Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Als ik al mijn gedichten tegelijk had gepost had het blijkbaar wel gemogen? Als je me dat eerder had vertelt had ik ze gelijk allemaal in 1 topic gedaan, allemaal achter elkaar.
Maar doordat er 1 dag tussenzit ben je boos? Lekker zeg, ik zal hier nooit meer wat posten. Zoek wel een forumpje waar ze minder regels hebben. Sorry dat ik het hier verpest. Saskia
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je laatste post vind ik (net als Anneee vond ![]() Lees het announcement eens door, dan ben je in het vervolg in ieder geval op de hoogte van de hier geldende regels. En als je voor het eerst op een ander forum post, lees dan gelijk het announcement door, dan ben je van te voren op de hoogte van de regels, daar is het announcement voor (we kunnen moeilijk ieder lid persoonlijk gaan vertellen wat wel en niet mag). |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben wie ik ben, maar wie ben ik dan? Sask!a | 4 | 06-11-2002 16:04 |