![]() |
|
Veel meiden hangen/zweven/hurken/staan dus blijkbaar... maar denken jullie niet dat door zo'n circusnummers op te voeren, de toiletbril net nog ranzinger wordt? En dat die bril dus ranzig is door de mensen die zweven? Een beetje de omgekeerde wereld dus? Ik heb het er in ieder geval niet makkelijk mee om al staand of naar voren gebogen goed te 'mikken'...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mjah hangend meestal...train je gelijk je beenspieren meej ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij ons is 't ook zo. Dan kom je de wc binnen en dan is er met lippenstift op die spiegels geschreven en op die papieren rol waar je je handen aan kan afdrogen zit lippenstift, in de wasbakken ligt wcpapier en soms vond iemand 't nodig om ook nog even z'n kippensoep in de wasbak leeg te gieten... Dan trek je de eerste wcdeur open en dan ligt er een broodje kaas ofzo, bij de 2e deur is iemand 'vergeten' door te trekken. Nou dan maar de 3e wc daar is 't wc papier op, en zo is er bij elke wc wel iets ![]() Meestal probeer ik 't zo lang mogelijk op te houden en als ik dan thuis ben dan ren ik naar de wc en anders gewoon er boven hangen ja... |
![]() |
||
Citaat:
Toen ik daar eens een keer naar de wc moest schrok ik me dood toen die wc ineens begon te zoemen en te zuigen. En ja, ook ik haal acrobatische toeren uit om schoon te blijven. Bij ons op school zijn de wc's ook nog eens kapot of verstopt, waardoor nadat je hebt doorgetrokken de hele inhoud omhoog komt drijven. Ik ben toen hard weggerend... |
![]() |
|
![]() |
Hangen!! Bijna overal... brrrr ik haat franse sta-plees...
Ik krijg alleen wel snel last van m'n knieen als ik zo "hang"... En meiden, in de bosjes (inde vakantie bijvoorbeeld) vinden jullie dat ook zo lastig?? Ik ben altijd bang dat ik de hele zooi onder plas...
|
![]() |
hangen.
Ben een keertje bang geweest dat ik zo in zo'n statoilet zou flikkeren. Ik heb altijd broeken aan die op de grond hangen en al helemaal als hij halverwege hangt. Dus ik sta te wankelen, kom me nergens vasthouden omdat ik ondertussen ook mijn broek omhoog stond te houden enz Ik haat smerige toiletten!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
De Kantine |
Asosaai gedrag #1512 fizzle-fluffy | 500 | 29-09-2011 14:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Een nacht met Cleo Verwijderd | 1 | 28-12-2005 11:50 | |