams | 23 | 20-04-2008 14:44 | |
Liefde & Relatie |
;-( farai | 24 | 20-03-2006 13:50 | |
Liefde & Relatie |
Seks met vriend (anders dan andere topic) Shygirl | 24 | 26-02-2003 11:13 |