Oud 22-10-2002, 15:12
Ilona1
Ilona1 is offline
Hee iedereen
Tijd geleden dat ik hier geweest ben, maar ik ben terug

Ik heb heel stom gedaan, ik ben 2x blijven zitten in vwo3, en moest van daaruit naar Mavo4 (vmbo). Daar zit ik nu dus.. Ik heb mijn tentamenperiode al gehad, en mijn laagste cijfer was een 7,4.. Ik voel me in die klas absoluut niet thuis en baal dus echt. iedere ochtend moet ik me echt uit mijn bed slepen om naar school te gaan.. Iedere dag hetzelfde..Ik heb het er dus echt niet naar mijn zin..Ik ben ouder als mijn klasgenoten (denk aan etuis leeggooien, tassen door de klas gooien enz. enz. ) Nou daar hoor ik niet tussen dacht ik zo... Het is dus echt oervervelend..

Ik zat dus even rond te kijken en kwam op een site terecht van een school waar ik mavo4 op het volwassenenonderwijs kon doen..Ik was helemaal blij en wilde het ook echt. Wat bleek, ik ben te laat voor inschrijving, het schooljaar is namelijk al begonnen..Op zich wel logisch natuurlijk..Maar nog steeds geen oplossing. Mijn vraag is of iemand weet wat ik moet doen?

Ik zie het dus echt niet zitten om dit schooljaar af te maken op de school waar ik nu zit..
Alle reacties zijn echt welkom!!
Ik heb al eens bij wat vrienden geklaagd, maar ik krijg steeds te horen dat ik moet volhouden dit jaar. Ga maar eens in mijn schoenen staan! Ik denk echt dat je gillend het lokaal uitrent .
Dus die reacties zijn niet welkom

Alvast bedankt!!!!!!!
Oud 22-10-2002, 16:16
Starley
Starley is offline
Misschien dit jaartje gaan werken ergens en dan volgend jaar je aanmelden voor volwassenenonderwijs? Zelf zit ik nu ook op de mavo en ja..tis best logisch dat je niet tussen je leeftijdsgenoten zit als je 2 keer bent blijven zitten!! Ik ben zelf ook een keer blijven zitten en toen d8 ik ook van: goed..wat moet ik hier!! Maar het fijne was dat ik wel bij mijn leeftijdsgenoten kwam( was een vroege vroege leerlinge) Dus ja..ik denk dat je of egt door moet zetten dit jaar of dit jaar gaan werken enzow en volgend jaar weer oppakken. Maar..wat als dat andere jou dan ook helemaal niet bevalt? Dat je tussen mensen zit die tussen de 25 en 30 zijn?(zou tog kunne? ) Denk er maar goed overna!! Want je moet bedenken dat dit jaartje egt zo voorbij is!! (Ik moet mezelf ook uit bed sleuren elke ochtend) Veel succes en laat me horen wat je van plan bent om te doen!!
Liefs, Starley
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 17:23
Ilona1
Ilona1 is offline
Citaat:
Starley schreef:
Misschien dit jaartje gaan werken ergens en dan volgend jaar je aanmelden voor volwassenenonderwijs? Zelf zit ik nu ook op de mavo en ja..tis best logisch dat je niet tussen je leeftijdsgenoten zit als je 2 keer bent blijven zitten!! Ik ben zelf ook een keer blijven zitten en toen d8 ik ook van: goed..wat moet ik hier!! Maar het fijne was dat ik wel bij mijn leeftijdsgenoten kwam( was een vroege vroege leerlinge) Dus ja..ik denk dat je of egt door moet zetten dit jaar of dit jaar gaan werken enzow en volgend jaar weer oppakken. Maar..wat als dat andere jou dan ook helemaal niet bevalt? Dat je tussen mensen zit die tussen de 25 en 30 zijn?(zou tog kunne? ) Denk er maar goed overna!! Want je moet bedenken dat dit jaartje egt zo voorbij is!! (Ik moet mezelf ook uit bed sleuren elke ochtend) Veel succes en laat me horen wat je van plan bent om te doen!!
Liefs, Starley
Hee
Ik zat ook aan te denken om maar ergens te gaan werken...
Mijn ouders stellen het ook voor..Ik weet wel dat dit jaartje kort is maarja...Heb jij msn ofzo??! Dan kunnen we daar ff verder praten??
Oud 23-10-2002, 17:29
Starley
Starley is offline
Citaat:
Ilona1 schreef:
Hee
Ik zat ook aan te denken om maar ergens te gaan werken...
Mijn ouders stellen het ook voor..Ik weet wel dat dit jaartje kort is maarja...Heb jij msn ofzo??! Dan kunnen we daar ff verder praten??
Ik heb je net toegevoegd
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 19:06
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
ik zit nou voor de 2e keer in VWO5 en het is net zo moeilijke en bagger als vorig jaar Heb ook geen zin om 2x te blijven zitten, terwijl ik VWO4 makkelijk heb gehaald. En ik voel me ook kut met de gedachte van school.....

beetje offtopic maar ja.......... gelukkig heb ik mavo wel al.
Oud 26-10-2002, 21:33
Eva*
Eva* is offline
Heb je nou uiteindelijk VWO3 gehaald? Dan kun je namelijk al naar het MBO en hoef je geen MAVO-diploma te halen.

Misschien zijn er ROC's waar volwassen MAVO-opleidingen met februari-instroom worden gegeven. Wellicht staat daar iets over op http://mbo.pagina.nl.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 13:44
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
E.v.a schreef:
Heb je nou uiteindelijk VWO3 gehaald? Dan kun je namelijk al naar het MBO en hoef je geen MAVO-diploma te halen.

Misschien zijn er ROC's waar volwassen MAVO-opleidingen met februari-instroom worden gegeven. Wellicht staat daar iets over op http://mbo.pagina.nl.
Ik denk het niet, want ze is 2 keer blijven zitten in vwo3, en dat mag niet, dus ze heeft denk ik alleen een overgangsbewijs van vwo2 naar 3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten