Lady_x & Draakiej> Is idd wel een idee, iets meer contrast in de tekening te brengen, ik zal 's kijken
Type> Ik zal voor jou, de gedachte er achter, proberen uit leggen

.... Het heelal als 1 vrolijk zwevend geheel, in verbinding met elkaar; zon, maan, sterren, die verschillende kanten kent. Het is maar net hoe je er naar kijkt, hoe je naar de dingen kijkt, wat je er in ziet. Als jij naar de lucht bijvoorbeeld kijkt, zie jij weer andere dingen(er in) als iemand anders.
Bijvoorbeeld: Links boven in, dat lijkt op het eerste gezicht een zon. Maar die zon bestaat ook weer uit 2 manen. Als je naar het zwarte(heelal) kijkt, zie je, als je goed kijkt ook weer figuurtjes. (rechts boven in, de blauwe maan, daarnaast zie je in het zwarte, een vrouw, de maan naderen, onderaan de tekening zitten ook nog 2 zwarte manen verstopt) Tis maar net hoe je, je blik er op focust.
Sleeping Beauty> Waar ik het wel mee eens ben, is dat, dat gedeelte, helemaal onderaan, niet zo mooi is. Ik had daar nog een stukje door kunnen gaan met de tekening.
Leonoor>Ik denk dat ik 'm nog 's ga maken, met een aantal tips van jullie er bij ingenomen, tis idd niet echt mooi afgewerkt, gaa'k bij de volgende wel doen
Bedankt voor de (kritische) reacties!
*Ik kan aan de slag*