Oud 06-09-2001, 15:31
Lilly
Lilly is offline
Ik ben voor het eerst verder gegaan toen ik net 13 jaar was... dat had ik nooit moeten doen.. daar heb ik echt onwijze spijt van.

Ik heb spijt van de 1ste x dat ik verdre ben gegaan. Ik was nog jong.. ik wist nog nix van sex.. en dan al verder gaan . Dat is gewoon stom en dat geef ik nu toe.

Maar ik heb grenzen.. Ik was al 1.5jaar helemaal hoteldebotel van een gozer.. heel vaak met gezoend en ik wist dat ik niet verder met hem moest gaan want dan zou ik spijt krijgen, Ik heb het niet gedaan en ik ben blij toe.. hij heeft me al die tijd gebruikt.. Dus lieve meisjes van 13/14 jaar.. Luister eens... Vroeg of laat krijg je echt spijt..en ik kan het weten
Oud 06-09-2001, 15:37
Verwijderd
dat is dus niet altijd zo!
ik heb t gedaan toen ik 1 was en ik heb der geen spijt van.. dingen zijn anders gelopen en in negatieve zin maar ik heb GEEN spijt
Met citaat reageren
Oud 06-09-2001, 15:39
Roxanne01
Roxanne01 is offline
Iedereen moet verder gaan wanneer hij/zij daar klaar voor is. De ene is dat op z'n 20e de ander op z'n 13e.
Ik vin daarom niet dat je kan zeggen dat iedereen, die verder gaat dan zoenen op zijn 13/14e, er later spijt van zal gaan krijgen!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2001, 15:40
Roxanne01
Roxanne01 is offline
Citaat:
Micia schreef:
dat is dus niet altijd zo!
ik heb t gedaan toen ik 1 was en ik heb der geen spijt van.. dingen zijn anders gelopen en in negatieve zin maar ik heb GEEN spijt

En andere zijn er natuurlijk al aan toe op hun 1e
Met citaat reageren
Oud 06-09-2001, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Roxanne01 schreef:
En andere zijn er natuurlijk al aan toe op hun 1e
hihi ik bedoel 14
Met citaat reageren
Oud 06-09-2001, 17:29
Kupu
Kupu is offline
Ok, ik ben dan geen meisje, maar ik geef mijn mening er wel over: Ik vind het om eerlijk te zijn behoorlijk ranzig. Van die meisjes die nog maar net begonnen zijn met 'geslachtsrijp' te worden, die het dan al doen. Ik vind de jongen die daar aan meedoet ook niet bepaald suver... Sorry, je kunt dan nog zeggen dat je er toen al klaar voor was, maar toch... Volgens mij doe je het op die leeftijd meer omdat je er zoveel over gehoord hebt...
Oud 06-09-2001, 19:36
Verwijderd
Laat ik ook nog maar ff een moralistische duit in het zakje doen...13/14 vind ik ronduit schandalig om mee te beginnen...dan is er toch echt ergens iets foutgegaan in de opvoeding of op school, sorry als ik mensen beledig, maar zo zie ik dat gewoon...Kupu heeft gelijk, die meisjes zijn nota bene net aan het 'ontwikkelen' en dan meteen al dat soort dingen doen...what's this world coming to, immoreel zootje
Met citaat reageren
Oud 06-09-2001, 19:56
Verwijderd
wat is dat nou weer voor onzin van volgroeid zijn..
er zijn meisjes van 14/13 die al volgroeid zijn wat dat betreft

in de oertijd werd er ook al geneukt toen ze 12 waren ofzow hoor (en ga me niet zeggen dat ze toen al volgroeid waren in die tijd) want mensen leefden toen niet lang... dus gewoon bullshit...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2001, 20:06
Doc
Doc is offline
Ik meen me trouwens ook nog te herinneren dat er een paar jaar geleden door minister Borst (Volksgezondheid) een wetsvoorstel is gedaan om de leeftijd dat jongeren met elkaar geslachtsgemeenschap kunnen hebben op legale wijze verlaagd naar 14 jaar...nu weet ik niet meer precies of dit wetsvoorstel erdoor is gekomen...maar het was in iedergeval altijd 16 jaar...

Persoonlijk vind ik dat als je het zo graag wilt doen, wacht dan wel ff tot je helemaal volgroeid en ontwikkeld bent...bij sommigen werkt het 'expirimenteren' ook verkeerd...zowel psychologisch als lichamelijk.

Kortom wees voorzichtig en heb geduld...vroeg of laat komt het er toch wel van...

nare man misschien weet jij hier meer van?

[Dit bericht is aangepast door Doc (06-09-2001).]
Oud 06-09-2001, 20:09
Doc
Doc is offline
Citaat:
Micia schreef:

in de oertijd werd er ook al geneukt toen ze 12 waren ofzow hoor (en ga me niet zeggen dat ze toen al volgroeid waren in die tijd) want mensen leefden toen niet lang... dus gewoon bullshit...

Mmm dus er leven hier nog mensen in de oertijd....omdat de mensen toen minder lang leefden waren ze ook vlotter ontwikkeld op de leeftijd van pakweg 10/11 jaar waren ze ontwikkeld...als je dit vertaald dan naar onze tijd kom je ongeveer uit op een leeftijd van 17/18 jaar....je kunt er de boeken op openslaan...dus als je het met die inslag wilt bekijken....dan kan er alsnog bestwel gewacht worden!
Oud 06-09-2001, 20:11
chanel
chanel is offline
Citaat:
Micia schreef:

hey mies!! heb jij t gedaan? sorry dat ik t vraag hoor .. maar met wie?? Ach ja, ik geef toe.. ik ben ook geen maagd meer.. maar ja.. repley ff

Chanel
Oud 06-09-2001, 20:25
Verwijderd
het is gewoon een feit dat het ene meisje eerder is ontwikkeld dan het andere meisje, dus als een meisje op haar 13e/14e er al aan toe is en al aardig volgroeid is (dat is heel erg normaal dezer dagen) dan vind ik het niet ranzig als ze verder gaat dan zoenen. als ze er tenminste zelf helemaal achter staat en niet omdat het vrienje het anders uit maakt of dat soort bullshit.
en sommige dingen liggen trouwens helemaal niet aan de opvoeding van een bepaald persoon maar horen gewoon bij diegene. punt.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2001, 22:11
Psychoot
Psychoot is offline
Van de ene kant vind ik het best ranzig als een meisje van 13/14 het al doet. Maar van de andere kant vind als het meisje het zelf wilt enzo dat je haar niet kunt tegenhouden. Ze zou het niet moeten doen omdat haar vriend dat perse wilt, ze zou er dan zelf mee moeten komen anders niet.
Oud 07-09-2001, 15:40
Verwijderd
Citaat:
chanel schreef:

hey mies!! heb jij t gedaan? sorry dat ik t vraag hoor .. maar met wie?? Ach ja, ik geef toe.. ik ben ook geen maagd meer.. maar ja.. repley ff

Chanel

je gaat echt vet lachen als je hoort met wie.... n**sturk (weet ej wie ik bedoel?) haha
en met een jongen op de vakantie... gökhan
Met citaat reageren
Oud 07-09-2001, 16:56
chanel
chanel is offline
Citaat:
Micia schreef:
je gaat echt vet lachen als je hoort met wie.... n**sturk (weet ej wie ik bedoel?) haha
en met een jongen op de vakantie... gökhan

NEUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS What the FOK!!!!! hahahahahaha, nou als ie net zo groot is als zn neus hahaha dan .. ach laat ook maar zitten, whoehaha, jij ma weet t zeker ook niet hè>?< Ik vind dat soort jongens trouwens ook aantrekkelijk hoor, denk maar met wie ik voor t eerst heb gezoend hahaha .. cool
zozozoz.. mies goos wild baby.. hehe
grapje, weet ik dat ook weer
en ja, bij mij is t wel logisch hè met wie..

Doegie boegie,

Chanel
Oud 07-09-2001, 17:02
Dark Angel
Dark Angel is offline
Jesus Chanel, kan je dit niet even via email doen? Jij zou toch beter moeten weten.
Oud 07-09-2001, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef:
Jesus Chanel, kan je dit niet even via email doen? Jij zou toch beter moeten weten.

kom op nou zeg, kan dit toch wel 1 x schrijven
ze reageert op mijn post... dusssssssssss
Met citaat reageren
Oud 07-09-2001, 17:28
Nielsjuh
Nielsjuh is offline
Mijn toenmalige vriendin stelde ook al voor om 'het' eens te doen, toen was ik 12 of 13, maar dat heb ik dus maar niet gedaan.. leek me opzich wel leuk hoor, maar ik wist er gewoon te weinig van en ik doe nooit iets zonder daarbij na te denken. Achteraf volgens velen een goede beslissing, maar toch denk je dan welles 'hoe zou het geweest zijn', 'zou ik nu spijt hebben als ik het wel gedaan had', 'had ik het maar gedaan, toen had ik de kans, nu niet meer', etc.

Was een erg lieve meid, nu ben ik 16 en denk ik nog regelmatig aan 'r..
Met citaat reageren
Oud 07-09-2001, 18:00
chanel
chanel is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:

jaja je hebt gelijk t .. ik weet ut, SORRY !!!!!! zou t nooit meer doen nee, maar we spreken elkaar weinig en zo, terwijl we vroeger heel veel met elkaar omgingen etc.. ach ja.. ingewikkeld.. maar oke

Chanel

Oud 07-09-2001, 22:03
d-chicken
d-chicken is offline
ik vind dat meisjes teveel doen waar de jongen naar verlangt.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2001, 16:22
Miss Naomi
Miss Naomi is offline
Citaat:
Lilly schreef:

Ik was nog jong.. ik wist nog nix van sex..

Maar tegenwoordig wordt er veel meer en opener over sex gesproken en worden op basisscholen al sexuele voorlichtingen gegeven dus weten meisjes meestal wel waar ze aan beginnen.

Dus lieve meisjes van 13/14 jaar.. Luister eens... Vroeg of laat krijg je echt spijt..en ik kan het weten

Dat is maybe bij veel meisjes het geval (als ze zich mee hebben laten slepen door de jongen) maar dat geld zekerzz niet voor iedereen.

Met citaat reageren
Oud 10-09-2001, 16:14
Verwijderd
Luister jij eens

De laatste tijd Hoor en zie ik veel mensen zeggen dat ze al op hun 13/14e al met iemand naar bed zijn geweest...(onderandere ikzelf ook hoor )

Ik denk dat ze zelf donders goed weten waar ze zelf mee bezig zijn....

Maar...Ik kan best begrijpen dat je er ooit spijt van 'kan' krijgen...
Maar dat hoeft natuurlijk niet!
Ik denk dat iedereen zelf wel weet wanneer hij of zij der klaar voor is...

En tegenwoordig is het helemaal niet zo gek meer dat je op die leeftijd met iemand naar bed gaat...Je hoort het steeds meer!!

Maar wat ik er dus mee wil zeggen...
Is dat niet iedereen er spijt van krijgt!

Als je er zelf klaar voor bent...Dan is er gewoon niks aan de hand!

Groetjes+kusjes van mij Jacqueline
Met citaat reageren
Oud 13-09-2001, 17:10
Verwijderd
ik was 14 en heb der zeker geen spijt van gehad, zal ik ook nie krijge.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2001, 19:39
punkyfish
punkyfish is offline
het heeft niks met leeftijd te maken, het gaat er gewoon om of je je vertrouwd voelt met iemand en of je je 100% op je gemak voelt bij hem. als je goed met hem over sex kan praten is het ok.
Oud 14-09-2001, 18:35
aeris318
aeris318 is offline
Ik ben zelf ook een beetje vroeg wat verder gegaan en toen vond ik dat helemaal niet erg. Ik vond het juist leuk. TOEN dus.

Als ik er NU aan terugdenk heb ik er kei veel spijt van dat ik niet wat langer gewacht heb. Je wordt hoe dan ook, onbewust, beinvloed door die jongen (of meisje). Ik weet het, dit klinkt heel stom, maar naar mijn mening kun je inderdaad beter wachten tot je wat ouder bent. En zeker als je iets hebt met een jongen die al wat ouder is (no offence verder maar de kans is er nou eenmaal dat die ook wel eens wat verder wil gaan dan zoenen alleen, toch?)
Oud 14-09-2001, 23:33
megas
megas is offline
Citaat:
nare man schreef:
Laat ik ook nog maar ff een moralistische duit in het zakje doen...13/14 vind ik ronduit schandalig om mee te beginnen...dan is er toch echt ergens iets foutgegaan in de opvoeding of op school, sorry als ik mensen beledig, maar zo zie ik dat gewoon...Kupu heeft gelijk, die meisjes zijn nota bene net aan het 'ontwikkelen' en dan meteen al dat soort dingen doen...what's this world coming to, immoreel zootje

ik vind het niet ronduit schandalig. ik vind wel dat er idd veel te licht mee om wordt gesprongen. heel veel meisjes (en jongens) beginnen er idd te vroeg mee, en krijgen later spijt. anderen beginnen ook vroeg, maar hebben geen spijt. ik was er zelf ook op m'n 14e bij, en ik heb niet echt spijt gehad. wel gedacht van: was dat wel zo slim??? maar achteraf, nee, gen spijt.
duzz, dan wete je dat ff. maar over het algemeen: 13/14 toch ietstje te jong.

(kweet het, ik ben een eersteklas hypocriet. maar ja, wta wil je? familietrekje...:-))

Oud 15-09-2001, 09:50
feline
feline is offline
Nee k ben t wel met mn bovenstaander eens. Alleen ik bemoei me er niet zo mee. Ik vind 13/14 vroeg. Maar k heb er eigenlijk nix mee te maken. Moeten ze zelf weten, ze dalen wel in mn aanzien.
Oud 15-09-2001, 10:00
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
mag ik vragen waarom deze mensen dan spijt hebben??

had je liever de eerste keer gedaan met een 'beter' iemand, of was de sex gewoon niet lekker?

LeRat
Oud 22-09-2001, 14:22
girl4you
girl4you is offline
Citaat:
Nielsjuh schreef:
Mijn toenmalige vriendin stelde ook al voor om 'het' eens te doen, toen was ik 12 of 13, maar dat heb ik dus maar niet gedaan.. leek me opzich wel leuk hoor, maar ik wist er gewoon te weinig van en ik doe nooit iets zonder daarbij na te denken. Achteraf volgens velen een goede beslissing, maar toch denk je dan welles 'hoe zou het geweest zijn', 'zou ik nu spijt hebben als ik het wel gedaan had', 'had ik het maar gedaan, toen had ik de kans, nu niet meer', etc.

Was een erg lieve meid, nu ben ik 16 en denk ik nog regelmatig aan 'r..
hmzz ik heb precies hetzelfde gehad ik was ook 11/12 maar toen vroeg de jongen het aan mij en toen hek nee gezegt en de volgende dag maakte ie het uit !! lekker lullig majah .
gelukkig heb ik het toen niet gedaan , want ik hoorde dat hij toch alleen maar vremmdging . voor de rest was het een lieve jonge majah . Ik heb het nu gelukkig met en ele lieve jonge gedaan die ik zeker weten vertrouw en waar ik nog lang bij blijf zekerzz wel .
Oud 22-09-2001, 14:51
sweet girl
sweet girl is offline
hoeveel topics zijn hier al niet over geweest????en elke keer komen we tot dezelfde conclusie, sommigen vinden het ranzig, wat ik overigens niet begrijp, ik heb het gisteren voor het eerst gedaan met iemand die ik 100000% vertrouw en ik was er klaar voor! en nu gaan hier dus mensen reageren van 'hoe weet jij op je onrijpe 14-jarige leeftijd of je er klaar voor bent of niet'. dus willen jullie er nu allemaal gewoon mee kappen??? die reply van nare man, waar slaat dat op??dat heeft me echt gekwetst hoor!gisteren was een heel emotionele dag voor me en dan kom ik hier zoveel topics tegen van 'als je het op je 14de doet, ben je ranzig'.mensen, denk toch eens na!!tis niet omdat diegene die hier zo zitten te doen, er niet klaar voor waren, dat ik en mijn mede-op-14de-gedaan-zonder-spijt-mensen er niet klaar voor zijn hè!!

sorry, als dit een beetje verwarrend is.
slu peeps

edit: nare man, kheb juist nog even je reply gelezen...man,jij bent al men respect echt zooooo kwijt hè!als je nog is van plan bent om je mening te uiten, doe het dan alsjeblief op een subtielere wijze dan men ouders te beledigen dat ze me niet goed opgevoed hebben!en ja, ik neem dit persoonlijk op!

[Dit bericht is aangepast door sweet girl (22-09-2001).]
Met citaat reageren
Oud 22-09-2001, 16:22
*black rose*
*black rose* is offline
sorry hoor maar waarom zijn meisjes die het op hun 14e al doen(ikke nie hoor) ranzig en der word niks over jongens gezegt!?
Oud 22-09-2001, 17:23
sweet girl
sweet girl is offline
Citaat:
*black rose* schreef:
sorry hoor maar waarom zijn meisjes die het op hun 14e al doen(ikke nie hoor) ranzig en der word niks over jongens gezegt!?

jongens zijn stoer, meisjes zijn sletten.that's what they mean.
sorry, they have really made me very angry here!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2001, 16:53
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
sweet girl schreef:

jongens zijn stoer, meisjes zijn sletten.that's what they mean.
sorry, they have really made me very angry here!
nieewt 13/14 is gwoon aan de jonge kant.. voor jongens EN meisjes.. vind ik dan.. en jongens die denken dat't stoer is...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2001, 19:37
*lil'lin*
*lil'lin* is offline
was 13 toenk verder ging...ben overigens nog wel maagd...heb er geen spijt van dak verder ben gegaan...mijn vriend van toen was egt een schat
Oud 28-11-2001, 20:09
Starrie
Starrie is offline
Citaat:
Kupu schreef:
Ok, ik ben dan geen meisje, maar ik geef mijn mening er wel over: Ik vind het om eerlijk te zijn behoorlijk ranzig. Van die meisjes die nog maar net begonnen zijn met 'geslachtsrijp' te worden, die het dan al doen. Ik vind de jongen die daar aan meedoet ook niet bepaald suver... Sorry, je kunt dan nog zeggen dat je er toen al klaar voor was, maar toch... Volgens mij doe je het op die leeftijd meer omdat je er zoveel over gehoord hebt...

Ja kijk dit vind ik dus best een onzinnige reply. Ik ben 14 en volgroeid wat alles betreft. Ik ga niet verder dan ik wil en ik ga dus ook niet voor mijn 15de met iemand naar bed (over anderhalve week ben ik 15 )
En een meisjeuit mijn klas vorig jaar is met ene jongen naar bed geweest toen ze 13 was. Maar zij heeft er geen spijt van en was er ook al klaar voor. Dus wat dat ranzig betreft.... snap ik niet....

ps: tenzij je sex ranzig vind natuurlijk! Oke sommige meisjes van 14 denken er niet goed over na maar om nou alle meisjes van 13/14 ermee aan te vallen. Ik ben er ook al klaar voor maar ik wil met mijn vriend gewoon nog even wachten. Alles moet rustig gaan

[Dit bericht is aangepast door Starrie (28-11-2001).]
Oud 28-11-2001, 20:15
Ilsch
Ilsch is offline
Dat is voor iedereen persoonlijk
Met citaat reageren
Oud 28-11-2001, 20:26
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
nare man schreef:
Idd. No comment.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 10:55
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

zeker dat je mensen beledigd! je doet gelijk alsof het een grote misdaad is om op je 13/14de met iemand naar bed te gaan! tering. Hypocriet! Jesus, alleen omdat jij op je 20ste nog maagd was, zijn alle mensen die er eerder aan toe zijn vunzig. Sorry hor maar dat gaat er bij mij echt niet in!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 12:20
Pinkbarbie
Pinkbarbie is offline
13/14 is gewoon te jong, en iedereen die anders beweerd houd zichzelf voor de gek.

Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 12:21
Pinkbarbie
Pinkbarbie is offline
ben het dus hemaal met nare man eens!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 13:09
girl4you
girl4you is offline
Citaat:
Pinkbarbie schreef:
ben het dus hemaal met nare man eens!
ik dus helemaal niet ... slaat nergensop wat hij zegt . tiz helemaal niet schandalig ofzo . ik was ook 14 en heb er helemaal geen spijt van . heb er goed over naged8 en ik was er klaar voor dus euh waarom niet ... sommige hebbe later spijt en sommigen ook niet ./ en ik zal er echt never nooit spijt van krijgen!

xxxgirly
Oud 29-11-2001, 13:27
muurbloempje
muurbloempje is offline
Citaat:
Lady X schreef:

zeker dat je mensen beledigd! je doet gelijk alsof het een grote misdaad is om op je 13/14de met iemand naar bed te gaan! tering. Hypocriet! Jesus, alleen omdat jij op je 20ste nog maagd was, zijn alle mensen die er eerder aan toe zijn vunzig. Sorry hor maar dat gaat er bij mij echt niet in!

stel je niet aan

Oud 29-11-2001, 13:35
leeg hersencelletje
leeg hersencelletje is offline
Citaat:
muurbloempje schreef:

stel je niet aan

Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 14:16
Citaat:
nare man schreef:

Het is een investering in de toekomst.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 14:25
just-someone
just-someone is offline
Ik vind dat iedereen voor zichzelf mag beslissen, of je nou 13/14 bent of niet. Je hebt van die lui die zich sterk laten beinvloeden, maar toch denkt bijna iedereen er goed over na. Ikzelf ben nog maagd, maar dat boeit me niet! Je moet je niet gek laten maken, en doe waar je zin in hebt! (maar wel veilig dan he...!)

Mazzelz
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 18:07
kimmieeee
kimmieeee is offline
sorry hoor, maar ik vind dat je het zelf mag weten als je er klaar voor bent.
ik ben zelf 14 bijna 15 en ik ben er klaar voor maar ik wacht toch nog ff omdat ik mezelf toch nog best jong vind.
maar vriend vind dat goed en wil het zelfs pas doen als ik er echt klaar voor ben en wat ouder ben.
kuzzz
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 18:43
PrinsHes
PrinsHes is offline
Tja, wat kun je eraan doen? Hoe ouder je wordt, hoe beter je keuzes kunt maken, hoe minder kans je hebt om spijt te krijgen? Maar misschien op je 13e spijt en op je 14e integendeel?

13 en 14 vind ik te jong
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 19:21
Verwijderd
stel: je komt op je 13e de liefde van je leven tegen. De jongen met wie je je eerste keer wilt delen. Op een gegeven moment ben je er helemaal klaar voor.

Weet je hoe ongelooflijk zonde het is om het dan niet met hem te doen???!!
Dit heb ik meegemaakt, okee vorig jaar dan, toen was ik 16. Het is nu uit met die jongen, maar ik heb ongelooflijk veel spijt dat ik het niet met hem gedaan heb. Ookal was ik er nog niet klaar voor. Want m'n gevoelens voor hem zaten ZO diep....ik kan me niet voorstellen dat ik dat nog een keer met iemand meemaak. Bovendien zou het ook zijn eerste keer zijn geweest, en zou hij me daarom herinneren. Nu ben ik gewoon "1 op z'n lijstje" meer niet.
Dusssss spijt hebben omdat je het NIET hebt gedaan is ook niet alles hoor!!!!!

kus

Alicia
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 20:17
Verwijderd
Twee maanden oud en dan weer geupt!

Blegh.

Nouja, het is wel grappig om weer eens 'n oudere post van me te zien.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2001, 22:57
Heartbeat
Heartbeat is offline
Bezind voor ge begint

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten