Oud 28-09-2002, 17:51
Verwijderd
Okeej.. Mn ex.. Ex als mn tweede ex. met hem heb ik zo'n 2 maanden iets gehad, wat is uit gegaan van mij kant. Nogal een ja, probleemjongen. Van school getrapt, jatte geld van zn ouders, blowde zich de tering enz.

Ik had hem al heel lang niet meer gesproken, en kwam hem laatst op lowlands ineens weer tegen. Even gekletst, was leuk..

En nu belde hij net ineens? Om me uit te nodigen voor zn verjaardag... Ik mag komen wanneer ik wil, weggaan wanneer ik wil, en eventueel ook blijven slapen.. Maar ik vind het echt heel vaag, ik weet echt niet goed wat ik daar nu van moet denken. Hij had op Lowlands nog met een meisje, al heel erg lang, maar zei dat ie het binnenkort misschien uit ging maken. Ook maakte hij de opmerking: als mn vriendin wist dat ik hier met 2 meisjes stond te praten zou ze echt freaken.

Verder was ie na het uit was ook zo dat ie dan belde.. om wat af te spreken en dan kwamen er opmerkingen als: en dan zien we wel wat er gebeurd.

Ik weet gewoon niet of ik er nu iets achter moet zoeken of niet. Toen ik wat met mn laatste ex kreeg, hoorde ik niks meer van deze.. en op Lowlands vertelde ik hem dat het uit was met mn laatste ex..

Ik weet echt niet wat ik hier nu mee moet. Ik wil best weer wat met hem afspreken, maar dan gewoon in de stad of iets dergelijks. maar nou meteen bij hem thuis langs gaan enzo..

Pfz, ik weet echt niet wat ik hier nu van moet denken en of ik moet gaan of niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2002, 18:00
Angeles
Angeles is offline
Tja, de vraag is natuurlijk: wat zou jij van zo'n afspraak verwachten en kun je een beetje inschatten wat hij er van verwacht? Het komt natuurlijk wel nogal 'out of the blue'. Ik denk dat je zelf het beste weet wat je moet doen, maar als je het gewoon niet ziet zitten dan is het je goed recht en dan heeft hij zich daar maar bij neer te leggen. Als je wel wil dan bepaal je zelf wat je doet, als je een uurtje langs wil gaan en dan weer naar huis is het ook prima.

Dus doe in elk geval gewoon wat je zelf wil en ga niet uit plichtsgevoel of wat dan ook.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 18:00
PardonMe
PardonMe is offline
hmz tja, of je moet gaan naar die verjaardag is iets wat jij voor jezelf moet beslissen, als jij je er niet fijn bij voelt, dan zou ik het niet doen, maar als jij denkt dat je het wel kunt om daar heen te gaan, dan waarom niet...

En wat hij nou wil zou ik niet weten, het lijkt erop dat hij je wel weer ziet zitten, maar ik weet niet hoe serieus hij daarin is oid.
Mij lijkt het dat je niet zo ineens weer tegen iemand gaat doen als je er verder niets van wilt weten, maar hij kan natuurlijk ook een beetje met je aan het spelen zijn..
Maar goed, ik weet niet hoe jij tegenover hem staat, maar je komt duidelijk niet echt over alsof je hem nog terug zou willen, dus ik zou me niet al te veel van hem aantrekken, en kijk hoe je tegenover die verjaardag staat enzo, dan kun je altijd gaan of niet..
Maar mocht hij weer meer van je willen dan laat hij je dat denk ik vanzelf wel weten..
Oud 28-09-2002, 18:07
Verwijderd
Wíl je eigenlijk wel met hem omgaan?

Je noemt eerst al zijn negatieve eigenschappen op (van school getrapt, jatte geld van zn ouders, blowde zich de tering) en vervolgens geef je te kennen toch te willen afspreken, mits het in de stad is of iets dergelijks. Waarom zou je dat doen? Heb je nog gevoelens voor hem?

Zoals Angeles al schreef: ga er niet uit plichtsgevoel heen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 18:48
Verwijderd
Hmz..

Ja, waarom zou ik eigenlijk met hem afspreken? Het is toch gedeeltelijk plichtsgevoel en dat is inderdaad niet juist. Maar ja, ik weet niet. Toen ik hem op Lowlands sprak was dat heel leuk, en dus kan het nu ook heel leuk zijn.

Mja, ik heb al besloten niet naar zijn verjaardag te gaan. Ik heb dan sowieso nog een andere verjaardag, en ga dus daarheen. Ik denk dat ik hem daar tegen die tijd even over bel, dat ik niet kom.. En dan zie ik wel of hij dan iets anders wil afspreken.. Als dat zo is ga ik denk ik gewoon eerlijk zijn. Ik ga hem ten eerste maar vragen waarom hij ineens juist nu weer belt om iets af te spreken, es kijken wat ie zegt..

Misschien heeft ie wel helemaal geen bedoelingen hoor. Maar inderdaad, ik wil niets met hem.. Het werkte absoluut niet.

Ik moet wel nog even zeggen dat hij zn leven nu weer meer op orde heeft. Hij woont nu bij vrienden van zn ouders, blowt een stuk minder, heeft een baan enz.

Maar goed.. pfz, echt vaag hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten