Citaat:
saffie schreef:
Ik weet niet in hoeverre je al goed bevriend bent met die je niet-vriend bent... want mocht je hem nou niet zo goed kennen en niet vaak tegenkomen, dan zou ik ervoor zorgen dat ik 'm kon ontwijken.
(oke, klinkt simpeler dan het is..)
|
Ja met die jongen ben ik wel goed bevriend.. ik heb met hem veel diepere gesprekken dan met mn vriend.. over msn maar ook met uitgaan enzo.. ik wil m niet ontwijken.. ook al zou het goed zijn..
Citaat:
Maar bedenk je goed wat je op het spel zet... Je relatie met je vriend nu is goed (neem ik aan) en van die met je niet-vriend moet je het nog maar afwachten...
|
Ja, dat is dus mijn probleem.. ik heb al eerder iets met iemand anders gehad terwijl ik nog van mijn huidige vriend hield (met wie ik in totaal anderhalf jaar heb/had) en dat ging niet goed.. verschil is, dat ik nu echt heel erg verliefd ben..
Citaat:
(Wat ontzettend lief van je vriend dat hij je dit heeft vergeven.. misschien is dit onbewust echter juist niet goed voor jou en jullie relatie.. Dat je met de ander gezoend hebt, deed je misschien wel (onbewust dus) omdat je er vanuit ging dat je vriend je nu ging verlaten. Dan zou de keuze op zich 'iets' minder lastig zijn..)
|
Ja, maar mn vriend heeft het mij al vaker geflikt en dit is de eerste keer dat is zoiets deed.. vind het niet zo vreemd dat hij me vergeeft, heb hem vaker vergeven..
En nee, ik ging er niet vanuit dat hij me zou verlaten. Ik zou me nooit zo verlagen om expres met een ander te zoenen om het uit te maken. Dan maak ik het zelf uit, voordat ik wat met een ander doe. Het was gewoon een ondoordachte, domme actie.
Citaat:
Maar ik weet niet hoe je relatie met je niet-vriend nu is..
|
Close, lief, diepgaand.. warm.. das het probleem..
Ik weet het niet