Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() sucks.. het enige wat gaaf schijnt te zijn zijn illegale feesten hier vlak over de grens in belgie en duitsland, maar daar is lastig te komen aangezien ik zelf geen auto heb en ik niet zoveel connecties heb die dat wel hebben.. |
![]() |
|
![]() |
Wij hebben hier in assen vrij veel muziekale activiteiten, zo hebben wij popas, popcollectief assen, dat redelijk wat optredens en dergelijke regelt voor bandjes die lid zijn van popas.
Das wel cool, het enge nadeel is dat popas niet zo breed zit in de financien, dus moet je als bandje nog al lang wachten op je geld. maar goed, redelijk wat muziek in Assen!
|
![]() |
mja, we hebben een soort uh.. gebouw/zaal/discoachtig geval. alternatief achtig dus. eens in de maand bepaald feest. elke vrijdag punkachtigfeest. optredens van dreadlock pussy en weet ik veel. ben er nog nooit geweest, maar gaat wel komen
![]() op mijn school doen ze eens per jaar een avond voor alle bandjes [scholieren] uit mn dorp\stad ofzo. is wel heel cool ![]()
|
![]() |
Ik ben vrijwilliger bij Iduna in Drachten, het Bolwerk in Sneek en op het Waldrockfestival in Burgum. Dta is allemaal wel redelijk dicht in de buurt... Verder kan ik met de bus naar de Gloppe en Mukkes in Leeuwarden.... Alles bij elkaar is er wel voldoende keus qua concerten
![]() Jammer dat de meeste gemeenten zo weinig geld overhebben voor deze vorm van cultuur. In Drachten zie je dat de gemeente veel geld in al die verantwoorde cultuur van de Lawei stopt en dat een poppodium zoals Iduna echt veel moet doen om een beetje subsidie te krijgen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|