Oud 07-10-2002, 13:41
Vejito
Vejito is offline
Osama bin Laden dreigt de Verenigde Staten met nieuwe aanslagen. Op een bandopname van twee minuten, uitgezonden door de Arabische nieuwszender al-Jazeera, zei bin Laden dat de Amerikaanse economie het doel zal zijn van nieuwe acties wanneer het land doorgaat met zijn ''agressie tegen moslims".

Volgens de leider van het terreurnetwerk heeft de VS de booschap van 11 september niet begrepen. Verder beschuldigt hij de Amerikaanse regering ervan een ,,zionistische bende'' te zijn: ''Wie zich aansluit bij de misdadigers in het Witte Huis en zijn joodse agenten heeft die boodschap niet begrepen."

Al-Jazeera heeft vaker boodschappen van Osama bin Laden ontvangen. Het is niet duidelijk of de zondag uitgezonden boodschap van Osama bin Laden komt. De Afghaanse president Karzai zei zondag voor CNN nog dat hij aannam dat Bin Laden niet meer in leven is.
Bron:

Alweer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2002, 13:43
PimpDude86
PimpDude86 is offline
Hing er nog een labeltje met een datum aan die band?
Oud 10-10-2002, 08:56
mocrodealer
mocrodealer is offline
luister dan dat van 11 sep heeft hij niet gedaan hij zei als jullie doorgaan met moslims beschuldigen dan gaan jullie zien.
In andere woorden veel kans op aanslagen en ik denk persoonlijk dat binnekort weer gebeurd omdat Amerika Irak nu bombadeert. En als t weer gebeurt gaan ze denk ik dit keer vor t witte huis.

pease
Oud 10-10-2002, 09:22
tacidvs
tacidvs is offline
Bin Laden moet eigenlijk dikke vette republikeinen gebruiken voor zelfmoordaanslagen, dan moet Bush zijn eigen partij uitzuiveren
Oud 10-10-2002, 09:40
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
mocrodealer schreef:
luister dan dat van 11 sep heeft hij niet gedaan
Hoe weet jij dat nou weer? was je erbij ofzo?
Oud 10-10-2002, 10:03
xx
xx is offline
hmm.... vind ik toch elke keer weer verontrustend zulke videoboodschappen. Maar we zullen zien...

Want als Amerika idd Irak gaat aanvallen dan zullen zij zeker een tegenaanval terug krijgen van wie dan ook.

xx
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 10:58
Ieke
Ieke is offline
Ik heb zoiets van ik zie wel. Ik denk dat er best wel een redelijke kans is op nieuwe aanslagen. Ze weten niet of bin laden dood is en of dat uitmaakt? Ik denk dat zelfs als hij dood is er altijd in zo'n organisatie wel iemand is die de nieuwe leider wordt. Zolang er nog geld is maakt het niet veel uit.
Oud 10-10-2002, 12:56
mocrodealer
mocrodealer is offline
er is geen bewijs dat hij die aanslagen heeft gedaan, en hij heeft het ook niet toegegeven want luister is slimmerik ziu jij voor iemand in een vliegtuig springen en dan een gebouw in vliegen de mensen die dit hebben verzonnen zijn ook in de vliegtuig gestapt .
Oud 10-10-2002, 13:10
Joostje
Joostje is offline
nieuw! terroristische organisatie dreigt met terrorisme!

nu in de categorie kort nieuw: philips dreigt met tv's maken!
Oud 10-10-2002, 13:28
Lakini's Juice
Lakini's Juice is offline
Citaat:
Joostje schreef:
nieuw! terroristische organisatie dreigt met terrorisme!

nu in de categorie kort nieuw: philips dreigt met tv's maken!
Oud 10-10-2002, 16:04
Sade
Sade is offline
Citaat:
luister dan dat van 11 sep heeft hij niet gedaan hij zei als jullie doorgaan met moslims beschuldigen dan gaan jullie zien.
Wacht ff... probeer je nu Osama Bin Laden te verdedigen?!

Iig, ik geloof ook wel dat er aanslagen aankomen... had zelf maandje geleden zelfde topic geplaatst
Maar goed ik denk dat het tijd wordt dat die aanslagen voorkómen worden ipv afgewacht
En Nederland moet als het gebeurd eerst drie keer nadenken of het wel nut heeft om er Nederlandse militairen heen te sturen.
Oud 10-10-2002, 19:26
NN
NN is offline
Waarom mag Bin Laden niet dreigen met aanslagen en Bush wel?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 19:56
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
NN schreef:
Waarom mag Bin Laden niet dreigen met aanslagen en Bush wel?
Omdat Bush onze "bondgenoot" is en Bin Laden een boeman. Dat Bush het ietswat bond maakt door te dreigen om Den Haag binnen te vallen wanneer daar oorlogsmisdadigers uit zijn land vast zitten laten we even buiten beschouwing. Dat hij zelf een land onderbombardeerd en kost wat kost doet om mensen die in zijn ogen fout zijn op te pakken terwijl er geen organisatie mag komen die mensen die oorlogsmisdaden begaan centraal veroordeeld met gelijke maten steken we ook onze kop voor in het zand. Kijk naar hoe ze 'Nam hebben achtergelaten. Duidelijk dat er ook Amerikanen oorlogsmisdaden hebben begaan. Maar nee, daar steekt o.a. Europa hun kop voor in het zand. Niet dat wij lieverdjes zijn. Geen enkel land is 'heilig'. Elk land blijkt fouten te maken. Alleen de VS probeert dmv. machtsvertoning en machtsmisbruik onder deze berechtingen uit te komen. Hoogst opmerkelijk, nietwaar?
[edit]typo[/edit]

Laatst gewijzigd op 10-10-2002 om 20:00.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 20:04
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
dystopia schreef:
~verhaal~ Hoogst opmerkelijk, niet waar?
Niet echt. Dat ze het proberen geeft aan dat ze die macht bijna of al helemaal hebben. Zoals het er nu uitziet, gaan ze lekker bilaterale verdragen sluiten met EU-leden over het uitleveren van VS-soldaten (burgers ook? of kunnen die geen oorlogsmisdaden begaan?) aan het Internationaal Strafhof. Dus die macht hebben ze in ieder geval gedeeltelijk al.
Oud 10-10-2002, 22:47
twiety
twiety is offline
Citaat:
mocrodealer schreef:
In andere woorden veel kans op aanslagen en ik denk persoonlijk dat binnekort weer gebeurd omdat Amerika Irak nu bombadeert. En als t weer gebeurt gaan ze denk ik dit keer vor t witte huis.

pease
Witte huis, empire state building, vrijheidsbeeld en wall street is mijn gok, misschien ook nog een keer het pentagon, aangezien dat weer heel is.
En dan nog een wilde gewaagde gok: morgen. ...maar nee, daar zou ik geen geld op durven te zetten.
Binnen een week waarschuwingen van Bin Laden en van z'n rechterhand. En 11 september 2002 was een te goed beveiligde dag, dus misschien dat ze het daarom wel een maand hebben opgeschoven.

11 september 2001, 11 oktober 2002, 11 november 2003....?
Oud 11-10-2002, 07:25
xx
xx is offline
Citaat:
twiety schreef:
Witte huis, empire state building, vrijheidsbeeld en wall street is mijn gok, misschien ook nog een keer het pentagon, aangezien dat weer heel is.
En dan nog een wilde gewaagde gok: morgen. ...maar nee, daar zou ik geen geld op durven te zetten.
Binnen een week waarschuwingen van Bin Laden en van z'n rechterhand. En 11 september 2002 was een te goed beveiligde dag, dus misschien dat ze het daarom wel een maand hebben opgeschoven.

11 september 2001, 11 oktober 2002, 11 november 2003....?
brr........ het is VANDAAG 11 oktober 2002

xx
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 10:11
1337
1337 is offline
geloof me, ze zullen er geen patroon inzetten. als ze zoiets dunnen zullen ze de /uitvoerders/ pas een dag van te voren laten weten ofzow denk ik, om spionage tegen te gaan.

vliegtuigen zullen ze ook wel niet meer gebruiken, te zwaar beveiligd. er zijn zoveel mogelijkheden voor ze... bommen, die sproeivliegtuigjes die een virus kunnen verspreiden.

ik zou mn geld zetten op n bom. hoewel een vliegtuig in miss liberty ook leuk zou zijn.

klinkt hard maar ik zou t wel eens willen zien wat ze nu weer in petto hebben.
als bush irak aanvalt zal er snel een aanslag volgen denk ik
Oud 11-10-2002, 11:53
Razzle
Razzle is offline
Eerst zien, dan geloven.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten