Oud 25-09-2002, 23:18
Verwijderd
ik heb een bestand van meer dan 700 mb, 722 MB (757.201.596 bytes) dat is gezipt dus kleiner kan ie nie.

Hoe kan ik dit op cd branden want mijn CDrs hebben een limiet van 700 meg?? Zijn er cd's met grotere capaciteit? Of kan ik overburnen (nog nooit gedaan alleen van gehoord) en hoe moet ik dat dan doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2002, 05:44
Koen
Koen is offline
Overburnen zou 'vanzelf' moeten gaan, maar 20 mb extra erbij op wordt wel lastig Je kan ook cd's kopen van 800mb, Megapool had ze laatst in hun foldertje staan.. Misschien dat eens proberen?

Maar ik neem aan dat 't een DivX is? Dan kan je ook bijvb de cast ed eraf knippen, scheelt weer wat mb's
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 10:01
Verwijderd
Koen: moet dit niet op S&M?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 11:10
Verwijderd
Je kunt 'm ook in delen zippen. Of dat met WinZIP ook kan weet ik zo niet, maar met WinRAR in ieder geval wel. Maak je 2 bestanden aan, van ieder 360MB. Niet echt efficient, though.

Knippen in een film ben ik niet zo'n voorstander van; maar wie ben ik.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 12:07
AirRaid
AirRaid is offline
ja er zijn idd cd's van 800mb
Oud 26-09-2002, 15:35
LB06
LB06 is offline
Er zijn idd 90min cd's, maar je moet dus wel checken of je brander wel met 90min cd's kan werken, voordat je ze in huis haalt.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 16:35
SCiENTiST
SCiENTiST is offline
Citaat:
eXo schreef:
ik heb een bestand van meer dan 700 mb, 722 MB (757.201.596 bytes) dat is gezipt dus kleiner kan ie nie.

Hoe kan ik dit op cd branden want mijn CDrs hebben een limiet van 700 meg?? Zijn er cd's met grotere capaciteit? Of kan ik overburnen (nog nooit gedaan alleen van gehoord) en hoe moet ik dat dan doen?
Zip is dan ook niet zo'n supergoede compressor.. probeer het eens met WinRar of WinAce op maximale compressie.. duurt wel even, maar dan is het waarschijnlijk wel kleiner dan 722MB
Oud 26-09-2002, 17:02
Verwijderd
Weet je wat ik doe, ik koop die 800 meg cd's wel, kan ie tenminste niet-gezipt op de cd, hoef ik 'm tenminste niet meer te unzippen als ik hem wil kijken...

Bedankt iedereen!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 01:55
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
eXo schreef:
Weet je wat ik doe, ik koop die 800 meg cd's wel, kan ie tenminste niet-gezipt op de cd, hoef ik 'm tenminste niet meer te unzippen als ik hem wil kijken...

Bedankt iedereen!
en dan, zoals eerder gezegd, maar hopen dat je brander zulke CD's ten eerste al herkent en ten tweede kan branden boven de 700 MB.
Oud 01-10-2002, 04:52
Verwijderd
Citaat:
Pr0xy schreef:
en dan, zoals eerder gezegd, maar hopen dat je brander zulke CD's ten eerste al herkent en ten tweede kan branden boven de 700 MB.
Mowaah, 't moet gek lopen wil 800MB niet lukken hoor. 99 minuten CD's is voor sommige branders wel een probleem. Zoals voor m'n Plextor :/
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 08:52
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
Koen schreef:
Overburnen zou 'vanzelf' moeten gaan, maar 20 mb extra erbij op wordt wel lastig Je kan ook cd's kopen van 800mb, Megapool had ze laatst in hun foldertje staan.. Misschien dat eens proberen?

Maar ik neem aan dat 't een DivX is? Dan kan je ook bijvb de cast ed eraf knippen, scheelt weer wat mb's
Je kan DivX compressie niet bewerken
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 10:31
Maradinus
Maradinus is offline
Kijk anders eens op megapool

boven aan de pagina kun je zoeken ---> dan moet je zoeken op Cd Recordable data merk --> mmore en dan zoeken
(bij "trefwoord" gewoon laten staan en dan komt dit er te staan

merk type productnaam eigenschappen
mmore cdr80/10p/24s cd recordable data * 80 minuten cdr * voor pc gebruik * 24 speed * 10...
mmore cdr80/25cb/32 cd recordable data * 80 minuten * voor pc gebruik * 32 speed * 25 stu...
mmore cdr90/10p/32sp cd recordable data * 90 minuten cdr * voor pc gebruik * 32 speed * 10...
sony cdq80/10p/32fo cd recordable data * 80 minuten cdr * voor pc gebruik * 24 speed * 10...

dan moet je ff kijken welke je wil hebben

klik je daar op en dan krijg je

MMORE CDR90/10P/32SP CD Recordable Data

Uit onze Folder

van:
€19,00

voor:
€ 8,90

Dit product is niet
online te bestellen. Klik
hier om het dichtst bijzijnde Megapoolfiliaal te zoeken.

90 minuten CDR
Voor PC gebruik
32 speed
10 stuks

er staat ook nog een foto bij in klein formaat en in groot formaat
( maar ik weet niet hoe je een foto vanaf je hardeschijf in een bericht moet posten ik zal ff kijken)

ik hoop dat je er iets aan hebt
greetz maradinus

Laatst gewijzigd op 01-10-2002 om 10:52.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 20:38
Maradinus
Maradinus is offline
Het is trouwens wel een vrienden prijsje
Oud 03-10-2002, 08:28
AirRaid
AirRaid is offline
bij de Schlecker hebben ze ook 800mb cd's

(kweet niet of jullie die winkel kennen)
Oud 03-10-2002, 08:34
Maradinus
Maradinus is offline
neej kennen wij niet
Oud 03-10-2002, 19:10
m.
m. is offline
Je kan:

- overburnen. (ik ga zelf nooit verder dan 715 MB als ik overburn)
ik denk dat 722 MB niet zal lukken..

-rarren. met rar als multipart archive rarren in 2 stukken. nadeel is alleen dat je dan niet vanaf CD kan kijken.

-splitten. je kan de avi in 2 delen splitsen. met virtual dub kan dit. www.doom9.org kan je lezen hoe. en anders wil ik het je wel vertellen.

-800MB CDs. Dit lijkt me handigst je hoeft de film dan niet te splitten. nu alleen goed 800 MB CD merk vinden..

-DVD-fikker kopen. en dan DVD media kopen waar je 4,7 GB op kwijtkunt. (Hehehe j/k.)
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 19:41
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Mowaah, 't moet gek lopen wil 800MB niet lukken hoor. 99 minuten CD's is voor sommige branders wel een probleem. Zoals voor m'n Plextor :/
Mijn Philips PCRW404 paktem niet...of ik doe serieus wat fout..
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten