Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Echt heeell erg...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb me er vaker over verwonderd maar: hoe kunnen jullie toch in godesnaam zo onder in de indruk zijn van die Italianen?! Die gasten lopen er bij als homo's! Ik heb niks tegen hun maar sinds wanneer zijn meisjes zo onder de indruk van homo's? Dan is er toch echt iets verkeerd hoor...
verder sluit ik me aan bij AtHell, stijl is een relatief begrip waar iedereen z'n eigen invulling aan geeft |
![]() |
|
mwah beetje vage stelling... je kunt niet alle nederlanders op een hoopje gooien en alle buitenlanders ook niet.... en dan heb je het ook nog over het woordje 'stijl' wat ik *kots* vind... want wat is stijl? vraag het aan honderd mensen en je krijgt alleen maar verschillende antwoorden als ze al een antwoord hebben want het is gewoon een vaag begrip..
|
Verwijderd
|
Er zit denk ik wel een verband tussen. In Nederland is de heersende opvattingen jarenlang (wat zeg ik, decennialang) zo geweest dat als je je hoofd boven het maaiveld uitstak, het werd afgehakt...een beetje de 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg'-instelling. Dat heeft er toe geleid dat we ons allemaal lekker neutraal kleden, vooral niet willen opvallen. De laatste tijd is dat wat aan het omdraaien.
'Buitenlanders' (bijvoorbeeld mensen uit de Middellandse-Zeegebieden of Turken/Marokkanen) zijn meer gewend hun vermogen, hun status af te laten lezen aan uiterlijk vertoon (dat is generalisatie, maar het is vrijwel zonder uitzondering waar). Aan iemands gouden ketting kun je de status aflezen, aan Versace en Armani-shirts idem dito. Wij Nederlanders zijn dat gewoon niet gewend, daarom noemen wij hun vaak 'patsertjes'. |
![]() |
|
![]() |
Ik vindt het hier over het algemeen niks:
Spijkerjackie, strak shirt, strakke spijkerbroek met opgerolde pijpen (dat deed ik vroeger als mn broek te groot was!), kleine sokjes en zwemschoentjes.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() we zouden ze eigenlijk moeten beschermen van zichzelf ![]() Laatst gewijzigd op 22-10-2002 om 11:50. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() maar nee, over het algemeen vind ik dat Fransen zich niet al te beste kleden. Tenzij ze in Parijs wonen, maar het is standaard zo dat mensen in iedere grote stad zich beter kleden... Italianen kunnen zich ook prima kleden. Misschien net ietsje te conservatief en te saai, maar het is iig wel stijlvol. En zonnebrillen, dikke lagen make-up en fancy hair maken veel goed. Jongeren uit scandinavië kunnen zich ook prima kleden! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: niet wat ik ervan merk (dan woon ik ook in een dorp met maar een hele kleine groep buitenlandse jongeren en voorderest asielzoekers) De jongeren in ons dorp zijn 'hiphoppers' en verder vind ik het ook aan smaak liggen wat je goed gekleed vind
||
Citaat:
Je kunt toch je MENING geven over de stijl van een bepaald lang ten opzichte van Nederland?
|
wij hadden een uitwisseling met duitse jongerne van een shcool daar
nou mooi NIET dat die stijl hebben ze hebben LETTERLIJK allemaal hetzelfde aan en allemaal hetzelfde puma tasje het enige verschil is dat ze andere kleuren van hetzelfde kledingstuk dragen allemaal de drie mensen uit de klas die iets anders dragen (en dan heb ik het niet over alto ofzo, maar over normale kleding die niet hetzelfde is als de grote massa (kleding die wij dus niet raar zouden vinden ofzo)) die vallen er ook totaal buiten dat spreekt natuurlijk niet voor alle buitenlanders, maar het geeft in ieder geval aan dat dr zeker groepen buitenlanders bij zitten met GEEEEEEN stijl ------ nu over die duitsers en alto's ![]() ![]() een meisje met geel geverfd haar uit onze klas (beetje alto achtig) die duitsers vragen zo 'das madchen mit der gelben haaren, ist sie verruckt??' en is ze aan de drugs enzo?? voor hun is een doodnormale 'alto' (waar wij niet van staan te schrikken) echt 1000000 keer alternatiever blijkt ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Mensen die Lonsdale dragen M-Bas | 110 | 07-02-2007 21:57 | |
Lifestyle |
lonsdale love all colors DreamQueen | 100 | 12-01-2005 20:41 | |
Algemene schoolzaken |
Geen LONSDALE! E Che Guevara | 73 | 14-12-2004 21:56 | |
Lifestyle |
LoNsDaLe Paulo Nuñez | 180 | 17-11-2004 13:21 | |
Lifestyle |
Karl Kani... Upke | 88 | 30-05-2004 22:37 | |
Lifestyle |
White power, steelo indo, fubu niggah wear and so on. Verwijderd | 105 | 18-05-2004 17:43 |