Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Kijk anders eens op megapool
boven aan de pagina kun je zoeken ---> dan moet je zoeken op Cd Recordable data merk --> mmore en dan zoeken (bij "trefwoord" gewoon laten staan en dan komt dit er te staan merk type productnaam eigenschappen mmore cdr80/10p/24s cd recordable data * 80 minuten cdr * voor pc gebruik * 24 speed * 10... mmore cdr80/25cb/32 cd recordable data * 80 minuten * voor pc gebruik * 32 speed * 25 stu... mmore cdr90/10p/32sp cd recordable data * 90 minuten cdr * voor pc gebruik * 32 speed * 10... sony cdq80/10p/32fo cd recordable data * 80 minuten cdr * voor pc gebruik * 24 speed * 10... dan moet je ff kijken welke je wil hebben klik je daar op en dan krijg je MMORE CDR90/10P/32SP CD Recordable Data Uit onze Folder van: €19,00 voor: € 8,90 Dit product is niet online te bestellen. Klik hier om het dichtst bijzijnde Megapoolfiliaal te zoeken. 90 minuten CDR Voor PC gebruik 32 speed 10 stuks er staat ook nog een foto bij in klein formaat en in groot formaat ( maar ik weet niet hoe je een foto vanaf je hardeschijf in een bericht moet posten ik zal ff kijken) ik hoop dat je er iets aan hebt greetz maradinus
Laatst gewijzigd op 01-10-2002 om 10:52. |
![]() |
|
![]() |
Je kan:
- overburnen. (ik ga zelf nooit verder dan 715 MB als ik overburn) ik denk dat 722 MB niet zal lukken.. -rarren. met rar als multipart archive rarren in 2 stukken. nadeel is alleen dat je dan niet vanaf CD kan kijken. -splitten. je kan de avi in 2 delen splitsen. met virtual dub kan dit. www.doom9.org kan je lezen hoe. en anders wil ik het je wel vertellen. -800MB CDs. Dit lijkt me handigst je hoeft de film dan niet te splitten. nu alleen goed 800 MB CD merk vinden.. -DVD-fikker kopen. en dan DVD media kopen waar je 4,7 GB op kwijtkunt. (Hehehe j/k.) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|