Oud 20-10-2002, 18:01
pas op ik bijt
pas op ik bijt is offline
Hey iedereen , ...

ff een vraagske over iets waarek echt nie aan uit kan ....

Ik was dus de halloween party ( ik weet het vroeg ma twas een klasfeestje me een thema en omda da ng moest kome dermee halloween ) aan het voorbereiden gezellig op mezelf want mijn vriendin kon pas de dag erna kome omda die ng aan de zee was..
Het feestje ging door in een oud verlaten huis .... het was echt keileuk ingericht , ik had zo van die kerkkaarsjes gaan halen ( je weet wel zo een witte kaars met zo een rood omhulsel rond ) en ik zette er zo eentje op de tafel waar de chips ed moeste kome .
Ik ging de trap af en ging naar buiten om vlug bij mij thuis( juist erover ) ng wat versiering te gaan halen .
Ik kwam terug boven en zag het kaarsje ...
Ik ging er hene kijke en er was nergens kaarsvet en het kaarsje zelf was verdwenen en de lont was precies helemaal opgebrand en het bovenste gedeeltje van het rode stuk was helemaal gesmolten het was echt keiraar zeker omdat er helemaal geen vuur of iets dergelijks aan kon ....

Dus ik vraag aan iemand of zij mij hier enige verklaring kan voor geven , je zou me heeeeeel hard helpe want ik weet totaal niet wat ik ervan moet denke

DANK UUU ....... XXXXXXXXXXXXXXXXXXX veel liefs ikkie
Advertentie
Oud 21-10-2002, 16:22
Shibby
Shibby is offline
Was je van de trap gevallen en na 3 uur teruggekomen met een black out???

Oud 21-10-2002, 19:17
pas op ik bijt
Citaat:
Shibby schreef:
Was je van de trap gevallen en na 3 uur teruggekomen met een black out???

NEEEE zo dom bennek nu ook nie echt ...... twas echt wel nie om te zevere

Ik hem et echt wel zelf gezien ...... en nee ik ben nie achterlijk ofzow !!!!!!
Oud 21-10-2002, 19:22
Starfish
Starfish is offline
Citaat:
pas op ik bijt schreef:
NEEEE zo dom bennek nu ook nie echt ...... twas echt wel nie om te zevere

Ik hem et echt wel zelf gezien ...... en nee ik ben nie achterlijk ofzow !!!!!!
Laat je nie gek maken. Tis soms te erg hier.

Ik heb echt geen idee hoe dat kaarsje ineens opgebrand kan zijn, maar ik ben benieuwd hoe die mensen die niet in het bovennatuurlijke geloven dit verklaren, zonder meteen te zeggen dat jij niet helemaal spoorde op dat moment.
Oud 22-10-2002, 09:44
legatus
legatus is offline
Citaat:
maar ik ben benieuwd hoe die mensen die niet in het bovennatuurlijke geloven dit verklaren
Mits het ook waargebeurd is. Daarnaast is dit geen bekend fenomeen zover ik weet. Waarom zou een kaars en het lont geheel verdwijnen, om een rood stuk gesmolten achter te laten? Was het stuk wel gesmolten? Dat het opgebrand is basseer je op dat gesmolten stuk.

Het is merkwaardig maar ik zou dit ook niet gelijk op het bovennatuurlijke afschuiven.

Als psychologische verklaring zal ik dissociatie aanslepen. Meeste mensen zijn bij het plaatsen van een kaars geneigd hem aan te steken. Dit kun je onbewust gedaan hebben, om vervolgens naar huis te gaan. Of iemand heeft hem verwisseld -- het is een halloween thema en ongetwijfeld dat iemand wist dat je daar was.
Oud 22-10-2002, 19:23
pas op ik bijt
Citaat:
legatus schreef:
Mits het ook waargebeurd is. Waarom zou een kaars en het lont geheel verdwijnen, om een rood stuk gesmolten achter te laten? Was het stuk wel gesmolten?
nee het is echt wel waargebeurd ... ik zever het echt niet , da zou best wel stom zijn dan ...
Euhmm dus ff antwoorden op de vraagskes... het stuk gesmolen in het plastieke " bekerke" dat altijd rond zo een klein kaarsje ( formaat ; iets groter dan een theelichtje ) zit . en idd heel de kaars was weg en de lont was zwart en juist 1 of 2 mm schoot er ng van over .. volgens mij was het stuk gesmolten ...
Der was ook geen vuur in de buurt en ik was de enige met de sleutel van het huis en heb het als ik naar buiten ging afgesloten maar het kan op één of andere manier door iemand vervangen geweest zijn maar ik zou echt niet weten hoe dit zou kunnen gebeurt zijn ...... Veel liefs Ikkeuh ............
Oud 23-10-2002, 07:18
real terminator
real terminator is offline
je hebt die kaars neergezet bent weggegaan om versieringen te halen doetde deur op slot word met een knuppel neergeslagen je sleutel word afgepakt de kaars word aangestoken en uitgebalzen je krijgt die sleutel trug word wakker haalt versieringen en ziet dat de kaars heeft gebrand.

althans dat is wat ik denk
Oud 01-11-2002, 15:01
pas op ik bijt
Citaat:
real terminator schreef:
je hebt die kaars neergezet bent weggegaan om versieringen te halen doetde deur op slot word met een knuppel neergeslagen je sleutel word afgepakt de kaars word aangestoken en uitgebalzen je krijgt die sleutel trug word wakker haalt versieringen en ziet dat de kaars heeft gebrand.

althans dat is wat ik denk
haha wat stijgt het niveau van humor weer uit de pan.....
nee echt , kzou graag een verklaring krijge
Oud 01-11-2002, 16:35
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Ok misschien was het wel een geest.
Waar maak je je zo druk om he?
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten