Oud 19-03-2002, 15:22
Tyrza
Tyrza is offline
Ik heb niet elke dag de tijd om Rose, mijn cavia, uit haar hok te halen en te aaien, zodat ze eraan gewend raakt, maar nu wordt ze ineens vet wild. Ze knaagt overal aan en eet al haar eten naar mijn idee veel te snel op en ze bijt mij! Ik heb haar gekocht omdat ze zo makkelijk uit haar hok gepakt kon worden en zo lief leek, wat moet ik nou?
Oud 19-03-2002, 18:43
Kleine A*
Kleine A* is offline
misschien moet je een andere cavia kopen en bij dr zetten zodat ze niet alleen is als je er niet ben......
en proberen vaker aan te halen en uit haar hokjuh halen en knuffelen enzo dat helpt eigenlijk altijd wel.
Oud 19-03-2002, 19:27
TransparenT
TransparenT is offline
Ik heb ook 2 cavia's, waarvan er 1 heel wild is, maar dat is gewoon omdat ie aandacht wil. Je moet er gewoon een beetje mee spelen enzo. dan word ie vanzelf wel wat normaler.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 08:22
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
TransparenT schreef:
Ik heb ook 2 cavia's, waarvan er 1 heel wild is, maar dat is gewoon omdat ie aandacht wil. Je moet er gewoon een beetje mee spelen enzo. dan word ie vanzelf wel wat normaler.
mee eens...en dattie je bijt...tsja...ff doorbijten maar heb ik ook met mn hamster gedaan en die is nu ook handtam...en ik heb 3 cavia's die ik op dezelfde manier heb opgevoed.
Oud 21-03-2002, 03:08
ick
ick is offline
ik heb 'n vriend, en hij heb 'n ratje... eerst had 't beest 'n schijthekel aan me, maar als je 'm genoeg aandacht geeft word 't vanzelf minder...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 01:24
TOOL
TOOL is offline
Doodmaken!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 01:27
TOOL
TOOL is offline
Weet je wat je moet doen:het is in feite heel
simpel.Gewoon heel hard gaan huilen!!!
En als dat niet helpt dan stop je hem in de magnetron.In die in een keer van alle gedragsproblemen af.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 13:13
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
TOOL schreef:
Weet je wat je moet doen:het is in feite heel
simpel.Gewoon heel hard gaan huilen!!!
En als dat niet helpt dan stop je hem in de magnetron.In die in een keer van alle gedragsproblemen af.
Ik zal jou es in de magnetron flikkeren ********
Oud 31-03-2002, 15:42
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Citaat:
Kleine A* schreef:
misschien moet je een andere cavia kopen en bij dr zetten zodat ze niet alleen is als je er niet ben......
Zou ik niet doen, als ze der nog eentje bij koopt hebben ze genoeg aan elkaar en dus geen behoefte aan haar, worden ze helemaal niet tam ...
Citaat:

en proberen vaker aan te halen en uit haar hokjuh halen en knuffelen enzo dat helpt eigenlijk altijd wel.

Juist

Oud 02-04-2002, 17:56
Miss USA
Miss USA is offline
Is ze wel lief als ze uit haar hok is? Misschien beschouwd ze dat hok als haar territorium en wil ze dat verdedigen.
Oud 02-04-2002, 22:53
zwarte rat
zwarte rat is offline
Citaat:
TOOL schreef:
Doodmaken!!!!!!!

think so
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 13:24
Kat
Kat is offline
Ik denk niet dat je er nou nog gemakkelijk een cavia bij kan zetten, die moet je toch ook van jongs af aan bij elkaar zetten?
Als ie echt vals is kun je hem terugbrengen naar de dierenwinkel, dan zou je ene nieuwe moeten krijgen. Als ie gewoon aandacht wil, geef hem dan die aandacht.
Oud 05-04-2002, 18:38
Eend
Eend is offline
Keb vier cavia's waarvan dr 1tjuh telkes uit zun hok springt (mjuh, vraag niej hoe, t lukt m gewoon) en owk nog 1tje die gewoon heel vaag gaat lopen rennen, gatie springen enzow, mhuwhahaha

Maar bijten hebben ze allevier nooit gedaan. Chico (de jongste, die altijd uit zn hok springt) is wel heel erg wild, maar zodra je m een tijdje bij juh hebt, wordt ie weer rustig, dus denk wel dat dat helpt
Oud 05-04-2002, 20:04
~*~Angel~*~
~*~Angel~*~ is offline
Ik zou hem inderdaad terugbrengen naar de dierenwinkel, je moet een nieuwe krijgen, want ze hebben je een vals dier verkocht!

succes ermee
sarina
Oud 05-04-2002, 21:17
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
= normaal bij kavieaas kweenie wa dat is.....gek ......tis ook sielug die beesies.....ons fluitje hep ur ook last van
Oud 07-04-2002, 01:34
zwarte rat
zwarte rat is offline
cavias zijn gewoon *** beesten, net ratten, dus denk dat 't je eigen fout is dat je er 1 aangeschaft hebt...[SIZE=4][COLOR=red][I][U] mzzl
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 22:34
Deugenietje
Deugenietje is offline
Mijn cavia is ook al heel zijn leven wild. Hij crosst zijn hok door, je kan hem wel aaien maar als het hem te veel wordt bijt ie gewoon in je vingers
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten