| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Heb een stuk of 5 paar in de kast liggen en ik vind het niet te vergelijken met merken als nike of adidas.
Eerlijk gezegd heb ik geen idee waar dat vandaan komt, misschien is het wel omdat ik mezelf echt absoluut niet in nike of adidas zie lopen maar wel puma draag.. don't know Misschien kom het wel door het type mensen dat puma draagt dat het geen merk als nike is. Al heeft puma wel modellen die echt heel veel gedragen worden en voor mij dezelfde waardering hebben als nike (puma sprint in wit met paars ofzo, afschuwelijk) |
|
|
|
|
|
ik vind die halfhoge suedeachtige dus echt gewoon oprecht kei tof en mooi. maar die heeft idd iedereen, en ze zijn, bovendien, ridicuul duur.
|
|
|||
|
Citaat:
, toch jammer(sorry dat ik moet opscheppen)Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
! Ik draag mijn puma's nog regelmatig, zitten gewoon erg relaxed. Die dingen heb ik gekocht voordat ze echt in waren. Toen ik ze kocht had ik dat natuurlijk wel aan kunnen zien komen, je zag ze niet voor niets in bijna iedere sportwinkel . Een jaar eerder had ik een erg standaard model, dat bijna alleen in het wit met Grijs verkocht werd....
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|