![]() |
|
![]() |
http://www.alternative-allstars.de
![]() Misschien kennen jullie 1 nummer van ze: "Supersonic me" was dank ik 2(?) jaar geleden een semi hit in Nederland. Dat is een heel leuk nummer en heeft als clip hard vallende skaters enzo. Ik vrij amusant. Ik dacht dus, laat ik eens wat meer van ze downloaden. Maar KaZaA, WinMX en Blubster kon nooit wat van ze vinden. Maar toen was er opeens SoulSeek en nu heb ik dus het hele album. EN DAT IS GAAF! Heel vrolijk net zoals Ska muziek alleen is dit dan niet 1 tonig en saai . Tips: Rock On First Time Little Bird Our Lives Will Go On Santa Cruz Heavy Supersonic Me Promise You Broke The Biggest Lie Say We Will Rise 1) Oke, wie kent ze nog meer en wat vind je er dan van? 2) Ken je ze nog niet, DOE ER WAT AAN!! ![]() Laatst gewijzigd op 30-10-2002 om 22:10. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
www.slsk.org
normaal zou iik me niet zo snel wagen aan Alternative/Punk-Rock, maar omdat jij [rhinus] het bent zal ik het es proberen. Die video kan ik me nog wel herinneren ja, was lache |
![]() |
|
![]() |
Hitler bad, Vandals good!
Maare, ik heb ook echt geen leven. Ik zat in de bus en langs de bus stond een auto met 2 zwaailichten erop. Van die oranjese voor aan de weg werkers enzo. Maar dat 1e zwaailicht draaide sneller dan de ander. Ik heb 30 minuten gedacht hoe dat zou komen en waarom dat was.. Dat is ook vrij sneu.. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|