Hee iedereen
Tijd geleden dat ik hier geweest ben, maar ik ben terug
Ik heb heel stom gedaan, ik ben 2x blijven zitten in vwo3, en moest van daaruit naar Mavo4 (vmbo). Daar zit ik nu dus.. Ik heb mijn tentamenperiode al gehad, en mijn laagste cijfer was een 7,4.. Ik voel me in die klas absoluut niet thuis en baal dus echt. iedere ochtend moet ik me echt uit mijn bed slepen om naar school te gaan..

Iedere dag hetzelfde..Ik heb het er dus echt niet naar mijn zin..Ik ben ouder als mijn klasgenoten (denk aan etuis leeggooien, tassen door de klas gooien enz. enz.

) Nou daar hoor ik niet tussen dacht ik zo... Het is dus echt oervervelend..
Ik zat dus even rond te kijken en kwam op een site terecht van een school waar ik mavo4 op het volwassenenonderwijs kon doen..Ik was helemaal blij en wilde het ook echt. Wat bleek, ik ben te laat voor inschrijving, het schooljaar is namelijk al begonnen..Op zich wel logisch natuurlijk..Maar nog steeds geen oplossing. Mijn vraag is of iemand weet wat ik moet doen?
Ik zie het dus echt niet zitten om dit schooljaar af te maken op de school waar ik nu zit..
Alle reacties zijn echt welkom!!
Ik heb al eens bij wat vrienden geklaagd, maar ik krijg steeds te horen dat ik moet volhouden dit jaar. Ga maar eens in mijn schoenen staan! Ik denk echt dat je gillend het lokaal uitrent

.
Dus die reacties zijn niet welkom
Alvast bedankt!!!!!!!