Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Stel jij hebt kaartjes voor een eenmalig concert, gepland in Utrecht en ze verplaatsen dat concert zomaar naar Italie omdat dat beter uitkomt. Ben je toch ook niet blij mee?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
bla bla
met andere woorden: jullie zijn dus gewoon te gierig (of te lui) om toch ff richting italie te reizen mocht dat het geval zijn, die italianen zouden toch ook gewoon naar de kuip gaan? en andersom zouden jullie niet naar san siro willen? ![]()
||
Citaat:
![]() Ze willen in San Siro spelen als beide teams in de finale staan
||
Citaat:
![]() QUOTE]Utreg_Nr1 schreef: bla bla met andere woorden: jullie zijn dus gewoon te gierig (of te lui) om toch ff richting italie te reizen mocht dat het geval zijn, die italianen zouden toch ook gewoon naar de kuip gaan? en andersom zouden jullie niet naar san siro willen? ![]() Ik ben niet te lui of te gierig om naar San Siro te gaan, ik ga ook niet naar De Kuip, maar het gaat erom dat je een kaartje koopt om naar De Kuip te gaan, daar kun je mooi na je werk/school heen en je hoeft er geen vrije dag voor te nemen. En dan wordt die wedstrijd verplaatst naar San Siro. Dan moet je dus weer een vrije dag(of 2) nemen en dat kan niet iedereen zomaar. Het punt is dus, dat je een kaartje koopt om in Rotterdam een wedstrijd te zien en niet in Milaan en dat weten die Italianen ook.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|