Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het is merkwaardig maar ik zou dit ook niet gelijk op het bovennatuurlijke afschuiven. Als psychologische verklaring zal ik dissociatie aanslepen. Meeste mensen zijn bij het plaatsen van een kaars geneigd hem aan te steken. Dit kun je onbewust gedaan hebben, om vervolgens naar huis te gaan. Of iemand heeft hem verwisseld -- het is een halloween thema en ongetwijfeld dat iemand wist dat je daar was.
||
![]() |
Citaat:
Euhmm dus ff antwoorden op de vraagskes... het stuk gesmolen in het plastieke " bekerke" dat altijd rond zo een klein kaarsje ( formaat ; iets groter dan een theelichtje ) zit . en idd heel de kaars was weg en de lont was zwart en juist 1 of 2 mm schoot er ng van over .. volgens mij was het stuk gesmolten ... Der was ook geen vuur in de buurt en ik was de enige met de sleutel van het huis en heb het als ik naar buiten ging afgesloten maar het kan op één of andere manier door iemand vervangen geweest zijn maar ik zou echt niet weten hoe dit zou kunnen gebeurt zijn ...... Veel liefs Ikkeuh ............ |
![]() |
|
je hebt die kaars neergezet bent weggegaan om versieringen te halen doetde deur op slot word met een knuppel neergeslagen je sleutel word afgepakt de kaars word aangestoken en uitgebalzen je krijgt die sleutel trug word wakker haalt versieringen en ziet dat de kaars heeft gebrand.
althans dat is wat ik denk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nee echt , kzou graag een verklaring krijge ![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|