![]() |
||
![]() |
Citaat:
En die afscheiding betekent wel dat je ongestelt wordt kan nog 2 jaar duren maar ook een maand
|
![]() |
dat heet afscheiding, dat heeft iedere vrouw. het is niet zo dat zodra je ongesteld bent je van die afscheiding af bent, wel wordt afscheiding dan regelmatiger, bij mij bij.v, ik heb altijd extra last van afscheiding tijdens mijn ovulatie (eisprong) dus zo'n 2 weken voordat ik weer ongesteld word.
als het heel erg is kun je 'n inlegkruisje in je onderbroek leggen. puelle |
![]() |
|
Slijm in de onderbroek duidt er inderdaad op dat je binnenkort ongesteld gaat worden (dit hoeft zeker geen anderhalf jaar meer te duren). De meeste meisjes worden tussen hun dertiende en veertiende voor het eerst ongesteld, maar vijftien of zestien komt ook voor. Alleen als je ouder bent moet je naar de dokter. Succes!
|
![]() |
|
![]() |
Als je het voor de eerste keer krijgt duurt het ongeveer een jaar voordat je ongesteld wordt. Maar meisjes die al ongesteld zijn hebben dit nog altijd hoor
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
maar moestek e meisken zijn zou'k daarmee blij zijn ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Eerste keer naar de gynaecoloog: verhalen? anja | 87 | 04-07-2015 11:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
slijm ? Verwijderd | 1 | 08-09-2013 15:23 |