Advertentie | |
|
![]() |
|
Het erover raken komt meestal wel na verloop van tijd, maar het kan nog een hele tijd gewoon klote voelen, maar dat overleef je wel. Gaat beter als je ff veel onderneemt, vaker weg enzo
|
tijd tijd en tijd... het gaat na verloop van tijd hopelijk een keer over...
![]() Het is gewoon kut... maar je heb nu wel de harde werkelijkheid onder ogen. Het duurt tijd.. maar ook andere dingen doen voor afleiding helpt wel. Alleen als je weer alleen bent, en begint te denken is het weer kut... maar het slijt... na verloop van tijd ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Tijd.. Het kost tijd om er overheen te komen...
Ga je er niet op focussen van "Ik moet hem uit mn hoofd zetten, ik moet niet aan m denken'' want juist dan denk je dus aan hem! Doe gewoon dingen net als anders, ga leuke dingen doen met vriendinnen, zorg voor een beetje afleiding.. Ga hem ook zoveel mogelijk uit de weg, niet dat je hem gelijk helemaal moet ontwijken en negeren (Hij kan er immers ook niets aan doen dat hij verliefd is op een ander meisje in plaats van verliefd op jou.) maar ga je zelf er niet heel de tijd mee confronteren, als je het er erg moeilijk mee hebt.. ![]() Tja en verder kan ik alleen maar zeggen dat het na verloop van tijd wel zal slijten..
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Mooie woorden! Verwijderd | 500 | 18-12-2007 00:55 | |
Verhalen & Gedichten |
verloren in een droom Kanya | 2 | 28-06-2005 22:22 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Psychologie |
veels te ban mn beste vriendin kwijt te raken.. evalevi | 4 | 20-07-2003 21:26 | |
Films, TV & Radio |
Zelf bedachte films please geef je mening erover Verwijderd | 71 | 13-05-2003 13:46 | |
Psychologie |
Bang om haar kwijt te raken... Andretjuh | 1 | 18-09-2002 14:41 |