Oud 24-10-2002, 16:52
madmax
madmax is offline
Nou nou

Kijk daar heb je het weer, de Marokkanen hier slaan maar even iemand dood, omdat het hun niet zint. Stelletje hufters!!! Jullie krijgen hier een uitkering en voortdurend worden jullie verwend door allerlei nederlandse wetten en regels en dan durven jullie nog je zo triest te gedragen?????

MAROKKANEN ROT TOCH OP, ALS JULLIE HET HIER NIET ZINT, Laatst ook in Gorkum , 2 meisjes die door de deur van een cafe werden doodgeschoten door 2 TURKEN!!! ONBEGRIJPELIJK!!!!

STEM DAAROM OP RECHTS, al die linkse partijen houden toch de hand boven het hoofd van de buitenlandse daders en geven hen het liefst nog een dadersuitkering.............

Wanneer zien we nou is in dat de 6% allochtonen in Nederland die 80% van alle misdrijven plegen een probleem wordt?

Durf er voor uit te komen dat die allochtonen een probleem vormen en dat ze keihard aangepakt moeten worden.
Door hun uitkering stop te zetten of ze terug te sturen naar hun land van herkomst of dat van hun ouders, indien ze hier geboren zijn.

Ik geef mijn mening over dit probleem, nou wil ik hier geen reacties ophebben in de trand van, (die is gek), maar of je het met me eens bent of niet.

En er zullen geheid meer dan een miljoen mensen zijn in Nederland die het helemaal met me eens zijn.
Advertentie
Oud 24-10-2002, 17:01
Verwijderd
ow, het is GVD OOK WEER EEN MAN :@:@:@
optyfen met al die lui
wat een klotemongolen
als ik in de krant iets lees van een misdrijf dan heeft in 95% van de gevallen een man het gedaan. PFFF, prop ze volgende keer allemaal samen in EEN cel en zet die lui op water en brood

nee ff serieus: dit om maar aan te geven dat allochtoon/autochtoon niet het enige is waar je naar moet kijken. In principe ben ik het met je eens dat het een slechte zaak is dat allochtonen meer misdrijven plegen. Daar moet wat aan gedaan worden.

Maar het zijn ook bijna altijd mannen. Dus wat heb je daar op te zeggen?
Oud 24-10-2002, 17:13
Nate
Nate is offline
1_ Daar geeft niemand een kloot om

2_ Dit heb je al gepost en een keer is genoeg lijkt me. Daar hoef je geen nieuwe topic voor te openen.
Oud 24-10-2002, 17:30
disaster
disaster is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
ow, het is GVD OOK WEER EEN MAN :@:@:@
optyfen met al die lui
wat een klotemongolen
als ik in de krant iets lees van een misdrijf dan heeft in 95% van de gevallen een man het gedaan. PFFF, prop ze volgende keer allemaal samen in EEN cel en zet die lui op water en brood

nee ff serieus: dit om maar aan te geven dat allochtoon/autochtoon niet het enige is waar je naar moet kijken. In principe ben ik het met je eens dat het een slechte zaak is dat allochtonen meer misdrijven plegen. Daar moet wat aan gedaan worden.

Maar het zijn ook bijna altijd mannen. Dus wat heb je daar op te zeggen?
Oud 24-10-2002, 18:10
Boogie
Boogie is offline
Laten we alle mannen het land uit sturen
Hier is al een topic over: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=256402
Oud 24-10-2002, 18:14
PimpDude86
PimpDude86 is offline
Citaat:
madmax schreef:

de Marokkanen hier slaan maar even iemand dood,
Jullie krijgen hier een uitkering en voortdurend worden jullie verwend door allerlei nederlandse wetten en regels en dan durven jullie nog je zo triest te gedragen?????

Ja zeg stuur ze een persoonlijke brief ofzo...
Oud 24-10-2002, 18:21
Nate
Nate is offline
Citaat:
PimpDude86 schreef:
Ja zeg stuur ze een persoonlijke brief ofzo...
De Marokkanen
Postbus 555
Marokko
Oud 24-10-2002, 18:33
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Boogie schreef:
Laten we alle mannen het land uit sturen
Hier is al een topic over: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=256402

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten