Oud 24-10-2002, 06:50
bracelance
bracelance is offline
Als je ouder wordt ga je een andere kledingstijl dragen. Ik heb het nu al gemerkt, net 2 pakbroeken gekocht. Maar hoe ben jij in de afgelopen jaren veranderd in kleding???
Oud 24-10-2002, 08:27
Dwarfie
Dwarfie is offline
Citaat:
bracelance schreef:
Als je ouder wordt ga je een andere kledingstijl dragen. Ik heb het nu al gemerkt, net 2 pakbroeken gekocht. Maar hoe ben jij in de afgelopen jaren veranderd in kleding???
"Pakbroeken" *proest*

Pantalons...

Maar lijkt dit topic niet erg veel op een topic met de strekking: "Ploteselinge verandering van je lifestyle"? Daar komen dit soort dingen ook veel in naar voren...
Oud 24-10-2002, 08:27
angel_undercover
angel_undercover is offline
Euhm.. ik heb meer mijn eigen stijl gaan dragen, durfde ik vroeger niet, omdat de mensen dan naar je keken enz.. (ook omdat ik de enige ben in ons dorpJE die dat zoort kleding draagt).
Oud 24-10-2002, 08:56
Roos
Roos is offline
Twee jaar geleden droeg ik alllltijd een kraagje dat omhoog stond, en had ik ongeveer 8 oililysjaaltjes, de broekspijpen rolde ik altijd hoog op. Dat was echt errrg

Nu is m'n kleding veel relaxeder: spijkerbroek, dockers of een iets nettere broek, met daarop een polo, blouse, rugbytruitje of ander leuk truitje. Veel minder geconcentreerd op die kraagjes etc. Veel leuker.
Oud 24-10-2002, 09:53
ZHAzha
ZHAzha is offline
pfff paar jaar geleden.. droeg ik altijd spijkerbroeken.. en van die strakke truitjes veel make up enz enz.. maja

Nu draag ik nog altijd spijkerbroeken.. ( ze staan gewoon altijd mooi en zitten zo lekker ) en daarop een leuk truitje of een vestje ofzow.. en minder make up..
Oud 24-10-2002, 10:13
the exploding boy
the exploding boy is offline
Eigenlijk draag ik nu al best een aantal jaren hetzelfde soort kleding; veel zwart, vaak rokken en dan met een blousje of iets wat er op lijkt. Meestal wel strak.

Vroeger (jaja toen ik nog 13/14 was ofzo) droeg ik toch meer broeken en meer van die skatekleding t-shirt over je trui heen enzo *hip*
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 10:59
Kubstudent
Kubstudent is offline
Ik kleed me eigenlijk altijd wel netjes... alleen de laatste jaren merk ik wel dat mijn smaak heel wat duurder is geworden... ik wil niet weten voor hoeveel geld aan kleding op het moment in mijn kast ligt...
Oud 24-10-2002, 11:03
Esmée
Esmée is offline
Hmm.. gewoon volwassener denk ik. En minder standaard, heb nu gewoon beetje m'n eigen stijltje gevonden. Loop nu ook vaker in bv. colbertjes of jasjes, dat soort dingen.. tja vind dat ik het nu wel kan hebben nu ik wat ouder ben En kraagjes heb ik sowieso amper meer.. met name gewoon kraagloze shirtjes en zo.. ja behalve blousjes dan die draag ik nog wel veel.
Oud 24-10-2002, 11:11
eztah
eztah is offline
Ik liep vroeger (rond mn 10de) echt met alles rond, er zat niet echt structuur in.
Echt vreselijke kleding, trainingspakken, leggings, rare spijkerbroeken, slobbertruien en gekke bloemetjest-shirts...
Daarna werd mijn kleding wat normaler , en verandere langzaam in wat het nu is.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 11:13
Qamra
Qamra is offline
In de 1ste en 2de liep ik in een rechte spijkerbroek en een wijd t-shirt of gewone trui...

Nu wijde broeken en veel vesten en shirtjes.. Wel drastisch verandert, maar eigenlijk ook weer niet

http://forum.scholieren.com/showthread.php?s=&threadid=255001 Het is wel niet helemaal het zelfde, maar het lijkt verdacht veel op elkaar...
Oud 24-10-2002, 11:19
Hukkie
Hukkie is offline
Vroeger had ik echt schijt aan kleding, trok de meest ouwe T-shirts met gaten en slijtplekken aan, stone-age-broeken met Ubervaalheid en van die grote bruine jongensschoenen met veel te aanwezige zolen. Mn moeder nam vaak van die schreeuwerige Oilily-setjes voor me mee, die wou ik dan weer niet aan
Sinds de tweede klas middelbare school ben ik me wat netter gaan kleden. Dat ging weer over in een hippieperiode, die weer overging in een hoe-zie-ik-er-zo-alternatief-mogelijk-uit-periode en een true zwarte periode.
Nu valt het allemaal wel mee qua kleding. Het is niet echt heel erg opvallend meer, maar wel mijn stijl.
Oud 24-10-2002, 11:31
feline
feline is offline
Ik heb best een nare periode gehad tussen mijn kinderkledingtijd en de kleding die ik nu draag. Het was zo'n typisch stijltje die ik nu ook nog terugzie bij meisjes uit de eerste en de tweede. De helft van m'n kast bestond uit nog wat oude spulletjes en de andere helft waren vage truitjes en een verdwaalde krijtstreepbroek. Maar voor mijn gevoel is het allemaal goedgekomen. Nu draag ik een mengelmoesje van Mango, Hennes, Kookai, Zoe, van alles maar ik heb wel een duidelijk beeld van wat ik leuk vind.
Oud 24-10-2002, 11:38
S
S is offline
In vergelijking met nu en een jaar geleden ben ik wat duurdere kleding gaan dragen, zoals Evisu.

Mijn kleedstijl is hetzelfde gebleven, althans, bijna hetzelfde.

Laatst gewijzigd op 24-10-2002 om 11:57.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 11:38
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
Uhhh.. 2 en 3 jaar geleden droeg ik gewoon spijkerbroeken en een trui of een shirtje... gewoon sportief, veel zwart, wit en donkerblauw... nu draag ik wat vaker een wijdere broek met wat fellere kleurtjes.. gewoon simpel
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 00:51
maar
maar is offline
Ik draag minder standaard kleding denk ik.. Polo's gebruik ik sowieso haast alleen nog voor onder het sporten of als pyjama/weekendoutfit. Ik kleed me ook gewaagder wat kleur etc. betreft; houd minder rekening met wat mijn vrienden dragen. Omdat op mijn school niemand een stijl heeft die ook maar in de buurt komt van de mijne, ontwikkel ik dus echt een eigen stijl. Het maakt daar op zich toch niks uit of het wel precies klopt wat ik aanheb. en als ik een off-day heb loop ik dan ook gewoon net als zij in een joggingbroek met een gigantische capuchontrui rond.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 09:15
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik draag mn kleren niet meer om er bij te horen, maar omdat ik ze werkelijk mooi vind. En mn make-up is minder extreem geworden..
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 09:23
SvartVinge
SvartVinge is offline
Ben van soort van kakker naar punk gegaan.....van punk naar soort van gothic achtig iets, om het maar op zn hokjes te zeggen
Oud 25-10-2002, 11:26
Secreet
Secreet is offline
ik ben niet veranderd, altijd zo geweest, na mijn 14e misschien hierin veranderd, voor die tijd was nette kleding belangrijk enzo...Maar over het algemeen draag ik nette mantelpakjes en gothic jurken door elkaar dus er valt weinig te veranderen...of ik moet me aan 1 stijl willen houden...
Oud 25-10-2002, 13:25
Floosje
Floosje is offline
Vroeger (zo'n 3, 4 jaar geleden) boeide het me niet zo wat ik droeg. Dat waren dan vooral van die truien en grote bloezen met een spijkerbroek oid. Of van ie vreemde bloemenvestjes.
Nu is het wat gevarieerder, de ene dag heb ik een rok aan moet een bloesje en de andere dag een wijde broek, of weetikveel wat.
Het interesseert me nu meer en ik heb meer mogelijkheden zeg maar.
Oud 25-10-2002, 13:43
Verwijderd
Ehm.. pas laatste periode begin ik me iets "netter" te kleden ofzo... minder overdreven..iets minder oversized broeken/shirts ..iets modieuzer skate achtig ofzo...
Maar echt erg veel verandert mn kledingstijl niet...
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 13:57
Verwijderd
'Tis heel moeilijk om te zeggen of mijn stijl veranderd is, ik heb namelijk nog niet 1 stijl waar ik me lekker bij voel, het zijn er gewoon echt meerdere. Paar jaar geleden droeg ik over 't algemeen skatebroeken, maar kon net zo goed de volgende dag een Diesel-spijkerbroek aanhebben, of een rokje. En dat is nu nog steeds eigenlijk zo, hoewel ik tegenwoordig wel veel meer rokjes draag, en veel meer mijn eigen ding doe, in plaats van toch te letten op mijn omgeving. Denkik. Aargh. :/
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 14:00
GRRR
GRRR is offline
ik zie er sexy uit in een pantalon
maar dan voel ik me zo snel een lustobject ofzo
draag dan toch liever skatebroeken

Laatst gewijzigd op 25-10-2002 om 14:12.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 14:04
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Citaat:
bracelance schreef:
Toen ik ongeveer net 14 werd ben ik skatebroeken, wijde truien tshirt en dat soort dingen gaan dragen...Daarna ging ik steeds meer rokjes en jurken dragen, veel zwart kant corsetjes gothicjurken en frutsels..en nu draag ik alleen maar rokjes en rokken en jurkjes maar veel meer kleurtjes, roze rood blauw ..blj! en fluffy thingies,streepjes,fluoriserende kleurtjes ...
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 14:20
warrior x
warrior x is offline
Kleren maken de man zeker! IK merk dat ik me veel netter ben gaan kleden. Toch maak ik m'n eigen stijl door dingen te combineren. Soms ben ik overdressed (lange overjas+pantalon). Toch voel ik me niet arrogant en ik heb er schijt aan wat andere mensen erover denken. Er verzorgd en stijlvol uitzien is bij mij belangrijker geworden.
Oud 31-10-2002, 14:23
Verwijderd
Zelfde als S.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2002, 08:44
shanli
shanli is offline
Neuh,de laatste jaren ben ik niet echt veranderd qua kledingstijl,misschien wat meer hippie achtig
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 18:49
Winner
Winner is offline
Ik in brugklas: plateauzolen, haarmascara, leren broek en leren jas, lang haar.

Daarna na een korte wannebe-skate en zeer mislukt gothic-uitprobeersel weer erg standaard. Als je me zou zien lopen op straat zou je bijna niet zeggen dat ik er ooit uit heb gezien als een travo.
Oud 02-11-2002, 20:53
luckyleo
luckyleo is offline
Eerst boeide het me echt niet wat ik droeg, omdat dat in ons dorp gewoon geen ene fuck boeit, maar nu ik op de universiteit zit moet ik toch maar eens wat stijlvollere en modieuzere kleding gaan kopen.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Winner schreef:
Ik in brugklas: plateauzolen, haarmascara, leren broek en leren jas, lang haar.

Daarna na een korte wannebe-skate en zeer mislukt gothic-uitprobeersel weer erg standaard. Als je me zou zien lopen op straat zou je bijna niet zeggen dat ik er ooit uit heb gezien als een travo.
*proest*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten