![]() |
|
![]() |
ik heb 3 moedervlekken laten weghalen, dezen werden dik.. en dat vonnuk echt lelijk, in me hals en me nek waren heel gevoelig.. en me arm niet.. maar je krijgt eerst een verdovings prik.. die doet best pijn eigenlijk.. hij zette een apparaatje op stroom daar zat een soort pennetje aan met een () erop deze werd dus warm en hiermee snee hij zeg maar dat weg.. nah en daarna werden me littekens dik, daar wist hij niets tegen maar een vriendin van me wel.. toen heb ik dat spul gebruikt en nu zie je er haast niets meer van..
'k hoop dat je me uitleg een beetje snapt.. is een beetje moeilijk uit te leggen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb het ook.. maar dat heb ik niet weg laten halen om cosmetische reden.. daarom hebben ze waarschijnlijk diepr, groter uitgesneden want het litteken is erg groot en lelijk!! laat ik er maar ff geen fotow van posten
![]() er is nu wel een nieuwe methode om moedervlekken en sproeten weg te laten halen, het is ongeveer 150 gulden.. das wel duur.. maar je ziet dan ook echt GEEN litteken (komt ook geen mes aan te pas) hoe heet trouwens die litteken creme die je van je vriendin hebt geleend?! |
![]() |
|
Ik heb ook een moedervlek laten verwijderen, op m'n rug, op dezelfde manier als kizzy net probeerde uit te leggen
![]() Het litteken wordt niet groter als de moedervlek was, maar dat hangt natuurlijk ook helemaal van de handigheid van de huisarts af. Het litteken is eerst een beetje rozig, maar net als bij alle andere normale littekens trekt dat vanzelf weg. Tuurlijk hou je er een plekje aan over, maar dat is toch veel minder opvallend dan die donkere plek. Maar om zoiets om cosmetische redenen te doen?? Nee, zou het toch niet doen... |
![]() |
|
Nee ik wil het zelf niet alleen om cosmetische redenen doen, als mn moedervlek gewoon 'mooi' was gebleven zou ik hem laten zitten, maar er komt zeg maar een bultje op enzo, en omdat hij midden in mn gezicht zit wil ik niet dat ie veel groter wordt of andere kleuren e.d.. dat is niet gezond..
k zit er zelf ook over te twijfelen.. daarom vroeg ik me ook af of je er een litteken aan over houd.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
als je moedervlek van kleur veranderd, groter wordt bloed enz. moet je gewoon ff langs de huisarts gaan, je kan ook ieder half jaar ff laten checken. maar ik zou hem zeker niet weghalen als het niet nodig is.
ik heb er twee weg laten halen op m'n rug en daar heb ik ontzettend veel spijt van. litteken is echt heel lelijk. bovendien behoren moedervlekken tot 1 van de 7 schoonheden dus wees er maar trots op. |
![]() |
|
![]() |
ik heb ook een moedervlek links onder mijn navel. Als ik een "normale" bikini koop dan zie je hem niet, maar koop ik zo'n laag broekje, wat ik zo mooi vind!!, dan zie je hem wel dus koop ik die nooit. Ik vind die moedervlek zo ontzettend lelijk!!! Ik schaam me er op de een of andere manier om. Zou hem heel graag weg willen laten halen maar krijg je het wel vergoed als je het om cosmetische reden doet? en hoe lang duurt zo'n ingreep en kan je huisarts dit gewoon doen?
xxx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
NIET voor schamen.. ik heb het ook op rare plekken ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||