Oud 10-10-2002, 10:51
*Finding*Niki*
*Finding*Niki* is offline
Want dan moet ik toch maar eens lesbisch worden overwegen!

want That's not me! ik kan mezelf echt niet op die manier geven als ik niet van die gene hou, en diegene niet voor 100% vertrouw!

en sorry, maar die both things, gaan bij mij nooit binnen een paar maanden hoor!

dusszzzzzzzzzzzzz, boys, explain , tell en laat weten als jullie vinden of ik me niet beter meteen kan inschrijven bij een guy club!

Kuzsies, Niki
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 11:21
Southraider
Southraider is offline
der zit geen tijd op..de een wil het sneller dan de ander..
en wanneer je er klaar voor bent doe je het, al is het binnen een half jaar of na 3 jaar.
Oud 10-10-2002, 12:09
Verwijderd
Sja god...wat valt daar nou over te zeggen...sommige mensen vinden dat ze er al heel snel klaar voor zijn. Dat hoeven heus niet per se jongens te zijn, er zijn ook genoeg meisjes die op de eerste afspraak al meteen het bed in willen duiken. Sommige mensen hechten er gewoon meer waarde aan dan anderen, dat heb je met alle dingen. Niet alleen met seks. Jij zegt dat je het alleen wilt doen als je die persoon helemaal vertrouwt en zeker weet dat je echt van hem houdt. Dat gevoel kan natuurlijk sneller komen bij bepaalde personen, en bepaalde personen leggen de lat ook lager. Ikzelf bijvoorbeeld hou er niet echt een 'three-month-deadline' op na ofzo 'als je binnen drie maanden met je vriendin naar bed gaat is het een slet' (). Het enige criterium wat ik mezelf aanleg is dat ik er later van moet kunnen zeggen 'als ik nog een keer in die situatie had gezeten had ik het weer gedaan'. Kortgezegd, ik moet er dus geen spijt van denken te krijgen. Dat valt uiteen in een aantal dingen, waaronder het feit dat het niet alleen moet draaien om het lichaam maar het ook een meisje moet zijn waar ik een beetje lekker mee kan praten en opschieten, en het moet niet iemand zijn waarbij de kans groot is dat ik haar laten niet meer kan uitstaan.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 12:28
Unexplained
Unexplained is offline
Wat is er mis met seks binnen een relatie korter dan een half jaar?

Misschien dat je er nog wat jong voor bent, maar ik denk dat het voor het grootste deel van de mensen ouder dan 16/17 jaar het heel normaal vinden om seks te hebben binnen een relatie.

Kijk, iemand vertrouwen kun je nooit 100%, maar waarom zou je je tegen laten houden als je iemand 'slechts' 98% vertrouwt? Je zult er niet dood aan gaan om seks te hebben hoor. Noch zal iemand het je kwalijk nemen als je binnen een relatie na, bijvoorbeeld, 2 maanden seks hebt met elkaar.

Niet dat ik zo sex-minded ben, maar ik vind het ontzettend normaal binnen een relatie.
Oud 10-10-2002, 14:56
the 6th gate
the 6th gate is offline
hiero
Oud 10-10-2002, 15:06
Orion16
Orion16 is offline
Ligt er gewoon aan hoeveel je van elkaar houd, maar als de één er nog niet klaar voor is dan zou ik er voor gewoon rekening mee houden niets forceren ofzo.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 15:25
whizzer
whizzer is offline
verschilt per situatie..., jij wilt het blijkbaar niet zo snel, maar ik ken een meisje dat al meteen bij eerste keer zoenen met me naar bed wilde, iz niet gebeurt overigens, maar het gaat om het idee
Oud 10-10-2002, 15:30
Thunder Child
Thunder Child is offline
ik ben misschien geen gozer, maar ik wilde tog effe kwijt dat het bij mij aan de persoon ligt
mijn ex wilde meteen na 2 dagen al, maar toen heb ik verteld dat ik zelf nog neit wilde en dat accepteerde hij
na 2 maande had ik zoiets van jah het is wel okee nu, maar toen begon hij ineens ontzettend te pushen
zijn geduld was op ofzo
toen hoefde het van mij dus niet meer
men wacht maar braaf tot ik er zelf mee aan kom dat ik het wil
Oud 10-10-2002, 16:42
LM
LM is offline
Ik neem de tijd die het beste is
Sommige meisjes moet je gewoon geduld hebben
Oud 10-10-2002, 20:47
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ja.

Ik hoef helemaal geen sex!

Ben wel op zoek naar een relatie, ik wil iemand om van te houden... sex maakt me niets uit.

Leuk als zij het wil, maar maakt me niet zoveel uit.

MSN?

Ja, ik weet dat dit niet Dating is...
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 20:50
anonymous girl
anonymous girl is offline
De reacties vallen me echt mee, ik moet zeggen, het lijkt of tegenwoordig heel veel relaties om sex draaien, kan aan mij liggen hoor!
Oud 10-10-2002, 20:50
Dark Angel
Dark Angel is offline
Darling, dit is het SEXUALITEIT forum, je mag hier best praten over 'sex hebben', 'naar bed gaan' of zelfs 'neuken'

Oud 10-10-2002, 21:00
Mephisto
Mephisto is offline
Als je nou zei 1 dag; oke. Een week zou voor mij al lang genoeg zijn.. Weet je hoe lang een half jaar wel niet is???
Oud 10-10-2002, 21:10
Günther
Günther is offline
nope
Oud 10-10-2002, 22:46
skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
terror koe schreef:
PARDON?
indd
Oud 10-10-2002, 22:58
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Ja.

Ben wel op zoek naar een relatie, ik wil iemand om van te houden... sex maakt me niets uit.

Leuk als zij het wil, maar maakt me niet zoveel uit.

MSN?

Ja, ik weet dat dit niet Dating is...
Daniël, ik geloof niet dat je ook maar enige kans maakt. Sterker nog, je maakt jezelf volledig belachelijk door deze post.

Ik weet dat de hormonen door je aderen gieren, maar je zult ze toch moeten beheersen. Anders kom je nergens.
Oud 10-10-2002, 23:10
Pletterprater
Pletterprater is offline
Ik ga mijn vriendin lekker de tijd geven... en mochten die eikels die jij tegenkomt daar niet zo over denken, dan moet je ze gewoon wegsturen... ze behoren er in ieder geval rekening mee te houden dat je 15 bent en wellicht nog niet klaar bent voor dergelijke handelingen... of "zoals je zelf al zei" dat je ermee wilt wachten tot de "ware" voorbij komt. (zie hiervoor liefde & relatie voor mogelijke beschrijving van "de ware")

Als ze twijfelen aan het feit of ze ooit de ware voor je kunnen zijn, ja... dan zullen ze inderdaad proberen binnen een half jaar met je naar bed te gaan of de relatie te breken. (of hoe doen ze dat bij jou?) En anders... gunnen ze de tijd voor je... ze mogen dan misschien wel aan sex denken en af en toe vragen of je hun nu vertrouwt, maar ze moeten je meningen en principes waarderen.

Oftewel... ja, die jongens bestaan nog.

Ow, by the way... jij zegt jongens, meervoud... 15 jaar, nu al geheel geen vertrouwen meer in het mannelijke geslacht... what gives? (oftewel, je bent nog jong... be patient, the real one will come... maar toch maak je me nieuwschierig over je verleden)

Nee... ik gun mijn vriendin lekker alle tijd die ze nodig heeft, ik ben allang blij dat ik haar gevonden heb.

Laatst gewijzigd op 10-10-2002 om 23:19.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 02:11
GRRR
GRRR is offline
een jongen die zegt geen sex te willen hebben liegt zo hard tegen zichzelf. natuurlijk zijn er die er helemaal niet moeilijk over doen en zich absoluut niet druk maken, maar na 6 maanden geen sex met je partner terwijl je weet dat ze geen maagd meer is (en zelf ook niet) dan ga je je toch wel geprikkeld voelen (lijkt me)
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 09:02
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Hmm jah, hiero.

Alleen nu mijn vraag: Zijn er nu ook nog meiden die niet binnen een jaar, en nu quote ik: "eindelijk eens sex kunnen hebben met hun vriend"?

Ik wordt daar echt schijtziek van, dan heb je een maand of 2 met een meid, wilt ze met je naar bed maar ben je er nog niet klaar voor en krijg je dus CONSTANT te horen: "Hou je niet van me ofzo?!".. Irritant gezeik, alsof sex het enige is in een relatie.

Laatst gewijzigd op 11-10-2002 om 16:56.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 09:34
sean paul
sean paul is offline
,
nou, wat moet ik dan zeggen, ik ga al twee jaar met mijn vriendin en we hebben nog steeds geen sex omdat ze het niet helemaal klaar voor is. die angst is er nog.
dus het ligt eraan hoeveel je van die persoon houdt, wees een man en geef je vriendin genoeg tijd. zo denk ik tenminste over.

S
Oud 11-10-2002, 10:07
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
sean paul schreef:
,
nou, wat moet ik dan zeggen, ik ga al twee jaar met mijn vriendin en we hebben nog steeds geen sex omdat ze het niet helemaal klaar voor is. die angst is er nog.
dus het ligt eraan hoeveel je van die persoon houdt, wees een man en geef je vriendin genoeg tijd. zo denk ik tenminste over.
Klinkt eerder alsof ze een angststoornis heeft.
Oud 11-10-2002, 10:17
Yohst
Yohst is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

sex maakt me niets uit.

suuuuuuuuuuuuuuure...
Oud 11-10-2002, 10:31
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
De 1 wil het sneller dan de ander zoals je al hebt kunnen lezen aan het begin van dit topic, maar het is gewoon heel simpel wil jij het niet dan gebeurt het niet, maar stel je wordt lesbisch, je denkt dat vrouwen heel anders zijn ofsoz?? mijn vriendin wilde eerder met mij *peeeeeep* dan ik met haar hoor
Oud 11-10-2002, 13:32
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

moooooi, komt er ook geen nageslacht
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 15:29
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
sean paul schreef:
geef je vriendin genoeg tijd
Hmm; ik geloof dat ik dan op zoek ben naar een nymphomane
Oud 11-10-2002, 15:45
angel_girl
angel_girl is offline
Nou mensuh ik wil ook iemand altijd wel beter leren kennen..
Maar een half jaar is wel lang..
Oud 11-10-2002, 16:39
CraZyLaDy
CraZyLaDy is offline
euhhhh....ik ben ook wel geen jongen hoor Maarre maandje ofzow ligt eraan hoe ik hem vertrouw...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 16:56
Mathel
Mathel is offline
Ik zou nooit iets doen waar iemand gewoon nog niet klaar voor is. Je kunt iemand niet dwingen en dat is ook helemaal niet goed. Alles moet gewoon z'n tijd hebben en dat moet je niet forceren. Ik heb liever een hele goede vriendin waar je goed mee op kunt schieten dan sex.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 14:01
Verwijderd
Citaat:
angel_girl schreef:
Nou mensuh ik wil ook iemand altijd wel beter leren kennen..
Maar een half jaar is wel lang..
1,5 jaar, dat is pas lang.
Ligt er maybe ook aan dat ik 13 was toen ik met 'm kreeg? Nou ja, goed...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Ik hoef helemaal geen sex![/size]
Je weet zelf dat dat niet waar is.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 09:55
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
nare man schreef:
Je weet zelf dat dat niet waar is.
Nare man, dat jij gaat voor de sex, of perse denkt sex nodig te hebben betekend nog niet dat anderen dat ook nodig hebben. Bij sommige mensen spelen de hormonen nu eenmaal minder op en deze personen hoeven ook niet perse te n..ken.

Scheer niet iedereen over dezelfde kam.
Oud 13-10-2002, 10:05
Dark Angel
Dark Angel is offline
Sorry, maar volgens mij heeft Nare Man gelijk.
Fleet Admiral heeft het forum tot in (veel te groot, in ieder geval wat mij betreft) detail vertelt waar hij opgewonden van raakt en hoe hij over sex denkt. Als hij dan opeens gaat zeggen dat hij helemaal geen sex hoeft dan klinkt hij behoorlijk ongeloofwaardig.

(en hij klinkt ook wanhopig voor een date, maar dat terzijde...)
Oud 13-10-2002, 10:11
Verwijderd
Citaat:
DJ FLEM schreef:
moooooi, komt er ook geen nageslacht
*au*
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 11:28
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
tsja, sex is net als autorijden. Als je het niet kent mis je het niet. Ken je het, dan kun je niet meer zonder.
Oud 13-10-2002, 11:49
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Pletterprater schreef:
Nare man, dat jij gaat voor de sex, of perse denkt sex nodig te hebben betekend nog niet dat anderen dat ook nodig hebben. Bij sommige mensen spelen de hormonen nu eenmaal minder op en deze personen hoeven ook niet perse te n..ken.

Scheer niet iedereen over dezelfde kam.
Het is een hormonale kwestie.
Jij maakt mij niet wijs dat een 16-jarige jongen nooit aan het neuken van een meisje denkt. Tenzij hij homo is, maar dan zal hij nog steeds aan seks denken.
Oud 13-10-2002, 12:34
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Zijn er jongens die niet willen: nee
Zijn er jongens die jouw beslissing om te wachten respecteren: ja

*'I'he Prophet, die heldere taal durft te spreken*
Oud 13-10-2002, 14:49
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:

*'I'he Prophet, die heldere taal durft te spreken*
Zijn er jongens die ook van een meid kunnen houden zonder ooit sex met hun te bedrijven: ja

Dit is namelijk wat ik bedoelde met mijn reactie... dat Fleed General dat niet is, zou ik niet weten... maar als jullie zijn reacties kennen hebben jullie wellicht gelijk in het feit dat hij niet zonder sex kan.
Oud 13-10-2002, 15:16
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Pletterprater schreef:
Zijn er jongens die ook van een meid kunnen houden zonder ooit sex met hun te bedrijven: ja
Dat is dus precies wat ik zeg drollenwipper .

Citaat:
schreef:

Pletterprater schreef:

Dit is namelijk wat ik bedoelde met mijn reactie... dat Fleed General dat niet is, zou ik niet weten... maar als jullie zijn reacties kennen hebben jullie wellicht gelijk in het feit dat hij niet zonder sex kan.
--------------------------------------------------------------------------------

't Is Fleed Admiral
*giechel* tis Fleet Admiral

*'I'he Prophet, die anderen graag zijn eigen gelijk doet inzien*

Laatst gewijzigd op 01-09-2007 om 13:52.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 16:08
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Helder en duidelijk.

*looks like Gymnasium is written all over it*
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 20:37
Optima
Optima is offline
vraagje: HEB jij weleens een relatie gehad die langer dan een maand duurde?

want dan zou je weten als je ECHT verliefd bent, dat het zo gebeurd is
Oud 14-10-2002, 00:24
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
*au*
*troost*
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 06:48
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Wat is er mis met seks binnen een relatie korter dan een half jaar?

Misschien dat je er nog wat jong voor bent, maar ik denk dat het voor het grootste deel van de mensen ouder dan 16/17 jaar het heel normaal vinden om seks te hebben binnen een relatie.

Kijk, iemand vertrouwen kun je nooit 100%, maar waarom zou je je tegen laten houden als je iemand 'slechts' 98% vertrouwt? Je zult er niet dood aan gaan om seks te hebben hoor. Noch zal iemand het je kwalijk nemen als je binnen een relatie na, bijvoorbeeld, 2 maanden seks hebt met elkaar.

helemaal mee eens!
Oud 15-10-2002, 07:00
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:
helemaal mee eens!
idd

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten