![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Durex zegt (engels):
Our studies with a group of condom users indicate that the average length of an erect penis is around 168 mm (6.5 inches), and the average circumference is about 130 mm (5 inches). There is, of course, a distribution of sizes within the population. Dus t maakt echt niet uit joh, het is t GEMIDDELDE... en meer dan 50% van de mannen heeft kleiner dan 16.8 ik (jongen) denk echt dat meiden t niet zo erg zullen vinden... jij kraakt ze toch ook niet af als ze geen cup dubbel D hebben? Kleine borsten hebben voor vrouwen 'hetzelfde' als wat mannen met hun knakworst hebben, ![]()
||
![]() |
Citaat:
sorry m8
||
Citaat:
||
Citaat:
echt heeeel laag van niveau.. kan je niet gewoon normaal doen ? hij zit er erg mee en jij kwetst hem alleen maar harder maarja van jouw ben ik wel gewend dat je nogal laag van niveau bent.. dus op jouw opmerking had ik zo al ongeveer gerekend
|
nou, ik vind dat t idd niet om de grootte gaat... oke, als ie nou in "sterke" toestand 6 cm was, oke... ja... dan wassie toch wel mini. Maar voor de rest. Ik vind 12 wel meevallen hoor.
maak je er niet zo'n zorgen om. Ik denk niet dat je vriendin er zo'n prob van maakt en anders vind ik dr wel een beetje triest (sorry dat ik t zeg). Je houdt van elkaar om wie je bent en niet om de grootte van piemel of tieten. sorry hoor...
||
Citaat:
heel erg sneu van je.. had je hem irl ook zo bericht.. ? of ben jij in het echt zo'n mister ugly dat je zoiets op fora zegt omdat je eindelijk iets kan terugzeggen.. doe normaal man.. ook al ben je nog maar 14.. [Dit bericht is aangepast door Harrie (03-01-2002).] |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
ontwikkeling , dun en kort enz.. depress | 28 | 04-03-2012 12:39 | |
Muziek |
Waar begint de drummer? mangoie | 13 | 21-07-2006 00:29 | |
Muziek |