Oud 06-10-2002, 20:42
Quivarum
Quivarum is offline
De Partij van de Arbeid heeft een politiek talent in huis, jawel. Een opmerkelijk feit voor een partij die voornamelijk grijze muizen voortbrengt. Ik roep in herinnering meneer Ad -ESF-fraude en verloren verkiezingen- Melkert en de nitwit en eeuwig talent Sharon Dijksma, en hierbij vergeleken heeft mevrouw Ayaan Hirsi Ali een enorm potientieel talent.

Het probleem is echter dat er in de partij die mij totaal niet aan het hart gaat geen enkel persoon rondloopt die iets wat lijkt op visie aan de dag legt. Vooral meneer de partijvoorzitter Koolen is een quasi-intellectuele machtswellusteling die op een smerige wijze probeert de macht binnen de partij te behouden. Er zou op dit moment iemand moeten zijn die de moed en de invloed heeft om zowel Bos als De Vries de harde waarheid te vertellen dat zij geschikt zijn als grijze muis, maar totaal ongeschikt als politiek leider.

Samengevat is mijn stelling de volgende:

Ayaan Hirsi Ali is de enige geschikte persoon om partijleider van de Partij van de Arbeid te worden

Met dit charismatische figuur aan het hoofd ben ik bang dat de PvdA haar hoofd weer fier in de lucht kan steken en in de verkiezingen die weldra zullen komen wellicht zullen komen, zie de LPF, helaas weer de grootste partij van het land zal worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten