Oud 09-10-2002, 22:18
Slider
Slider is offline
Hoi,

Ik heb een goeie vriendin die ik al lang ken, maar ik voel meer voor haar dan alleen vriendin, soms heb ik ook wel het idee dat het wederzeids is, maar dat weet ik niet zeker. Ik weet dat het het beste zou zijn als ik haar vertel wat ik voor haar voel, maar daar ben ik te verlegen voor.
Hebben jullie mischien ideeën om 'dichter' bij haar te komen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2002, 22:26
heldin
heldin is offline
bedoel je manieren waardoor je er achter kunt komen of zij jou ook zo leuk vindt?
dan kun je misschien vaker een arm om haar heen slaan, haar vaker aanraken. jullie zijn goeie vrienden dus het is niet gek en je merkt vanzelf hoe ze erop reageerd.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 22:28
ABrules
ABrules is offline
Ow je moet gewoon meer met haar omgaan enzo... met haar samen uitgaan ofzo en dan samen dansen... gewoon een beetje sjansen enzo, misschien gaat ze erop in... zo niet dan heb je gewoon een "close" vriendschap... tja, verlegenheid is nogal een probleem in dit soort situaties, maar je hoeft toch nergens bang voor te zijn... jullie zijn goede vrienden schrijf je dus zou je ook gewoon het een en ander tegen haar zeggen... ik zeg "zou" want ik heb hier helaas al wat vervelende ervaringen mee als het niet wederzijds is kan het veel verdriet doen... ach er kunnen allerlei dingen gebeuren... als je maar niet bang bent om je vriendschap te verliezen, als het een echte vriendschap is gebeurt dat toch niet, maar als dit het geval is koester die vriendschap dan maar en niet de liefde die je voelt... vriendschappen zijn schaars tegenwoordig...

ach ja, nooit geschoten is altijd mis...
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 08:04
Verwijderd
Hmm, misschien zou je iets speciaals kunnen doen. Iets waarvan je weet dat ze het in ieder geval lief vindt en waarbij je je gevoelens laat blijken.

Dan nog de vraag "wat?" maar dat weet jij het beste
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 08:06
Tactic
Tactic is offline
Je moet er gewoon meer voor haar zijn. Raak haar inderdaad (vaker) aan, kijk haar langer aan dan normaal.

Eerst zal ze wel zoiets hebben van : "Wat wil die vent van me" maar als je het goed aanpakt, gaat zij ook nadenken over jou en hoe het met jou zou zijn.

Dan moet je het uiteindelijk toch een keer vertellen... En da's best moeilijk! Je neemt een risico!

Vermijd aub het 'Grote broertjes-syndroom' en het 'Beste vriend-syndroom'. Dit zijn de ultieme dooddoeners (alhoewel het bij mij weer goed is gekomen na het 'Beste vriend-syndroom'.)
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 08:12
Loezzel
Loezzel is offline
Als je erg goede vrienden bent, is het misschien slimmer het gewoon te vertellen. Dan weet zij waar ze aan toe is, en hoeft ze niet te denken: "Wow, wat ben jij ineens close, heb je iets verkeerds gegeten ofzo?"
Oud 10-10-2002, 11:28
Verwijderd
Uit welke dingen maak je precies op dat ze jou ms ook wel leuk vind enzo?

En verder, sja.. Doordat je vrienden bent zal ze het ws niet zo snel doorhebben als je meer voor haar voelt, ze zal het zien als dingen van vriendschap enzo. Je kan dus het beste toch proberen het haar te vertellen, met de kans dat de vriendschap niet zo zal blijven als ie is wanneer zij jou gevoelens niet beantwoord. Maar dat hoeft ook niet eens perse. Het lijkt me iig beter als er duidelijkheid is, en aangezien jullie vrienden zijn zullen jullie er vast goed over kunnen praten. E ja, als ze jou idd ook leuk vind kan er alleen maar iets moois uit ontstaan

Als je het haar niet in haar gezicht durft te zeggen zou je misschien een brief kunnen schrijven, of een e-mail of iets dergelijks..

succes!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 19:51
smashmint
smashmint is offline
Hoewel het heel moeilijk is, dat weet ik, zou je het misschien toch kunnen vertellen.

Het is even moed verzamelen, maar gezien je haar al tijdje kent (hoe lang..?) en ze een goeie vriendin is, zal je toch niks te verliezen hebben?

Ik weet het, zoiets is makkelijker gezegd dan gedaan, maar ga ervoor.. succes!

Laatst gewijzigd op 10-10-2002 om 21:04.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 20:43
Ji Sung Dennis
Ji Sung Dennis is offline
Hier een lotgenoot.... zit al tijdje met hetzelfde probleem, alleen is de situatie iets anders. Het is wel een vriendin, maar zie dr alleen maar op een plek waar we allebei komen zeg maar. Ben echt een tijdje verliefd geweest, ben het nog steeds maar heb me voorgenomen het te laten rusten. Over een maandje gaan we wel samen naar Londen Maar durf het gewoon niet te vertellen, je moet het gewoon helemaal echt achter staan. Wel zit ik zo af en toe te flirten met dr op msn, maar via een brief of via de mail zou ik dus zeker NIET doen. Dan kan je dr 1e reactie namelijk niet zien....

Succes er mee iig
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 14:37
Slider
Slider is offline
Allemaal bedankt voor jullie reacties

Ik denk dat het idd het beste is wat 'Tactic' in zijn post zei, maar wat bedoel je met het 'Grote Broertjes-syndroom'?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten