Oud 14-02-2002, 18:35
DaaF
DaaF is offline
Kijk we hebben nu zo'n klassement enzo, en nou leek het mij leuk om iets voor de winnaar aan het einde te doen.

Ik zat te denken aan een titel, voor onder je naam. Net zoals Erelid bijvoorbeeld, maar dan meer zoiets als Voetbalkenner of Topsporter ofzo. Leukere ideeen zijn welkom natuurlijk.

Zeg maar wat jullie ervan vinden, en als iedereen het een leuk idee vindt, probeer het dan te regelen Tofke of Mitros.

Zo is die competitie toch niet voor niets weet je, dan doe je het toch nog ergens voor. En het is natuurlijk gewoon heel leuk.
Advertentie
Oud 14-02-2002, 18:37
Martin The Martian
Martin The Martian is offline
dit heeft toch nix met sport te maken?, kan nog beter ff contact met Mitros of Tofke_H opnemen, evt. op Feedback, maarja ik zal nou wel weer zeuren.
Oud 14-02-2002, 18:39
DaaF
DaaF is offline
Citaat:
Martin1985 schreef:
dit heeft toch nix met sport te maken?, kan nog beter ff contact met Mitros of Tofke_H opnemen, evt. op Feedback, maarja ik zal nou wel weer zeuren.

Dit heeft niets met Sport te maken? Hoe kom je daar nou bij? Tuurlijk wel! We houden toch een vette competitie. Op school maak je toch ook poultjes, maar dan leg je meestal geld in. Hier is de inleg dan zo'n naam. Dat is toch fat strak!?
Oud 14-02-2002, 18:41
Martin The Martian
Citaat:
DaaF schreef:

Dit heeft niets met Sport te maken? Hoe kom je daar nou bij? Tuurlijk wel! We houden toch een vette competitie. Op school maak je toch ook poultjes, maar dan leg je meestal geld in. Hier is de inleg dan zo'n naam. Dat is toch fat strak!?

kzeg ook niet datk et geen goed id vind, opzich wel een leuk id ookal denk ik niet dat het er komt, maar dit kan je IMHO toch beter met met een sportFB of op feedback bespreken omdat het gewoon niet "direct" iets toevoegt aan het Sportforum

Oud 14-02-2002, 18:44
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
DaaF schreef:
Kijk we hebben nu zo'n klassement enzo, en nou leek het mij leuk om iets voor de winnaar aan het einde te doen.

Ik zat te denken aan een titel, voor onder je naam. Net zoals Erelid bijvoorbeeld, maar dan meer zoiets als Voetbalkenner of Topsporter ofzo. Leukere ideeen zijn welkom natuurlijk.

Zeg maar wat jullie ervan vinden, en als iedereen het een leuk idee vindt, probeer het dan te regelen Tofke of Mitros.

Zo is die competitie toch niet voor niets weet je, dan doe je het toch nog ergens voor. En het is natuurlijk gewoon heel leuk.

lijkt mij ook wel een goed id, als we daar dan nu mee beginnen?

Oud 14-02-2002, 18:44
DaaF
DaaF is offline
Citaat:
Martin1985 schreef:
kzeg ook niet datk et geen goed id vind, opzich wel een leuk id ookal denk ik niet dat het er komt, maar dit kan je IMHO toch beter met met een sportFB of op feedback bespreken omdat het gewoon niet "direct" iets toevoegt aan het Sportforum

Dit is alleen maar om de meing en enthousiasme van alle Sportforummers te horen. Als iedereen dit een goed idee vindt, dan kan Tofke het wel op Admin proberen te regelen. Ik zou niet weten waaom het niet zou kunnen?

Oud 14-02-2002, 18:46
DJ Incompetent
Citaat:
Martin1985 schreef:

wat een onzin zeg...

het gaat hier toch om alle mensen die op sport komen, zodat je kan zien wat zijn er van vinden, wat moet dat op feedback gaan doen???

Oud 14-02-2002, 18:49
Martin The Martian
Citaat:
DJ FLEM schreef:
wat een onzin zeg...

het gaat hier toch om alle mensen die op sport komen, zodat je kan zien wat zijn er van vinden, wat moet dat op feedback gaan doen???

mjah en daarom kunnen we hier ook wel verjaardag-topics gaan openen want hier komen toch alle sport-forummers, get the point?

maja,I rest my case.

Oud 14-02-2002, 18:52
DaaF
DaaF is offline
Jij doet zeker niet mee met die voorspeltopics dat je het niet leuk vindt. Je hebt zeker het idee dat je dan iets tekort komt ofzo?
Oud 14-02-2002, 18:55
Kirk22
Kirk22 is offline
ja, vet heftig helemaal waus man.
Oud 14-02-2002, 18:56
Martin The Martian
Citaat:
DaaF schreef:
Jij doet zeker niet mee met die voorspeltopics dat je het niet leuk vindt. Je hebt zeker het idee dat je dan iets tekort komt ofzo?

ik doe wel mee, kvind het ook wel een aardig id, kheb er nix tegen, maar tleek me gewoon niet dat dit topic hier thuishoorde, maar als we daar nou over ophouden dan raken we niet teveel offtopic, mocht dit topic toch nut hebben
Oud 14-02-2002, 18:56
DJ Incompetent
Citaat:
Martin1985 schreef:
mjah en daarom kunnen we hier ook wel verjaardag-topics gaan openen want hier komen toch alle sport-forummers, get the point?

maja,I rest my case.

dat kan je niet met elkaar vergelijken imho
Oud 14-02-2002, 18:58
PV
PV is offline
Ik vind het een leuk idee Alleen zal je dan wel krijgen dat anderen dat ook willen, b.v. muziekkenner of filmkenner ofzo... dan kunnen ze dan geen nee zeggen, en lopen er straks 100 rond met een bijzondere status tja denk niet dat ze daarop zitten te wachten. Maar het valt te proberen
Oud 14-02-2002, 19:03
DaaF
DaaF is offline
Citaat:
PV schreef:
Ik vind het een leuk idee Alleen zal je dan wel krijgen dat anderen dat ook willen, b.v. muziekkenner of filmkenner ofzo... dan kunnen ze dan geen nee zeggen, en lopen er straks 100 rond met een bijzondere status tja denk niet dat ze daarop zitten te wachten. Maar het valt te proberen
Het is 'ons' idee..

Oud 14-02-2002, 19:05
DaaF
DaaF is offline
Maar kijk.. het is dus ook niet de bedoeling dat dit op Feedback komt, want dan gaan die anderen ook zeiken dat ze het willen. Als Tofke het nou op Admin bespreekt..
Oud 14-02-2002, 19:09
DJ Incompetent
owwww, je wil ervoor zorgen dat dat onder je naam komt te staan, net zoals Lid of forumbaas, ik denk niet dat dat mogelijk is, maar we kunnen de winnaar wel toestemming geven om zijn naam daarin te veranderen

[Dit bericht is aangepast door DJ FLEM (14-02-2002).]
Oud 14-02-2002, 19:09
Martin The Martian
Citaat:
DaaF schreef:
Maar kijk.. het is dus ook niet de bedoeling dat dit op Feedback komt, want dan gaan die anderen ook zeiken dat ze het willen. Als Tofke het nou op Admin bespreekt..

daarom had je ook beter Tofke_H kunnen contacten, en stel het wordt ingevoerd (wat ik niet denk) komen er toch wel leden die vragen waarom die en die een andere status heeft en die willen het dan OOK.
Oud 14-02-2002, 19:12
DaaF
DaaF is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
owwww, je wil ervoor zorgen dat dat onder je naam komt te staan, net zoals Lid of forumbaas, ik denk niet dat dat mogelijk is, maar we kunnen de winnaar wel toestemming geven om zijn naam daarin te veranderen
Dat is zeker wel mogelijk..

Oud 14-02-2002, 19:14
DJ Incompetent
Citaat:
DaaF schreef:
Dat is zeker wel mogelijk..

ja, ok, het is mogelijk, maar of t ook mag...
Oud 14-02-2002, 19:15
DJ Incompetent
Citaat:
Martin1985 schreef:

daarom had je ook beter Tofke_H kunnen contacten, en stel het wordt ingevoerd (wat ik niet denk) komen er toch wel leden die vragen waarom die en die een andere status heeft en die willen het dan OOK.
maar die krijgen het dan NIET
Oud 14-02-2002, 19:18
DaaF
DaaF is offline
Kijk die naam hooeft natuurlijk niet voor altijd. Voor een maand of een week ofzo is ook al leuk..
Oud 14-02-2002, 19:21
Martin The Martian
Citaat:
DJ FLEM schreef:
maar die krijgen het dan NIET
en waarom sport forummers wel en muziekforummers niet? zeker omdat de sportforummers altijd al zo lief geweest zijn?
Oud 14-02-2002, 19:22
DaaF
DaaF is offline
Citaat:
Martin1985 schreef:
en waarom sport forummers wel en muziekforummers niet? zeker omdat de sportforummers altijd al zo lief geweest zijn?

Ga jij is niet overal op in. Het wordt echt irritant.
Oud 14-02-2002, 20:18
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
goed idee!!! als het niks wordt maakt het me ook niets uit.
voorspellen is altijd leuk

Oud 14-02-2002, 20:55
Live and Let Die
Live and Let Die is offline
Ik vind het wel een tof idee, maar ik denk niet dat het gedaan wordt.

Citaat:
PV schreef:
Alleen zal je dan wel krijgen dat anderen dat ook willen, b.v. muziekkenner of filmkenner ofzo...
daarom denk ik dat het niet zal gebeuren
Oud 14-02-2002, 21:32
DJ Incompetent
doe dan Voorspel(nee, niet in bed)Master ofsow
Oud 14-02-2002, 21:33
^AmArU^
^AmArU^ is offline
ik stem zowiezo voor meer titels onder de namen
klootzak onder mijn naam zou ik ook wel cool vinden
Oud 14-02-2002, 22:29
Verwijderd
Hey Daaf je hebt nogal wat goeie idee-en .....

Maar goed, 't zou opzich wel leuk zijn enzo..

Maar ik weet niet of ze dat wel willen doen, maar goed wie niet waagt wie niet wint
Oud 14-02-2002, 22:44
Tofke_H
Tofke_H is offline
Het is alleen spijtig genoeg onmogelijk. Toevallig zijn we op admin daar laatst (lees afgelopen weekend) over bezig geweest (ivm ere-lid enzo).

Daarbij is er ooit eens een andere benaming geweest voor iemand en toen stond ongeveer de helf van het forum op zijn/haar kop. En dat gaat men niet opnieuw willen.

En zoals hierboven ergens gemeld wordt, dan gaat men op andere forumonderdelen dat ook willen.

We zullen het op dit moment moeten doen "om de eer". Ofwel iedereen zijn/haar sign een tijdje aanpassen ofzo.
Oud 14-02-2002, 22:45
Tofke_H
Tofke_H is offline
Als iemand een idee heeft kan dat FF mailen

tofke_h@scholieren.com

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten