Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
2. Hier ** 3. Dansen aan zee ** 4. Engel voor één dag 5. Waar de oceaan begint 6. Ze is er niet ** 7. Monsters slapen nooit 8. Vrouw op de veranda 9. Oog in oog 10. Twee koude handen 11. Streep mijn naam maar weg 12. Goud en zilver 13. Iets van suiker 14. Watermakers ** 15. De bus naar huis 16. Heimwee ** weet ik zeker dat iedereen hem kent ![]() 6 euro vraag ik voor de blof en aaf + verzendkosten die niet veel bedragen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus sorry... maar ik koop em niet (hebben anderen weer kans op em wel te kopen ![]() |
![]() |
|
![]() |
€ 7,50 mag je 'm hebben. Helemaal origineel met boekje enzo. Geinteresseerd? Mail me op k3yl0gg3r@hotmail.com
|
![]() |
||
Citaat:
![]() iemand andersd had nl ook al 5 euro geboden en ik vraag 6 euro staat er.. in de winkel issie nu 18 euro en keb hem indd 1 x gedraaid sotnd oowk in me post... hijs echt nog zow goed als nieuw en ik ben nie blond/gek
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Dan hoef ik em niet 2e hands, sorry hoor ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
als je een cd opstuurt, dan pleur je die niet in een normale envelope, maar zo'n speciale, die is 45 cent ofzo. en dan moet je er nog 4/5 postzegels van 39 cent op plakken, en dat is 1,95 euro.
|
als je een cd opstuurt en je verspilt 40 eurocent aan de verzendkosten (hoe je dat ook wilt doen) dan zorg je dat de ontvanger extra moet betalen. en dat werkt dan niet zoals rembours, maar er komt nog percentage boete bovenop. niet altijd, maar het is lullig om dat risico te nemen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus voor 1 cd zullen ze heus geen 4x39 cent vragen hoor |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
vind het dus allemaal een beetje gezeik van nix... ik verkoop een paar cd's en als je wil klagen zoek je op een andere site een klaagmuur.
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|