Oud 13-10-2001, 13:50
ami
ami is offline
ik heb elke dag sinds kort slijm in mijn onderbroek. Betekend het dan dat ik bijna ongesteld wordt? en hoelang duurt dat dan nog?
Oud 13-10-2001, 14:46
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
waarschijnlijk nog 1 tot 1,5 jaar
Oud 13-10-2001, 14:48
vosje16
vosje16 is offline
Vind ik vreselijk!! Ik heb dat al minstens 1,5 jaar en nog steeds niet ongesteld
Oud 13-10-2001, 14:56
Souris
Souris is offline
ik ben ongesteld en heb het ook heel vaak,het heet trouwens afscheiding.
Oud 13-10-2001, 16:25
Citaat:
ami schreef:
ik heb elke dag sinds kort slijm in mijn onderbroek. Betekend het dan dat ik bijna ongesteld wordt? en hoelang duurt dat dan nog?
Bedoel je dat je nog nooit ongesteld bent geweest?
Tja, je hebt er niet bij gezet hoe oud je bent. Meestal worden meisjes ongesteld als ze de groeispurt gehad hebben. Dat merk je aan je kleding enz. Ik geloof dat de gemiddelde leeftijd 12,5 is...
En dat slijm, dat is afscheiding en betekend inderdaad dat je lichaam zich erop voorbereid. Hoe lang het nog duurt weet ik dus niet precies.

Citaat:
vosje16 schreef:
Vind ik vreselijk!! Ik heb dat al minstens 1,5 jaar en nog steeds niet ongesteld
Ik schrok eerst, omdat je vosje16 heet, want als je 16 was geweest was je wel erg laat
Maar verder, je moet niet al te graag ongesteld willen zijn. Wou ik vroeger ook, maar ik heb het nu na zo'n 6 jaar echt wel bekeken...

Oud 14-10-2001, 17:01
Lieke666
Lieke666 is offline
Citaat:
vosje16 schreef:
ik zou er blij mee wezen!
En die afscheiding betekent wel dat je ongestelt wordt kan nog 2 jaar duren maar ook een maand

Oud 14-10-2001, 21:05
puelle
puelle is offline
dat heet afscheiding, dat heeft iedere vrouw. het is niet zo dat zodra je ongesteld bent je van die afscheiding af bent, wel wordt afscheiding dan regelmatiger, bij mij bij.v, ik heb altijd extra last van afscheiding tijdens mijn ovulatie (eisprong) dus zo'n 2 weken voordat ik weer ongesteld word.

als het heel erg is kun je 'n inlegkruisje in je onderbroek leggen.

puelle
Oud 15-10-2001, 21:44
Dotcom
Dotcom is offline
Wist je al dat dat afscheiding heette??
Oud 17-10-2001, 13:24
waakmol
waakmol is offline
hmmm, kben ongesteld, maar daartussen door ook altijd afscheiding.... kan ook duz, En waarom wil je zo graag ongesteld zijn, wil je nu al kinderen ofzow???
Oud 17-10-2001, 14:17
sofie3
sofie3 is offline
Slijm in de onderbroek duidt er inderdaad op dat je binnenkort ongesteld gaat worden (dit hoeft zeker geen anderhalf jaar meer te duren). De meeste meisjes worden tussen hun dertiende en veertiende voor het eerst ongesteld, maar vijftien of zestien komt ook voor. Alleen als je ouder bent moet je naar de dokter. Succes!
Oud 17-10-2001, 16:17
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Als je het voor de eerste keer krijgt duurt het ongeveer een jaar voordat je ongesteld wordt. Maar meisjes die al ongesteld zijn hebben dit nog altijd hoor Ik toch... Is doodnormaal
Oud 17-10-2001, 20:45
femme
femme is offline
als je 16 bent en nog niet ongesteld hoef je je toch nog niet zorgen te maken? volgens mij is het tot je 18e nog redelijk 'normaal'...
Oud 17-10-2001, 21:07
Zorkman
Zorkman is offline
Citaat:
femme schreef:
als je 16 bent en nog niet ongesteld hoef je je toch nog niet zorgen te maken? volgens mij is het tot je 18e nog redelijk 'normaal'...
heb er geen verstand van,
maar moestek e meisken zijn zou'k daarmee blij zijn
Oud 12-02-2002, 20:07
2 good 4 You
2 good 4 You is offline
gewoon afscheiding niets om je zorgen over te maken

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten