![]() |
|
bloedarmoede, tekort aan eten, verkeerde bloeddruk, enz.
als het vaak gebeurt ff naar de dokter gaan, er kan ook iets 'niet goed' zijn in je hersenen ofzo.
|
tekort aan zuurstof is altijd de directe oorzaak van flauwvallen... als je je duizelig begint te voelen betekent dat dat er te weinig bloed naar je hersenen stroomt, kan allerlei oorzaken hebben...
als je je handen achter je hoofd legten met je hoofd tegen de kracht van je handen indrukt kun je er tijdelijk meer bloed naartoe laten stromen... dit werkt maar even dus als de duizelingen terug blijven komen is er iets chronisch verkeerd... kan bijvoorbeeld bloedarmoede zijn, je moet dan hoe dan ook naar de docter gaan... |
![]() |
|
![]() |
bij flauwvallen hebben de meesten last van misselijkheid, duizelig, zwart zien, en suisende oren...
kan komen door *spanning, druk, stress *ziektes (pfeiffer, bloedarmoede ed) *slechte eetgewoonte *te snel opstaan/te druk zijn *ineens warmte/kou ik val vet vaak flauw maar als je het aan ziet komen dan moet je gewoon ff gaan zitten, want onder de douche, op school en in een kroeg flauwvallen is NIET prettig! |
![]() |
|
ligt ook wel aan jezelf, de een valt gewoon vaker flauw als de ander heb ik me laten vertellen...
kheb het wel vaak, kan niet tegen warmte, rook of te weinig vocht, bij alle drie ga ik al heel snel onderuit! 1 keer was echt zwaar klote, had me net voorgenomen op een feest, díe avond zou ik met HEM zoenen, want we vonden allebei elkaar leuk... we waren al ff met elkaar aant dansen en toen het net zo ver leek te komen viel ik flauw... echt heeeeel fout moment dus! hij was wel de rest van de avond super bezorgd en beschermend voor me ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
gevolgen van express flauwvallen luna-23 | 10 | 27-04-2012 13:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
flauwvallen, naar de dokter of niet? Calimeromeis | 4 | 29-06-2009 10:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
TBC test+flauwvallen Blackeyed | 3 | 08-01-2009 11:43 | |