![]() |
|
![]() |
Ik ga mijn vriendin lekker de tijd geven... en mochten die eikels die jij tegenkomt daar niet zo over denken, dan moet je ze gewoon wegsturen... ze behoren er in ieder geval rekening mee te houden dat je 15 bent en wellicht nog niet klaar bent voor dergelijke handelingen... of "zoals je zelf al zei" dat je ermee wilt wachten tot de "ware" voorbij komt. (zie hiervoor liefde & relatie voor mogelijke beschrijving van "de ware")
Als ze twijfelen aan het feit of ze ooit de ware voor je kunnen zijn, ja... dan zullen ze inderdaad proberen binnen een half jaar met je naar bed te gaan of de relatie te breken. (of hoe doen ze dat bij jou?) En anders... gunnen ze de tijd voor je... ze mogen dan misschien wel aan sex denken en af en toe vragen of je hun nu vertrouwt, maar ze moeten je meningen en principes waarderen. Oftewel... ja, die jongens bestaan nog. Ow, by the way... jij zegt jongens, meervoud... 15 jaar, nu al geheel geen vertrouwen meer in het mannelijke geslacht... what gives? (oftewel, je bent nog jong... be patient, the real one will come... maar toch maak je me nieuwschierig over je verleden) Nee... ik gun mijn vriendin lekker alle tijd die ze nodig heeft, ik ben allang blij dat ik haar gevonden heb.
Laatst gewijzigd op 10-10-2002 om 23:19. |
![]() |
|
een jongen die zegt geen sex te willen hebben liegt zo hard tegen zichzelf. natuurlijk zijn er die er helemaal niet moeilijk over doen en zich absoluut niet druk maken, maar na 6 maanden geen sex met je partner terwijl je weet dat ze geen maagd meer is (en zelf ook niet) dan ga je je toch wel geprikkeld voelen (lijkt me)
|
![]() |
|
Hmm jah, hiero.
Alleen nu mijn vraag: Zijn er nu ook nog meiden die niet binnen een jaar, en nu quote ik: "eindelijk eens sex kunnen hebben met hun vriend"? Ik wordt daar echt schijtziek van, dan heb je een maand of 2 met een meid, wilt ze met je naar bed maar ben je er nog niet klaar voor en krijg je dus CONSTANT te horen: "Hou je niet van me ofzo?!".. Irritant gezeik, alsof sex het enige is in een relatie. ![]()
Laatst gewijzigd op 11-10-2002 om 16:56. |
![]() |
|
![]() nou, wat moet ik dan zeggen, ik ga al twee jaar met mijn vriendin en we hebben nog steeds geen sex omdat ze het niet helemaal klaar voor is. die angst is er nog. dus het ligt eraan hoeveel je van die persoon houdt, wees een man en geef je vriendin genoeg tijd. zo denk ik tenminste over. S
||
Citaat:
|
De 1 wil het sneller dan de ander zoals je al hebt kunnen lezen aan het begin van dit topic, maar het is gewoon heel simpel wil jij het niet dan gebeurt het niet, maar stel je wordt lesbisch, je denkt dat vrouwen heel anders zijn ofsoz?? mijn vriendin wilde eerder met mij *peeeeeep* dan ik met haar hoor
||
![]() |
Citaat:
Scheer niet iedereen over dezelfde kam.
|
Sorry, maar volgens mij heeft Nare Man gelijk.
Fleet Admiral heeft het forum tot in (veel te groot, in ieder geval wat mij betreft) detail vertelt waar hij opgewonden van raakt en hoe hij over sex denkt. Als hij dan opeens gaat zeggen dat hij helemaal geen sex hoeft dan klinkt hij behoorlijk ongeloofwaardig. (en hij klinkt ook wanhopig voor een date, maar dat terzijde...)
||
Citaat:
Jij maakt mij niet wijs dat een 16-jarige jongen nooit aan het neuken van een meisje denkt. Tenzij hij homo is, maar dan zal hij nog steeds aan seks denken.
|
Zijn er jongens die niet willen: nee
Zijn er jongens die jouw beslissing om te wachten respecteren: ja *'I'he Prophet, die heldere taal durft te spreken*
||
![]() |
Citaat:
Dit is namelijk wat ik bedoelde met mijn reactie... dat Fleed General dat niet is, zou ik niet weten... maar als jullie zijn reacties kennen hebben jullie wellicht gelijk in het feit dat hij niet zonder sex kan.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
*'I'he Prophet, die anderen graag zijn eigen gelijk doet inzien*
Laatst gewijzigd op 01-09-2007 om 13:52. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|