![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Een vriend van me heeft dat ook gehad met z'n wenkbrauw piercing..zijn lichaam stootte het af..en is ie eruit gegroeid en nu heeft ie een lelijk litteken
![]() Ik hoop dat ie er bij jou niet uitgroeid *KisS KiSs* ShOrTy
|
![]() |
jah dat heb ik ook gehad mijn wenkbrauwpiercing ging uitgroeien, had hem juist té voorzichtig behandeld. heb toen een in me neus laten zettten maar moest die er ook uithalen want ging ontsteken...sielig he.
maar tegenwoordeg piercen ze met ander materiaal dan ong. een half jaar geleden= iets dat minder snel uitgroeit.als het goed is dan...wenkbrauw en navel groeit wel eerder uit dan bv neus of onderlip ofzo...
|
Verwijderd
|
jah...ik had een wenkbrauw piercing (paar jaartjes gelede) en die hing na ong. 8 maanden aan een dun draadje vel..toen heb ik hem erzelf maar uitgehaald.
het gaatje waar die piercing inzat werd echt steeds kleiner, echt heel raar. het was chirurgisch staal overgens... Oorgaatjes heb ik ook niet meer omdat die gaatjes ook steeds kleiner werden. als ik een paar uur geen oorbellen had ingehad moest ik ze doorprikken. En 2 keer ging het achterkantje (dat klemmetje waar je het oorknopje mee vastzet) na een nachtje slapen helemaal in mijn lelletje zitten, zo diep dat de dokter drie kwartier stond te klooien om dat der uit te krijgen.... |
![]() |
|
![]() |
jezus ..nu ben k helemaal bang dat ze dr bij mij ook uit gaan groeien !!!!
en ik ben vanmorgen met mn kam aan mn wenkbrauwpierc blijven hangen en toen ging ie bloeden enzoow is t trouwens normaal dat je navel rondom het gaatje echt helemaal rood is enzo.ik hebbem nu iets van uhh 3 weken en het lijkt net of t een mega litteken izz *snif* Greeetzz Mandy
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|