![]() |
||
Citaat:
*schaamt zichzelf de grond in* KUN JE DAT VERDOMME NIET IETS SUBTIELER VRAGEN, DOOS?! (dit dacht ik dus bij mezelf)
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Daar zat ik nl al tegen aan te hikken. Ik heb geen idee welke ik moet hebben en dan moet ik dat bij de kassa uit gaan lopen zoeken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Wij hebben er voor gekozen om goed uit te kijken bij orale sex (door bv. te kijken of er geen blaasjes op haar lip zitten). Maar als ik een ander advies zou moeten geven erover: Better safe than sorry. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ik heb dus ook altijd, nooit veel vaak, maar geregeld een koortslip gehad, nu al 1 jaar niet meer (gelukkig).
Maar jah, ik lik en bef mijn vriendin wel. Het enigste wat ik kan doen is opletten dat ik dan niks heb, wat je snel genoeg merkt, maar dat is het toch ?? Ik ga echt geen beflapje ofzo gebruiken, tis zo NIET geil ![]() (zei trouwens 1e keer, ikke ook) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Je hebt verschillende, ligt een beetje aan jezelf eigenlijk?! Gebruik wel DUREX die zijn wel goed!
Ik heb meeste die iets ruimer zitten: is makkelijker om te doen. Ook heb je Avanti, die zijn iets dunner (wel minder sterk... dus als je van achteren wil doen, moet je die niet hebben!). Ik zou als beginneling gewoon voor de Extra Safe gaan, die zitten in van die witte pajes met blauwe opdruk: kan niet missen. Wil je er een feestje mee bouwen ga dan voor FIESTA: met smaakje! Wat ook wel leuk is, is ene variatie pakje: met ribbels en zo! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
DOE MAAR DE FAMILIE-PAK!!! Dat is onmundig stoer om te zeggen!!! "Die van 6?" NEE DIE VAN 25! |
![]() |
||
Citaat:
condooms ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat maakt iedereen zich druk om de condooms kkop ergewoon wat en dan zie je wel... proeer eens verschillende welke makkelijker omgaan ensow... jullie praten erover alsof het een auto is man "jah hoe zit die dan" "hoe rijd die dan" etc. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sorry moest erop ingaan voelde me een beetje persoonlijk aangevallen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
siorry... mah elke lul is weer anders... kdenk niet dat je van ervaringen van anderen wat wijzer word.. tenzij je exact dezelfde vorm/maat hebt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
condooms alexrass | 16 | 23-04-2015 16:23 | |