Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Heb je de drivers geinstaleerd?
zo ja dan zie je in je balkje links onder een blauw vierkantje met een cirkel en daar omheen -->((.))<-- zoeist dus maar dan die punt in het midden ^_^ klik daar op met uw rechter muisknop klik op volume control en dan zit je als het goed is alles op half staan zet het voluit (:
|
twee uitgangen op je geluidskaart?? wat staat daarbij is dat front en rear. of speaker out en line out (dan moet je pcspeakers op speakerout doen en stereo op lineout), of is de ene uitgang analoog en de andere digitaal, dan komt er alleen wat ruis uit je speakers die op digitaal hangt (of kreeg je wel het goede geluid maar veelste zacht???)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Koop een andere geluidskaart man ![]() [edit] Staat er nog software op van de geluidskaart, zoals een equalizer? Ik had het bij de Terratec van mijn zusje dat de boxen heel zacht waren toen dat programma geladen was. Heb toen alles eraf geflikkerd en sinds de kaart oem draait geen problemen meer gehad. Daarnaast kan het zijn dat je het 2e kanaal apart moet instellen. Verwissel maar eens de boxen van je stereo met die van de PC. Als ze dan ineens wel hard zijn, heb je gewoon het volume van die 2e aansluiting niet hoog genoeg gezet. [/edit] Laatst gewijzigd op 10-11-2002 om 08:19. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|