Oud 12-10-2002, 11:40
Demeter
Demeter is offline
AMSTERDAM - Het 13-jarige Antilliaanse meisje uit Hoogezand-Sappemeer dat beweerde het slachtoffer te zijn van een groepsverkrachting, is niet verkracht. Dit heeft de politie in Groningen vrijdag bekendgemaakt. De politie zet het onderzoek naar de brandstichting in haar woning voort.

De politie concludeert dat van verkrachting geen sprake is op basis van drie gesprekken die zij met het slachtoffer heeft gevoerd. Ook uit een medisch onderzoek van het meisje en het sporenonderzoek in het gerechtelijk laboratorium blijkt dat er geen sprake is geweest van verkrachting zoals zij beweerde. Daarnaast hebben technisch- en buurtonderzoek geen enkele aanwijzing gegeven over mogelijke verdachten van een verkrachting.

Ondanks de uitkomst van de onderzoeken, blijft het meisje bij haar verklaring. Zij zou op 2 oktober in haar woning zijn verkracht door een achttal mannen. Ze verklaart zelf niet te weten wie haar belagers zijn geweest. Haar moeder had het over Turkse mannen of jongens, wat tot beroering leidde. Daarvan is volgens de politie echter niets gebleken.

Uit het sporenonderzoek is gebleken dat van brandstichting in de woonkamer van het huis sprake is. De politie stelt een verder onderzoek in naar de oorzaak.

Bron: www.volkskrant.nl

Het meisje die beweerde verkracht te zijn door 8 jongens, blijkt toch niet verkracht te zijn.... Waarom verzint ze dan zoiets????
Oud 12-10-2002, 11:43
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Wat een idioot.
Tja.. ze doen het waarschijlijk om de aandacht en het geld dat ze krijgen voor interviews etc.
Oud 12-10-2002, 11:55
Verwijderd
Ik heb dat gelijk al in die topic over dat meisje gezegd, dat ik het niet gellofde, t was gewoon t......
Oud 12-10-2002, 12:13
disaster
disaster is offline
Citaat:
Isobuster schreef:
het geld dat ze krijgen voor interviews etc.
kdenk eerder dat er iets eel erg mis is met dat meisje en dat ze heel erg aandagt nodig heeft ofzow...

wel heel kwalijk dat glijk zo naar de turkse gemeenschap gewezen werd
Oud 12-10-2002, 12:39
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Ik wist het!
Ik zag dat kind laatst op een foto in de krant en ze zag er niet bepaald mishandeld, verkracht, gesneden etc uit...
Ze had wel ontiechelijke arrogante rotkop dat bewees al dat ze loog...

Boos...
Oud 12-10-2002, 13:45
Jozzy
Jozzy is offline
Wat een stomme trut dan!!
Oud 12-10-2002, 14:05
Verwijderd
Hm, de nieuwsgeving rond die tijd bracht dat erg resoluut naar buiten.
Oud 12-10-2002, 14:09
Verwijderd
zit ik een fanatieke discussie te voeren om zo'n domme trut

laten we haar verkrachten
Oud 12-10-2002, 14:33
niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
zit ik een fanatieke discussie te voeren om zo'n domme trut

laten we haar verkrachten
ja laten we haar alsnog verkrachten, niemand zou haar dan toch niet meer geloven!
Oud 12-10-2002, 14:36
Verwijderd
Citaat:
niceman1984 schreef:
ja laten we haar alsnog verkrachten, niemand zou haar dan toch niet meer geloven!
tide pussy, makes you come fast
Oud 12-10-2002, 15:41
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=237742
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten