Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2002, 18:28
Verwijderd
ik vraag me af hoe je het beste en het snelste telekinese kan leren...
want ik wil dat graag leren en ik heb geen boeken kunnen vinden bij de bieb over tk...
dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
alvast bedankt
Advertentie
Oud 09-11-2002, 19:48
Just Johan
Just Johan is offline
het probleem is een beetje dat hoewel de argumenten tegen het überhaupt kunnen bestaan van iets als telekinese van de skeptici misschien niet overtuigend genoeg waren voor de mensen hier, er voor zover bekend (uit betrouwbare bronnen) niemand op de wereld is geweest die in de afgelopen paar jaar in staat is geweest met zijn gedachtekracht voorwerpen te bewegen. en omdat er een grote geldprijs op staat, mag je misschien wel voorzichtig concluderen dat áls het al bestaat het niet iets is wat iedereen zomaar even snel kan leren.
Oud 09-11-2002, 21:15
erhen
erhen is offline
Citaat:
Just Johan schreef:
het probleem is een beetje dat hoewel de argumenten tegen het überhaupt kunnen bestaan van iets als telekinese van de skeptici misschien niet overtuigend genoeg waren voor de mensen hier, er voor zover bekend (uit betrouwbare bronnen) niemand op de wereld is geweest die in de afgelopen paar jaar in staat is geweest met zijn gedachtekracht voorwerpen te bewegen. en omdat er een grote geldprijs op staat, mag je misschien wel voorzichtig concluderen dat áls het al bestaat het niet iets is wat iedereen zomaar even snel kan leren.
Hmm, ben ik het niet helemaal mee eens...
Maargoed...
Ik heb eerder al in een andere thread het over de nadelen gehad van ingaan op zo'n aanbod voor zo'n prijs etc.
Nu weet ik niet of je dat wilt meenemen in deze discussie maar dit kan voor veel mensen een reden zijn om op zo'n aanbod niet in te gaan...
Daarom denk ik dat er redelijk weinig onderzoek naar gedaan kan zijn.

Dark Girl! : kijk eens op de site Psipog (www.psipog.net) bij de articles, ik weet niet of iemand dit ook al vertaald heeft naar het nederlands, maar dit lijkt mij niet altijd nodig....

Laatst gewijzigd op 09-11-2002 om 21:18.
Oud 10-11-2002, 12:19
wicce
wicce is offline
topic over tk http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=265408

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten