Oud 17-11-2001, 13:06
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
De laatste dagen heb ik echt super veel pijn aan mijn ondertanden. Waarschijnlijk omdat er sinds mijn blokjesbeugel eruit is (dat is al heel lang maar ok) een draadje achter geplaatst is zodat ze niet weer scheef kunnen gaan staan. Net of ze nu persé willen verplaatsen maar er dus gewoon geen ruimte voor is. Heeft iemand dit ook weleens gehad? En zo ja, wat heb je eraan gedaan??
Met citaat reageren
Oud 17-11-2001, 15:00
~Ierepier~
~Ierepier~ is offline
Ik hield het ook niet meer, ik heb er een tijdje was op gedaan, dat hielp ook niet.
Na een tijd wordt het vanzelf steeds minder en na een tijd is de pijn helemaal verdwenen, althans bij mij.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2001, 16:35
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Volgens mij is dat normaal. Ik denk dat het hetzelfde gevoel is als wanneer je beugel net is aangedraaid...

Gaat als het goed is na een paar dagen over!

Liefs, Kronkel
Oud 17-11-2001, 17:31
miep
miep is offline
nog even 'n paar dagen afw88, vaak is 't dan wel over, zo niet kun je misschien even langs je orthodontist gaan.

miep
Oud 18-11-2001, 08:55
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Thanx voor de adviezen maar ik ben gisteravond naar de tandarts geweest omdat de pijn echt niet meer te houden was en nou bleek dus dat ik een gigantische onsteking onder mijn tanden had zitten, waarschijnlijk al jaren. Op een tand heb ik een keer een klap gehad en daar is vervolgens de zenuw van af gestorven. Op die plek had zich een hele holte gevuld met bacterien. De tandarts zei dat dit echt uitzonderlijk was, zo groot. Naja, die pijn had dus een duidelijke oorzaak. Hij heeft twee tanden opengeboord en heeeeelveel pus (ugh) eruit laten komen.
Zucht....maar goed, ik ben voorlopig verlost van mijn pijn!
Thank god there are dentists...
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten