Oud 05-11-2002, 16:39
LittleProblem
LittleProblem is offline
Hoi mensen,

ik heb sinds kort een vriendin, en ik wil graag voordat we eventueel iets op sexgebied met elkaar doen zeker weten dat ik 'veilig' ben, omdat ik tot mijn grote spijt inmiddels een aantal keer onbeschermd seksueel contact met wisselende partners heb gehad.

Hoe kan ik zo'n test laten doen zonder dat mijn ouders het te weten komen? We zijn nl. particulier verzekerd, dus dan komt het toch op de rekening ofzow?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 16:42
Verwijderd
volges mij krijgen je ouders er niks van hoor, ff uitvragen bij de huisarts of bij de ggd.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 16:48
Verwijderd
http://www.jip.org/delft/seksveilig.html

Rutgers Stichting iig, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 23:46
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ja bij de Rutgerstichting kun je je laten testen zonder dat je ouders daar iets van hoeven te weten. (heb er geen ervaring mee, maar tis wel zo)
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 23:52
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
idd, je ouders komen het niet eens te weten als je dat niet wilt, vraag aan huisarts of GGD

evt. kosten kun je volgens mij uit eigen zak betalen (of et komt van een fonds ofzo, navraag!), en hoeft niet via de verzekering dus.

heb zelf nooit gedaan, maar veel over gehoord
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 14:55
Oen
Oen is offline
Bij mij hebben ze alleen de rekening gekregen. Er stond alleen op dat het voor een test was. Maar als je ziekenfonds bent verzekert hoef je helemaal niet bang te zijn.
Ik stel voor om er gewoon met de huisarts over te praten.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 19:27
Gothic
Gothic is offline
je dokter heeft beroepsgeheim, maar als je naar de dokter gaat, iig bij mij, krijgt mijn vader de rekening...
Oud 06-11-2002, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
je dokter heeft beroepsgeheim, maar als je naar de dokter gaat, iig bij mij, krijgt mijn vader de rekening...
Ligt aan de verzekering, particulier gaat door naar je ouders, ziekenfonds voor zo ver ik weet niet. Maar je kunt ook naar de dokter voor kramp in je kleine teennagel.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 01:27
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
IMO zou je gewoon moeten kunnen laten weten aan je ouders dat je een SOA-test wilt doen. En als je bijv. al sex hebt gehad, maar je ouders het niet weten, dan vertel je dat toch gewoon? Dan kan je nadat je het verteld hebt nog een SOA test doen.
Oud 12-11-2002, 00:40
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Ligt aan de verzekering, particulier gaat door naar je ouders, ziekenfonds voor zo ver ik weet niet. Maar je kunt ook naar de dokter voor kramp in je kleine teennagel.
Hoe wil jij kramp krijgen in iets dat geen spieren bevat????
ACh jah, ik krijg het ook voor mekaar kramp in mijn onderrug te krijgen.... (daar lig je dan midden in de nacht met zoveel pijn dat je niet eens KUNT schreeuwen)

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten