![]() |
|
Verwijderd
|
uhh
valt wel meej eet op vaste tijden... behalve vakantie weekend ![]() sport niet .. vinnik jammer willik wel weer gaan doen. doe wel fanatiek meej aan gym ![]() eet 6x in de week groenten eno ngeveer 1x in de week fruit snoep niet eet wel geregeld een kroketje.. 3x in de week ossow. rook elke dag wel een sigaret of 2 ![]() drink in t weekend vrijdag zowiesow.. zaterdag nog niet eens altijd kuzziess ------------------ [waarom hollen de wereld draait toch om jou] : ): ) ![]() [Dit bericht is aangepast door girlmetwijdebroeken (29-10-2001).] |
![]() |
|
![]() |
ja redelijk
ik sport 3 keer per week, eet genoeg en ook vrij gezond (ik hou niet eens van al die vette happen) alleen snoep ik nog wel eens wat te veel... en ik drink ook nooit melk maar da probeer ik te compenseren met kaas ![]()
|
![]() |
ik probeer laatste tijd minstens 1 appel per dag te eten (lukt niet altijd) 1 bordje yoghurt (schijnt zeer gezond te zijn) probeer ook minstens 8 uur te slapen soms lukt zelfs 9 uur en groente....pfff dat is helemaal niks...
oh ja sporten, donderdag gaat me beginnen met fitness dus dat komt wel goed hoop ik ![]() Oh ja ik rook niet en drink vrij weinig (ga namelijk niet zo supervaak uit) en als ik niet uitga drink ik gewoon niks (geen alcohol) cola verslaving is ook minders ben ik vrijwel mee gestopt en verder eet ik vrijwel nooit vette happen ala mcdonalds kroket of patatje met ofzo mijn enige vette hap die ik eet zijn eigenlijk doritos! ![]() ![]() ![]() ------------------ Give peace a change! Hou hoop, hou kracht hou moed, dan komt het allemaal goed... [Dit bericht is aangepast door HipHopSter (29-10-2001).]
|
![]() |
ja, ik eet veel fruit, en voor de rest alleen mager eten...
Avond eten doe ik wel gewoon mee... Ik drink veel water kruidenthee en sapjes verder sport ik regelmatig, slaap ik elke nacht 9 a 10 uur en ik fiets elke dag naar school
|
![]() |
Toch gezonder als voordien
rook niet meer drink nog maar af en toe probeer een beetje conditie te kweken alhoewel ik het telkens moet opgeven door m'n knieën Ik eet soms pas laat 's avonds kan soms redelijk veel snoepen Heb redelijk wat gewoontes die niet echt gezond zijn
|
![]() |
- eet zeer weinig
- eet bijna nooit fruit - groente klein beetje (moet van mn moeder) - doe niet aan sport - gebruik af en toe alcohol - eet heel veel chocola - slaap ong. 9 uur per nacht (in t weekend langer, ben slaapkop) - rook niet - fiets elke dag naar school uhm, leef nie gezond, maar ben bijna nooit ziek, alleen wel es verkouden.
|
Verwijderd
|
Niet echt
Ik eet vrijwel nooit fruit, maar wel heel vaak loempia's, patat, broodjes hamburger, enz.enz. Ik rook regelmatig en ik drink overmatig en ik doe niet aan 'gezonde' sporten zoals fietsen, fitness of hardlopen. Ik slaap gemiddeld 6 uur per nacht, behalve in het weekend, dan slaap ik de klok rond (12 uur). Do the math. |
![]() |
|
![]() |
ik probeer zo gezond mogelijk te leven...
eet magere dingen, sport geregeld (zou misschien wel ietsie meer mogen...ik heb zo mijn fanatieke momenten ![]() Ik rook niej, drink niej, alleen heel af en toe bij speciale gelegenheden. Slaap ong 9 uur per dag. (weekend veeel langer ![]() Snoepen zou minder mogen, maar daar werk ik wel aan... valt nog mee he ![]() |
![]() |
|
ja, best wel!
Sport: - 4x per week atletiek - 5x per week drie kwartier fietsen en ik neem altijd de trap ![]() Slapen: elke avond om half 10 naar bed, ja ik weet dat dat erg is... (oh ja, in het weekend wordt het soms wel 11 uur hoor~!!! ![]() ![]() Eten: -genoeg fruit (3 stuks, gem.) -genoeg melkprodukten -genoeg brood etc. en pasta -genoeg water (1,5 liter) -ik weet niet zo goed hoeveel groente je nodig hebt, maar ik geloof dat het wel goed zit... alleen het snoepen, hè? Tja, ik snoep wel echt heel veel. Moet ik misschien toch 'ns gaan minderen ![]()
|
Verwijderd
|
eet elke dag 1 stuk fruit
elke dag eet ik wel groente fitness 3x in de week + af en toe tennis slaap 8 uur per dag ik rook nie maar drink wel..maar alleen als ik uitga in het weekend maar soms eet ik alleen ontbijt maar geen lunch en wel weer dinner moet iets meer eten en slik ook vitaminepillen drink wel veel fanta..maar toch ook weer melk en water en als ik zin heb eet ik wel wat lekkers zoals koekjes ![]() dus vind wel dak gezond leef alleen iets meer eten |
![]() |
|
Eten:
Wisselt, meestal redelijk gezond maar vakanties zijn een ramp: alleen drama-style voedsel als chips, ranzige pizza's, patat en falafel. Geen fruit enzo.. Maar meestal is dat wel ok. Roken: Je rookt in principe altijd teveel, dus ja, ik ook. Drinken: Bijna geen alcohol, ben nooit dronken ofzo Sport: No way....fuck sport.
|
![]() |
dacht ik goed te leven kom ik vorige week bij de dokter vind ze dat ik te weinig eet (nou ja..) en te weing slaap gemiddeld 7 uur per nacht. als ik nie ziek ben.
en als ik nie ziek ben tea-bo en zwem ik fiets ik geregeld wat en heb ik nog scouting. maar de afgelopen 2 jaar ben ik zo veel ziek geweest! ben nu al weer 3 weken ziek ![]() ![]() dus ja of ik gezond leef, ja en nee ook maar...
|
![]() |
Bwah...
Rij toch minstens 25 km/dag (fiets eh) , 1 uurtje tennis in de week (soms meer...) Lust bijna niets van alcohol, (rook wel ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
ik slaap te weinig
ik tennis en ga fitnissen ik eet gezond ik probeer fruit te eten eet geen snoep drink melk en koffie is dit gezond? ik vind mezelf meestal wel gezond maar eigenlijk valt dat best wel mee geloof ik ![]() ik fiets wel elke dag ong 15km trouwens
|
Verwijderd
|
gaat wel..
ik snoep vaak veel te veel maar verder gaat 't wel. ik moet zowieso (te) vroeg naar bed van m'n ouders; om 10 uur in het weekend vinden ze vrijwel altijd te laat..... ![]() slaaptekort heb ik dus in elkgeval niet ![]() ik speel badminton, 1 keer trainen+competitie. en op school nog he. Ik eet ook gewoon fruit,brood, drink melk enz. |
![]() |
|
Ik rook niet, maar dat is dan ook meteen het enigste 'gezonde' van mij.
Ik eet niet, ik slaap heel slecht dus heel weinig, ik mag niet sporten vanwege een knie-blessure, ik eet zeer weing fruit...Ik drink wel. (alcohorl ![]() Jah, ik zorg goed voor mezelf! ![]()
|
![]() |
Dat dacht ik wel, totvandaag dan
![]() ik ben namelijk appel verslaafd (don't ask ![]() en toen las ik dus dit : http://www.happyfun.nl/nieuws.php?id=753 ![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door razor-x (14-02-2002).] |
![]() |
|
![]() |
hehe, kheb geen idee eigenlijk...
- ik eet veel fruit, minstens 1/2 appels per dag en soms nog een sinaasappel - snoep ![]() - ik ontbijt, lunch ![]() ![]() - ehm.. ik wil skaten maar ut regent steeds!!! als je wil... telt dat dan ook een beetje mee voor sport?? en ik doe 2 x per week gym op school jaja - slaap meestal wel goed.. behalve de weekenden - eet elke dag groenten... soms vlees en anders vleesvervangede rotzooi naja dit ziet er wel een beetje gezond uit toch? alleen dat snoepen.... |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
gezond of ongezond leven? ExpoRules | 23 | 11-04-2013 14:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Werken aan je gezondheid?! nachtmens | 2 | 05-04-2011 07:37 | |
Psychologie |