Advertentie | |
|
![]() |
|
Ga even langs de Free Record Shop, daar hebben ze in de uitverkoopbak redelijk wat leuke dingen liggen.
American history X, Dogma, Natural born killers, noem het maar op ![]()
||
![]() |
Citaat:
tsja.....ik vind het zo moeilijk om te kiezen. Zo vaak koop ik geen dvd, dus ja, ik wil dan effe een paar echt goeie films kopen.
||
![]() |
Citaat:
![]() Noem is een paar goeie. Een beetje nieuwe films. Tenminste, als ze maar niet ouder dan 8 jaar ofzo zijn.
||
![]() |
Citaat:
Arlington Road 15 Minutes Center Stage etc etc ![]() Ben benieuwd of je die al gezien hebt...
|
![]() |
Van die (pulp)films die je moet hebben
- El Mariachi/Desperado (koopje) - From Dusk Till Dawn - Pulp Fiction - Resevoir Dogs - Jackie Brown - Fear and Loathing Las Vegas - Fight Club - Lock, Stock evt. Snatch - Leon - Takeshireeks De klassiekers - One flew over the cuckoo's nest - De hele Kubricklijst behalve 2001: A Space Odyssey en Barry Lyndon dan ![]() - Apocalypse Now - Taxi Driver - The Deerhunter etc. etc. En zelf heb ik een voorliefde voor Tykwerfilms, omdat deze filmisch zo mooi zijn ![]() Maar of die ook op DVD zijn.. hmm..
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|